|

بهترین گوشی های سامسونگ سری S / خبر داری تو آمریکا آیفونو بیخیال شدن S22 اولترا میخرن

شما میتونید در این مقاله بهترین گوشی های سامسونگ سری S رو از میان رده تا پرچمدار مشاهده کنید و توی انتخابتون دقت بیشتری به خرج بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا وابستگی افراد به وسایل الکترونیکی مثل گوشی به قدری زیاد شده که که بازار عرضه در حال ترکوندنه که خب مسلما به علت تقاضای بالاست و همه در این بین دوست دارن که با بودجه ای که دارن برای خودشون بهترین گوشی رو بخرن و از کار کردن باهاش لذت ببرن چرا که یه گوشی خوب میتونه حس خوبی بهتون منتقل کنه و از طرف دیگه هم یه گوشی که مدام هنگ میکنه و کیفیت خوبی نداره میتونه تا مرز جنون ببرتتون و مجبورتون کنه یا گوشی رو و یا سرتونو بکوبید تو دیوار! حالا در این مقاله ما قصد داریم که در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ سری S که بسیار در بین مردم محبوب هستن و نیاز به کوبیدنشون نیست!

سامسونگ از قدیمی ترین کمپانی های کره ای همست که توی بازار موبایل برای خودش غولی محسوب میشه و رقیبای همیشگیش شیائومی و اپل بودن که خب با شیائومی بیشتر درگیره چرا که این کمپانی هم مثل سامسونگ توی تولید گوشی های میان رده تا پرچمدار حرف های زیادی برای گفتن داره. حالا بحث ما بهترین گوشی های سامسونگ سری S هست که گفتیم بسیار در بین کاربرا محبوب هست و یکی از ویژگی های خوب اون تنوع در قیمت هست که از گوشی های میان رده تا پرچمدار اون رو پوشش میده و این امکان رو فراهم میکنه که هر کس با هر بودجه ای که داره بره سراغ این سری. حالا در ادامه به معرفی چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ سری S میپردازیم که از قیمت میان رده شروع کردیم.

بهترین گوشی های سامسونگ سری S

گلکسی S20 FE از بهترین گوشی های سامسونگ سری S 

این گوشی در حال حاضر ارزون ترین گوشی در بین سری S محسوب میشه از میان رده های اون هاست. از لحاظ ظاهری باید بگیم که قاب پشتی این محصول از پلاستیکه. اندازه ی نمایشگرش 6.5 اینچ هست و از نوع سوپرامولد و رزولوشنش هم فول اچ دیه و توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتز هست که این ویژگی ها برای این گوشی تا به اینجای کار بسیار جالب هستن و نشون میدن که شما باید انتظار دیدن محتوای پویا و زنده رو با این گوشی داشته باشید. حالا بریم سراغ قلب تپنده ی این گوشی یعنی پردازنده ی اون که یه تراشه ی اسنپدراگون 865 هفت نانومتری هست، شاید براتون جالب باشه که بدونید این تراشه رو میشه از پرچمدارهای کوالکام دونست که تونسته عملکرد بینظیری از خودش به نمایش بذاره در این محصول سامسونگ.

شما میتونید با تکیه و اعتماد به این پردازنده در این گوشی به راحتی هر چه تمام تر انواع برنامه ها و بازی های سنگین رو در این گوشی به اجرا دربیارید اون هم بدون افت فریم در کمترین حالت برای دو سال. در خصوص دوربین های این کهکشانی باید بگیم که دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 12 مگاپیکسلی رفته که از لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار پشتیبانی میکنه و همچنین دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 32 مگاپیکسلی هست. در خصوص ظرفیت باتری این گوشی گفته میشه که 4500 میلی آمپر ساعتی هست و ر صورتی که استفاده ی معمولی از اون انجام بشه میتونه یه روز کامل دووم بیاره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. 

بهترین گوشی های سامسونگ سری S

گلکسی S21 اولترا از بهترین گوشی های سامسونگ سری S 

اینجا یه جهش قیمت خواهیم داشت چرا که از یه گوشی میان رده اومدیم سراغ یکی از بهترین پرچمدارهای سری S که قبل از اومدن مدل بالاتر این سری ها یکه تاز میدان بود یعنی گلکسی S21 اولترا، البته که هنوز هم شما میتونید با اطمینان کامل سراغ این گوشی برید و با خرید اون یه تجربه ی متفاوت از کار کردن با گوشی رو برای خودتون به وجود بیارید. در خصوص شکل ظاهری این گوشی باید بگیم که قاب پشتی اون کاملا مات هست و فریمی که دوربین های اون رو احاطه کرده آلومینیومی و براق هست. 

اندازه ی نمایگر این محصول 6.8 اینچ هست و از انوع امولد و مسلما و بدون شک توان نوسازی تصویر در اون در ثانیه 120 هرتز هست. در خصوص این نمایشگر میشه بهش لقب یکی از خیره کننده های سامسونگ رو داد چرا که شما ناخودآـگاه محو پویایی تصاویر در اون خواهید شد.حداکثر ر.وشنایی اون در حالت دستی 460 نیت هست و در صورتی که بخواد به شکل خودکار و در فضای سرباز و زیر نور خورشید روشنایی رو زیاد کنه میتونه تا 1020 نیت هم افزایش پیدا کنه که باعث راحت تر دیده شدن صفحه میشه.

قلب تپنده و پردازنده ی این گوشی یه تراشه ی اگزینوس 2100 هستش که اون رو برای فعالیت های روزمره بسیار مناسب میکنه و قدرت به اجرا درآووردن انواع برنامه ها و بازی ها رو فراهم میکنه. در خصوص دوربین های این پرچمدار هم باید بگیم که در دوربین اصلی از یه سنسور 108 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی هم از یه سنسور 40 مگاپیکسلی بهره گرفته شده. ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعتی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. همچنین این گوشی از قلم هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ سری S

گلکسی S22 اولترا از بهترین گوشی های سامسونگ سری S 

در انتهای این لیست برسیم به گوشی پرچمدار سامسونگ که نه تنها بهترین سری S محسوب میشه بلکه در حال حاضر بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ در جهان شناخته میشه که یه جورایی میشه اون رو حاصل پیوند زدن NOTE ها به S ها دونست که در نهایت یه همچین شاهکاری خلق شده. در خصوص ظاهر این گوشی بینظیر باید بگیم که قاب پشتی اون شیشه ایه و دوربین ها داخل یک فریم نیستن و به شکل جدا گانه روی قاب پشتی قرار دارن. شاید براتون جالب باشه که بدونید این گوشی دارای قلم هست و کاملا حس نوت ها رو به شما منتقل میکنه و اولین گوشی از این سری هست که قلم رو به همراه خودش داره و نیازی نیست جداگانه تهیه بشه.

اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.8 اینچ هست و میشه گفت چیزی حدود 90 درصد از صفحه ی روبه رویی رو به خودش اختصاص داده و دارای لبه های خمیده ای هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 120 هرتزه، حداکثر روشنایی در این محصول از سامسونگ میتونه به 1750 نیت هم برسه. در خصوص پردازنده ی این محصول گفته میشه که سامسونگ از تراشه های اختصاصی خودش یعنی اگزینوس بهره گرفته که در این محصول یه تراشه ی اگزینوس 2200 هست که چهار نانومتریه.

در خصوص دوربین هم اینطور برنامه ریزی شده که دوربین اصلی دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای سنسور 40 مگاپیکسلی باشه. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هم میتونه در صورت استفده ی معمولی تا یه روز شارژ رو نگه داره و فست شارژ هم میشه ولی آداپتورش رو باید جدا بخرید.

بهترین گوشی های سامسونگ سری S

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی