|

گوشی های مقاوم / اینا برا ارتش آمریکا هستن له کن، بشکون، بنداز تو استخر اگه آخ گفتن

گوشی های مقاوم باید علاوه بر این که در مقابل ضربه از خودشون مقاومت نشون میدن در مقابل نفوذ گرد و غبار و شوک شدگی هم مقاوم عمل کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا یه اتفاقی که داره میفته در زمینه های مختلف اینه که کیفیت خیلی از کالاها داره پایین میاد و از اون طرف جالبه که حتی قیمتشون هم داره بالا میره که یکی از این کالاها گوشی هست که این روزا قیمت این کالا که در برخی از شرایط خیلی هم لوکس محسوب میشه در حال طغیانه و بنابراین هر کسی که دنباله خرید این محصول هست مشتاق خریده گوشی های مقاوم هست چرا که این گوشی ها همونطور که از اسمشون پیداست دارای مقاومت و دووم بالایی هستن و برای افرادی که مدام گوشیشون در معرض خطره گزینه های مناسبی هستن و میتونن دست این افراد طول عمر بیشتری داشته باشن.

البته که این رو هعم در خصوص گوشی های مقاوم بگیم که این محصولات نه تنها باید در مقابل ضربه و خش بلکه باید در مقابل نفوذ گرد و خاک و دچار شوک شدگی هم مقاوم عمل کنن چرا که بالاخره خیلی از شغل های صنعتی و ساختمانی وجود دارن که گوشی رو در معرض این حوادث قرار میدن و یا افرادی که ورزش های سنگین انجام میدن ممکن هست که هر لحظه گوشیشون دچار ضربه بشه بنابراین در طول این مقاله سعی کردیم که تعدادی از گوشی های مقاوم رو که میتونید با خیال راحت از ضد ضربه بودنشون اون ها رو تهیه کنید رو بهتون معرفی کنیم که با هر کار و فعالیتی که دارید متناسب هستن، پس با ما همراه باشید.

گوشی های مقاوم

 سامسونگ گلکسی Xcover6 Pro از گوشی های مقاوم این کمپانی

شاید اسم این گوشی برای خیلی ها ناآشنا باشه چرا که خیلی ها گلکسی های سامسونگ رو با سری A و S میشناسن ولی باید بهتون بگیم که این شرکت تولید کننده یه سری گوشی های تحت عنوان Xcover میسازه که به گوشی های ضد ضربه ی این کمپانی شهرت داره و در حال حاضر میشه  گلکسی Xcover6 پرو ساسونگ رو از بادوام ترین تولیدات اون دونست، البته که این گوشی تنها از جهت داشتن دوام بالا معروف نشده بلکه شما میتونید اون دسته از قابلیت های شاخصی که تو یه گوشیه معمولی میبینید رو تو این گوشی هم ببینید که عبارتند از داشتن اندروید 12، پشتیبانی از 5G و همچنین قابلیت نصب کارت حافظه ی جانبی.

در خصوص توضیحات بیشتر درباره ی این گوشی باید بگیم که این محصول مقاوم و محکم سامسونگ برای استفاه تو محیط های مختلف از استانداردهای نظامی پیروی میکنه و قاب اون علاوه بر این که دارای استحکام فوق العاده هست از قسمت های گوشه ای تقویت شده و به همین علت میتونه در مقابل انواع ضربه نسبت به گوشی های عادی مقاومت بسیار بالاتری ارائه کنه. این کمپانی کره ای برای محافظت از نمایشگر گوشی هم از گلس گوریلا گلس ویکتوس پلاس بهره برده و جالبه که بدونید این نمایشگر حساسیت بیشتری نسبت به گوشی های دیگه داره و به همین علت کاربرا میتونن با دستکش هم ازش استفاده کنن.

 گوشی های مقاوم

دوجی S98 پرو از گوشی های مقاوم و خاص

دوجی از برندهای معروف و شناخته شده ای هست و افراد زیادی در دنیا برای این که یه گوشی با دووم و محکم داشته باشن یه سری به محصولات این برند میزنن و ازشون شدیدا استقبال میکنن. جدیدترین مدلی که این تولید کننده به بازار عرضه کرده S98 پرو که از لحاظ مشخصات ظاهری وقتی اون رو میبینید کاملا با یه گوشیه ضخیم و بزرگ که از نظر ظاهر و اندازه ای که داره کاملا شبیه به گوشی هایی هست که توی فیلم های علمی تخیلی قدیمی اون ها رو استفاده میکردن، روبه رو میشید.

پردازشگر و قبلب تپنده ی دوجی S98 پرو  هلیو G96 هست که عملکرد خوب و قابل قبولی ارائه میکنه و از طرف دیگه باتری این محصول 6000 میلی آمپری هست و به همین علت میشه گفت که شارژدهی فوق العاده ای داره و در این زمینه هم عملکرد فوق العاده ای از خودش ارائه میکنه. یکی دیگه از قسمت های این گوشی که بسیار چشمگیر هست دوربین های اون هستن که دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی که میتونه نیاز شما رو برای ثبت عکس های با کیفیت برآوورده کنه و تصاویر قابل قبول و واضحی ارائه کنه. همچنین دوربین دوم اون 20 مگاپیکسلی هست و قابلیت دید در شب داره و از تصویر برداری حرارتی هم پشتیبانی میکنه.

گوشی های مقاوم

کت S75 از گوشی های مقاوم و پر طرفدار

کت S75 رو در حال حاضر میشه از مقاوم ترین و جدیدترین گوشی های جهان به شمار آوورد که در اوایل سال میلادی جاری توسط کت معرفی و عرضه شد و با این حساب یه جایگزین شده برای کت S62 پرو. حالا در خصوص تفاوت های این مدل از کت با مدل قبلی میشه به این نکات اشاره کرد که: این گوشی در مقایسه با مدل قبلی دارای دوربین، نمایشگر و باتری بزرگتری هست و پردازنده ی اون که دیمنسیتی 930 به مراتب بسیار قوی تر از مدل قبلی عمل میکنه. اما تغییر آنچنانی و خاصی در قسمت رم که 6 گیگ و حافظه ی داخلی که 128 گیگی هست، رخ نداده. همچنین این گوشی علاوه بر ضد ضربه بودن ضد آب هم هست.

با وجود همین ویژگی هاست که در حال حاضر میشه که این مدل کت رو در حال حاضر بهترین گوشی نظامی در دنیا محسوب کرد. اما بهترین موضوعی که راجبه این گوشی وجود داره و بسیار چشمگیر هست و از نقاط قوت اون محسوب میشه استحکام بسیار بالای اونه چرا که این گوشی در مقابل سقوط از ارتفاع 1.8 متری به روی ورقه های فولادی و رفتن تا عمق آب پنج متری به مدت سی و پنج دقیقه به خوبی هر چه تمام تر دووم میاره. علاوه بر همه ی این ها از دیگر ویژگی های کمیاب این گوشی میشه به داشتن قابلیت تماس ماهواره ای اشاره کرد که باعث میشه در نبود آنتن هم بتونید در هر منطقه ای که هستید پیام اضطراری ارسال کنید.

گوشی های مقاوم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی