|

چندتا ایده لاکچری برا استایل زمستانی / اینطوری ستاره هر محفل تویی چه دوستانه چه رسمی

در این مقاله به چندتا ایده استایل زمستانی پرداختیم که با دونستن اون ها میتونید تکلیف خودتون رو با لباس های این فصل روشن کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بیشتر طرفدار استایل های کدوم فصل هستید یعنی به عنوان کسی که خودش رو خوشتیپ میدونه بیشتر توی چه فصل هایی زیباتر ظاهر میشید و اصلا استایل های کدوم فصل ها مورد علاقه ی شماست؟ یعنی ترجیحتون مانتوها و تیشرت های خنک تابستونی با رنگ های پاستلی و یا شاد هست یا استایل های هنری پاییزی و یا استایل های نوبرانه ی بهار رو ترجیح میدید؟ خدایی دلتون که نمیاد استایل های زمستانی رو بیخیال بشید چرا که تو این فصل میشه یه عالمه خلاقیت به خرج داد شما میتونید برای داشتن یه استایل خانومانه به سراغ پالتو مجلسی زنانه برید و از این طریق خودتون رو حسابی خانوم شیک و به روز نشون بدید.

میتونید به سراغ استایل های هنری برید که خیلی هاشون با دامن هستن مثلا میتونید در مقالات قبلی ما درباره ی این که چطور استایل با دامن جین داشته باشیم بخونید که میتونه یکی از بهترین استایل ها برای زمستون باشه یا میتونید برای این اسپرت تر باشید به سراغ استایل هایی با هودی و شلتار ست اون برید و از این طریق یه تیپ گنگ داشته باشید و... با این حساب توی زمستون میشه یه عالمه استایل متفاوت رو تست و امتحان کرد که شاید همش رو بدونیم ولی توی ذهنمون دسته بندی نشده باشه که در این مقاله یه دسته بندی کلی از ایده استایل زمستانی بهتون میدیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

ایده استایل زمستانی

استایل های کلاسیک رو تو زمستون زنده نگه دارید

به طور کلی استایل های کلاسیک در این فصل میتونن به یه سری از اکسسوری ها و لباس ها اشاره کنه که روی طرح ها و الگوهای سنتی اشاره دارن که میتونن توی روزهای سرد زمستانی شما رو بسیار شیک نشون بدن حتی با وجود این که دلالت بر گذشته دارن بنابراین برای این که این مدل از استایل ها رو داشته باشید میتونید به سراغ اون دسته از لباس های گرمی برید که دارای رنگ های ملایم و خطوط ساده هستن و از جزئیاتی مثل پشم و چرم برخوردارن و همچنین در این مدل از استایل ها از معجزه ی دستکش و کلاه غافل نشید که البته که کلاه هاتون باید کلاسیک باشن و رسمی نه کلاه های بافتنی و باکت مثلا کلاه های فرانسوی میتونن انتخاب بهتری باشن.

در خصوص انتخاب رنگ ها هم میتونید به سراغ استفاده از رنگ های نیلی، مشکی، آبی، سبز زیتونی و یا خاکستری برید و دامن های تک رنگه ست با پالتو به همراه یقه ی اسکی از زیر پالتو و نیم بوت و کلاه و دستکش هایی که جنسش رو با توجه به استایلتون انتخاب میکنید میتونن برای شما استایل بینظیری بسازن همچنین فراموش نکنید که با روسری های ساتن و پالتوها ی چرم و دستش چرم و شلوار پارچه ای هم میتونید یه استایل کلاسیک دیگه بسازید.

ایده استایل زمستانی

ایده استایل زمستانی

اسپرت پوش بودن توی زمستون شما رو از شر آیتم های اضافی خلاص میکنه

توی استایل های اسپرت بیشتر باید به سراغ اون دسته از لباس هایی برید که در وهله ی اول با اون ها گرما و راحتی معنا پیدا میکنه و میتونید این لباس ها رو برای استایل های خیابانی، کافه گردی و... داشته باشید و موقع پوشیدنشون حتما اجباری وجود نداره که که رنگ لاکتون هم باهاشون ست باشه و البته که فیت تنتون باشن مثل پافرها، هودی ها، نیم بوت های اسکیمویی، کلاه ها و... .

شما برای اسپرت پوشی میتونید به سراغ لایه لایه پوشیدن هم برید یعنی یه پافر رو با یه دورس از زیر که از زیر دورس یه پیراهن بلند پوشیدید، بپوشید که همه ی لایه ها قابل مشاهده باشه و برای سرتون کلاه بافتنی یا کپ بپوشید و به عنوان شلوار یه لگ که میتونه رنگش با پافرتون و یا دورستون ست باشه که در این صورت قدتون رو بلندتر نشون میده، بپوشید و بعد هم نیم بوت های خودتون رو که میتونن رنگی باشن رو بپوشید و یه استایلی داشته باشید که علاوه بر راحتی، شیک و مدرن هم هست.

ایده استایل زمستانی

برای عروسی ها و مجالسی که توی زمستون میرید مجلسی باشید

خیلی ها فکر میکنن که دیگه زمستون و سرما که میاد باید یه جورایی فقط و فقط به فکر پوشوندن خودشون با شال گردن و ده تا لباس باشن دوست عزریز توی کوهستان که زندگی نمیکنیم که در ضمن قرار هم نیست که کسی از سرمای عادی که ما تجربش میکنیم دور از جون بمیره و تا اینجا هم راجبه آیتم های رسمی و اسپرت براتون گفتیم حالا نوبت به استایل های مجلسی میرسه که بالاخره توی زمستون ممکن هست که بهش نیاز داشته باشید مثلا شاید با همکارانتون یه دورهمی برای پیشرفت پروژه ی کاریتون تو یه رستوران داشته باشید مسلما رفتن با یه استایل رسمی و یا اسپرت مناسب نباشه و شما باید مجلسی دیده بشید.

مهم ترین استایلی هم که باید برای استایل داشتن یه استایل مجلسی به سراغ اون برید پالتوهای مجلسی کار شده و منجوق دوزی و یا اون پالتوهایی که روشون تکه های چرم دارن هست و برای هر چه بیشتر شیک شدن با این استایل ها باید به سراغ زیورآلات و اکسسوری های زرق و برق دار برید البته که دقت کنید در این بین زیاد هم اغراق نکنید.

ایده استایل زمستانی

ایده استایل زمستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی