|

بهترین گوشی برای کودکان / یکی از اینا رو که برای بچت بخری عمرا بتونه خرابشون کنه

قبل از انتخاب گوشی برای کودکان این نکته رو در نظر بگیرید که باید درست استفاده کردن از اون رو به بچه هاتون آموزش بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا تکنولوژی توی زندگی همه ی افراد جامعه رخنه کرده و هر کسی دوست داره که به روزترین وسایل الکترونیکی رو توی دستش داشته باشه که در این بین بچه ها هم درگیر این فضا شدن خصوصا وقتی کلاس های درس آنلاین شدن و حالا باید به دنبال گوشی برای کودکان هم بود اون هم بین این همه محصول متنوع توی بازار رقابتی که وجود داره انگار نه انگار که یه زمان گوشی بچه ها نهایتا از این اسباب بازی ها که هر دکمش رو میزدن یه آهنگ میخوند بود! ولی خب چه میشه کرد بالاخره دیر یا زود بچه ها هم قراره به این جمع بپیوندن پس اگر الان لازمشون هست کاری نمیشه کرد.

ولی خب قبل از این که به خرید گوشی برای کودکان فکر کنید به این موضوع هم فکر کنید که استفاده از گوشی در سنین پایین میتونه برای بچه ها خیلی مضر باشه که یکی از بزرگتری ضرر های اون عادت کردن به این وسیله هست یعنی فرزند شما به جای این که با دوستانش و هم سن و سالهاش وقت بگذرونه و بازی کنه که تا مقدار زیادی روی مهارت های اجتماعی اون تاثیر خواهد گذاشت وقتش رو با گوشی میگذرونه و در نهایت تبدیل میشه به یه فرد که در اجتماع نمیتونه عملکرد مناسبی داشته باشه بنابراین اول درست استفاده کردن این وسیله رو یادشون بدید، حالا در ادامه چندتا گوشی برای کودکان بهتون معرفی میکنیم.

گوشی برای کودکان

کدام گوشی برای کودکان مناسبه؟ شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

گوشی Poco X3 Pro از نمونه محصولاتی هست که میشه اون رو به عنوان بهترین گوشی برای کودکان محسوب کرد. یکی از اصلی ترین دلایلی که برای این موضوع وجود داره این هست که پوکو در بین گوشی های میان رده هم قیمت مناسبی داره و هم کیفیت بسیار بالایی ارائه میکنه. این گوشی از جلو به وسیله ی گلس  گوریلاگلس 6  پوشونده شده که اون رو در مقابل ضربه و افتادن خط و خش محافظت میکنه. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ هست و قابلیت نشون دادن تعداد تصویر در ثانیه اش 120 هرتز هست که به همین علت قادره تصاویر رو با کیفیت خیلی بالایی نشون بده.

پردازنده و قلب تپنده ی این محصول یه تراشه کوالکام اسنپدراگون 860 هست که دارای رم های 8 و 6 گیگابایتی هست و به همین علت میتونه خیلی راحت بازی ها رو اجرا کنه. این گوشی با دو میزان فضای داخلی متفاوت به فروش میرسه که یکی 128 و دیگری 256 گیگابایت هست که در هر دو قابلیت خوبی برای نصب بازی های متفاوت و سیو کارتون های متنوع برای بچه ها وجود داره. همچنین حافظه ی اون رو میتونید به یه کارت حافظه ی جانبی افزایش بدید. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسله و در کل میشه این گوشی رو یکی از بهترین ها برای گیمینیگ در نظر گرفت.

گوشی برای کودکان

کدام گوشی برای کودکان مناسبه؟ سامسونگ گلکسی A32

یکی دیگه از گوشی های که برای کودکان توصیه میشه گلکسی A32 سامسونگ هست که یکی از محصولات جذاب این کمپانی به حساب میاد و به علت این که کیفیت ساخت بالایی داره و در عین حال قیمتش هم مناسبه در این لیست قرار گرفته. این محصول با  گوریلاس گلس 5 محافظت میشه و بنابراین در صورتی که در اثر حواس پرتی بچه ها بیفته در مقابل ضربه مقاومتش بالا خواهد بود. اندازه ی نمایشگر این گوشی خوش ساخت 6.4 اینچ هست و قابلیت نمایش تعداد تصویر در ثانیه در اون 90 هرتز و با وجود این عدد میتونه تصاویر و محتوا رو به خوبی ارائه بده.

پردازنده ی قوی این گوشی تراشه مدیاتک Helio G80 هس که با وجود داشتن رم های 8 و 6 گیگابایتی میتونه خیلی از بازی ها رو به راحتی هر چه تمام تر اجرا کنه. این گوشی هم مثل پوکو شیائومی در دو ظرفیت متفاوت در زمینه ی فضای داخلی ارائه میشه که یه نسخه دارای 64 و نسخه ی دیگه دارای 128 گیگابایت فضای داخلی هست که با این حساب هر دو میتونن برای برای نصب و ذخیره بزی و کارتون مناسب باشن. همچنین این میزان فضا رو میتونید با استفاده از یه کارت حافظه ی جانبی ارتقا بدید. دوربین اصلی این گوشی 64 مگا پیکسبله و قادر به ثبت عکس هایی با کیفیت بالا هست.

گوشی برای کودکان

 

کدام گوشی برای کودکان مناسبه؟ موتورولا موتو G9 پلاس

برسیم به سومین گزینه ی موجود که میتونید اون رو به عنوان یه گوشیه خوب برای بچه هاتون تهیه اش کنید. ابن گوشی رو هم از این برند به علت این که در بین همتاهای خودش قیمت مناسب و کیفیت ساخت مطلوب داره در این لیست قرار دادیم. نمایشگر این گوشی LTPS LCD  که دارای اندازه ی 6.81 اینچ هست که با این اندازه برای تماشای محتوا برای کودکان بسیار مناسبه. تراشه ای که به عنوان پردازنده در این گوشی به کار گرفته شده یه کوالکام اسنپدراگون 730G هست که همراهش رم های 4 و 6 گیگا بایتی رو داره و به همین علت برای اجرای برنامه های سنگین قابلیت خوبی ارائه میکنه.

شاید یکی از مواردی که در مورد این نسخه ی موتورولا جالب هست عرضه شدن اون در دو فضای داخلی متنوع هست که یکی 64 و دیگری 128 گیگابایت هست و امکان تعبیه ی کارت حافظه ی جانبی هم وجود داره. دوربین اصلی این گوشی که چهارتا دوربین مجهز شده 64 مگا پیکسل هست و ظرفیت باتری به کار برده شده در اون 5000 میلی آمپر ساعتی هست که میتونه برای ساعت ها توی خودش شارژ نگهداری کنه و از این نظر برای بازی کودکان خوب باشه همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که Moto G9 Plus از فست شارژ سی واتی پشتیبانی میکنه.

گوشی برای کودکان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی