|

گم شدن گوشی دیگه قرار نیست فوبیات باشه؛ با این برنامه ها تو سیم ثانیه پیدا شده بدونش

گم شدن گوشی میتونه یکی از ترسناک ترین اتفاقاتی باشه که برای هر کسی پیش میاد ولی خب یه سری برنامه ی کاربردی برای ردیابی اون وجود داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه به قدری مشغله های فکری زیاده که شاید حتی عینکتون روی چشمتون باشه ولی دنبالش بگردید حالا در این بین یه وسیله که شاید گم شدن اون خیلی برای افراد استرس زا باشه گوشی هست که خب با توجه به این که اصلا هم ارزون نیست شوک بزرگی به آدم در صورت گم شدنش وارد میشه البته که در این بین یه سری برنامه ها هستن که در صورت گم شدن گوشی میشه به کمک اون ها این وسیله رو ردیابی و پیدا کرد و خوشبختانه هم در صورت جواب ندادن یکیشون میتونید از برنامه ی دیگه ای استفاده کنید.

بنابراین این روزا دیگه گم شدن گوشی یه فوبیا نیست ولی خب در صورتی که این وسیله رو خیلی زیاد گم میکنید بهتون توصیه میکنیم که یه مقدار روی این موضوع تمرکز کنید و ببینید که چرا این اتفاق مکررا براتون میفته و یه مقدار از لحاظ روانی هم این واقعه رو بررسی کنید چون بالاخره استرس و اضطرابی که متحمل میشید خیلی زیاد هست و میتونه براتون شدیدا مضر باشه حالا ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که یه سری از برنامه ها رو که در صورت گم شدن گوشی میشه با اونها ردیابیش کرد رو بهتون معرفی کنیم.

گم شدن گوشی

Find My Device by Google ردیابی کننده در صورت گم شدن گوشی

در مواقعی که گوشی خودتون رو گم میکنید اولین قدم برای ردیابی اون کمک گرفتن از اپلیکیشن  Find My Device گوگل هست توی همه ی گوشی های اندروید جوابه و به احتمال زیاد  به شکل پیش فرض هم روشنه و شما میتونید برای استفاده از اون خیلی راحت به وب‌سایت Find My Device سر بزنید و اطلاعات مربوط به کاربریتون رو وارد کنید و در صورتی که چند تا گوشی دارید موبایل گم شده تون رو انتخاب کنید بعد میبینید که موقعیت مکانی اون روی نقشه نشون میده.

البته که در صورتی که گوشی شما خاموش شده باشه و یا خود شما اپلیکیشن Find My Device توی گوشی غیر فعال کنید امکان ردیابی وجود نخواهد داشت. با این وجود این برنامه از بهترین ها برای ردیابی گوشی محسوب میشه و استفاده کردن از این وبسایت خیلی راحته قابلیت های دیگه ای مثل قفل کردن گوشی، پخش کردن صدا و برگرداندن به تنظیمات کارخانه رو براتون فراهم میکنه بنابراین قبل از هر برنامه این اپ رو امتحان کنید برای این منظور.

گم شدن گوشی

Antivirus apps ردیابی کننده در صورت گم شدن گوشی

خیلی از اپلیکیشن های آنتی ویروس قابلیت ردیابی موقعیت مکانی گوشی رو دارن که یکی از اون ها همین آنتی ویروس هست و خیلی از اپراتورها هستن که به کارگیری همچین برنامه هایی رو برای پیدا کردن موبایل های گم شده و یا دزدیده شده رو توصیه میکنن و در صورتی که شما آنتی ویروس هایی از این دست رو دارید میتونید با هر سیستم دیگه ای که به حساب کاربری خودتون وارد بشید و از این قابلیتی که برای ردیابی دارن استفاده کنید.

اما یه نکته ای که باید رعایت کنید این هست که در صورتی که روش اول که استفاده از اپلیکیشن Find My Phone گوگل هست کار نکرد از این روش استفاده کنید و متاسفانه یکی از نقطه ضعف هایی که برای این روش وجود داره این که بیشتر مردم نیازی به برنامه های آنتی ویروس ندارن چرا که گوشی خودشون این کار رو انجام میده بنابراین حاضر نیستن که یه پول اضافه برای این منظور خرج کنن ولی خب شما میتونید یه آنتی ویروس با قیمت مناسب پیدا کنید.

گم شدن گوشی

Cerberus ردیابی کننده در صورت گم شدن گوشی

Cerberus یکی از برنامه های قدیمی هست که خیلی ها در صورت گم شدن گوشی هاشون ازش استفاده میکنن. این اپلیکیشن از جمله برنامه هایی هست که آپشن های متنوعی مثل قفل کردن و تنظیم دوباره ی تلفن همراه و نمایش پیامک ها روی صفحه ی نمایش و به صدا دراووردن آلارم ها رو ارائه میکنه و یکی از جالب ترین گزینه هاش اینه که به دوربین سلفی گوشی هم دسترسی داره تا بتونید از کسی که گوشیتون رو دزدیده عکس بگیرید.

همچنین از دیگر قابلیت های خوبی که این اپ داره این هست که شما میتونید Cerberus توی قسمت برنامه های گوشیتون پنهان کنین تا فردی که گوشی رو دزدیده به وجود اون مشکوک نشه. بنابراین شما میتونید این اپ رو در حالتی که هست و انگار نیست توی گوشی داشته باشید و حتی صداها رو با میکروفون ضبط کنین و مجموعه ی این قابلیت ها تونسته این اپ رو به یکی از بهترین برنامه های ردیابی گوشی گم شده تبدیل کنه. ولی این برنامه رو باید مستقیما از سایت خودش دانلود کنید چون توی گوگل پلی در دسترس نیست.

گم شدن گوشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی