|

گوشی هایی که شبیه آیفون هستند / بلاگرا با اینا عکساشونو میندازن فک میکنی آیفونه

برای اون دسته از افرادی که دنبال گوشی هایی که شبیه آیفون هستند میگردن این مقاله رو حاضر کردیم که امیدواریم لذت ببرن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم گفتن که دست بالای دست بسیاره اون هم توی هر زمینه ای مثلا در صورتی که یه نفر زیبا باشه ازش زیباتر هم پیدا میشه و یا یه ماشین خوب باشه ازش بهتر هم پیدا میشه و... که این دست بالای دست بودن توی وسایل الکترونیکی مثل گوشی هم صدق میکنه چرا که کمپانی های سازنده ی این وسیله هر ساله در تلاش هستن که مدل های متنوع و مختلفی رو به بازار عرضه کنن که با سری های قبلی متفاوت باشه و در جهت بهبود پیش بره یعنی این افراد هم با رقبای خودشون رقابت میکنن و هم با مدل های قدیمی خودشون که در این بین کمپانی اپل خیلی نامدار و گرونه و از ین رو خیلی ها دنبال گوشی هایی که شبیه آیفون هستند میگردن.

البته که خیلی ها معتقد هستن که اپل فقط یه برند هست و گوشیاش بیشتر به خاطره برند بودن این کمپانیه که گرونن در حالی که خیلی از گوشی ها وجود دارن که از آیفون ها عملکردشون بهتره و ارزون ترن و که به گوشی هایی که شبیه آیفون هستند معروف اند که چه بسا میتونن از اون ها بهتر هم عمل کنن حالا ما هم در این مقاله یه گریزی زدیم به گوشی های سامسونگ که شبیه آیفون هستن چرا که این برند از قدیم الایام از سرسخت ترین رقبای اپل محسوب میشده و در برخی از مواقع حتی جام برتری رو از ان خودش کرد و جلو زده. حالا بریم برای معرفی گوشی هایی که شبیه آیفون هستند از برند سامسونگ.

گوشی هایی که شبیه آیفون هستند

گوشی سامسونگ گلکسی S22 پلاس از گوشی هایی که شبیه آیفون هستند

محصول گلکسی S22 پلاس از سامسونگ رو میشه از بهترین محصولات اندرویدی سامسونگ به شمار آوورد که از نظر ظاهری شباهت خیلی زیادی به آیفون 13 داره و هر دوی این محصولات به دلیل کیفیت بالا و زیبایی در طراحی از پر فروش ترین ها در بازار ایران محسوب میشن. اصلی ترین شباهتی که این کهکشانی از کمپانی کره ای به آیفون 13 داره در صفحه نمایش اونه که دارای وضوح تصویر فوق العاده ای هست. اما از اولین تفاوت بین این دو محصول میشه به مجهز بودن S22 پلاس به قلم اشاره کرد که برای شما امکان نوت برداری و طراحی با قلم رو فراهم میکنه.

صفحه نمایش این گوشی منحصر به فرد 6.6 اینچ هست و یه مقدار بزرگتر از آیفونه. در خصوص پردازنده و قلب تپنده ی این محصول میشه گفت که از یه پردازنده ی اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره گرفته شده که میشه گفت قدرت و عملکرد خوب و فوق العاده ای داره. در خصوص دوربین ها هم با آیفون 13 شباهت های زیادی داره و دوربین اصلی اون از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون از یه سنسور 10 مگاپیکسلی برخورداره که میتونه براتون عکس های فوق العاده ای ثبت کنه. ظرفیت باتری این محصول از ایفون 13 بیشتره و 4500 میلی امپر ساعتیه ولی هر دو گوشی دارای عمر طولانی و مفید باتری هستن و در این زمینه عملکرد خوبی دارن. 

گوشی هایی که شبیه آیفون هستند

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 از گوشی هایی که شبیه آیفون هستند

زد فیلیپ 4 از دیگر محصولات سامسونگ هست که یه گوشیه هوشمند شبیه به آیفونه. میشه این گوشی رو بیشتر شبیه آیفون 11 دونست که دارای خصوصیات کاربردی و خاصیه. گلکسی زد فلیپ 4 رو میشه از بهترین های سامسونگ دوست که تاشو هم هست و میتونه جای کمی رو اشغال کنه. بریم سراغ مشخصات این گوشی؛ در خصوص اندازه ی صفحه نمایش این محصول باید بگیم که از آیفون یازده کوچیک تر هست و 7.6 اینچه اما از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارن در خصوص وضوح تصویر هر دو بی نهایت عالی عمل میکنن.

پردازنده و قلب تپنده ی این محصول یه تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 2 هستش که به اون برای انجام کارهای سنگین قدرت میبخشه و اون رو مناسب میکنه. در خصوص دوربین ها باید بگیم که هر دو گوشی تقریبا سنسور های برابر دارن و دوربین اصلی زد فلیپ 4 دارای یه سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 10 مگاپیکسلی هست. از لحاظ عملکرد باتری و ظرفیت اون هم تقریبا باهم برابرن و زد فلیپ دارای یه باتری با 3900 میلی آمپر ساعتی هست و به غیر از این ها حمل اون آسونتره و همچنین شما میتونید اون رو با قیمت کمتری از آیفون 11 خریداری کنید و از کار کردن باهاش لذت ببرید.

گوشی هایی که شبیه آیفون هستند

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 از گوشی هایی که شبیه آیفون هستند

در صورتی که علاقمند به داشتن آیفون 12 هستید ولی از پس هزینه ی خریداری اون برنمیایید بهتون توصیه میکنیم که به سراغ خریده این محصول از سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد برید که بی نهایت کاربردیه. شما میتونید مشاهده کنید که این گوشی از نظر ظاهری و طراحی به آیفون 12 شباهت های داره و از جمله گوشی های تاشو برند سامسونگ به شمار میره که دارای صفحه نمایش تقریبا بزرگیه و به همین علت میشه از این گوشی به عنوان تبلت هم استفاده کرد. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.7 اینچ هست و دارای وضوح تصویر بالاییه که میتونه برای شما محتواهای مختلف رو با کیفیت بسیار بالا به نمایش دربیاره.

در خصوص قلب تپنده و پردازنده یاین گوشی سامسونگ این کمپانی قدرتمند کره ای از یه تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کرده که این گوشی رو قادر به اجرای برنامه های سنگین میکنه و عملکرد خوبی ارائه میکنه. در خصوص دوربین هم این گوشی از خودش کیفیت خوبی نشون داده و دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 10 مگاپیکسلیه. باتری این محصول دارای 4500 میلی آمپر ساعتی ظرفیته و شارژدهی قابل توجهی داره. با تمام این توصیف ها در صورتی که علاقمند به داشتن آیفون 12 هستید ولی از پس هزینه ی اون برنمایید میتونید سراغ خرید این گوشی برید.

گوشی هایی که شبیه آیفون هستند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی