|

گوشی هایی که قلم دارند / این لعنتیا هم برا نقاشی و طراحی معرکن هم برا پز ریز اومدن

برای پیدا کردن گوشی هایی که قلم دارند در ابتدا باید بگیم که اگر به دنبال پیدا کردن محصولی از شیائومی هستید تلاشتون بیهوده هست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما هر کسی که گوشی میخره نیاز های خودش رو داره و متقابلا میخواد که گوشی مورد نظرش پاسخگوی نیازهای اون باشه خصوصا این روزها که قیمت این محصول در بازار سر به فلک کشیده و یه هزینه ی تپل و مشتی میخواد مثلا یه عده هستن که دوست دارن گوشیشون دوربین خوبی داشته باشه، یه عده هستن که میخوان گوشیشون پردازشگر قوی داشته باشه و هنگ نکنه، یه عده هستن که به علت استفاده ی طولانی مدت میخوان که باتری گوشیشون خوب باشه و شارژدهی فوق العاده داشته باشه حالا در این بین هم یه عده ی هستن که به علت کارشون که نقاشی و طراحیه دنبال گوشی هایی که قلم دارند هستن.

البته که درسته قیمت ها بالا رفته ولی خب یه موضوعی که باعث خوشحالیه اینه که در حال حاضر تنوع هم در بازار شدیدا بالا رفته و در هر ظاهر و رنج قیمتی میشه گوشی پیدا کرد ولی خب ما در این مقاله میخواهیم به اون دسته از عزیزانی که دنبال گوشی هایی که قلم دارند هستن، کمک کنیم چرا که گوشی که هم با قلم کار کنه و هم با لمس انگشتای دست، باید صفحه نمایش فوق العاده خوبی داشته باشه و در مقابل هر دوی این محرک ها سنسورهای قوی داشته باشه تا بتونه عملکرد خوبی رو ارائه کنه حالا در ادامه چند تا از گوشی هایی که قلم دارند رو بهتون معرفی میکنیم که گلچین شدن پس با ما همراه باشید.

 گوشی هایی که قلم دارند

گلکسی زد فولد 4 از گوشی هایی که قلم دارند

گلکسی زد فولد 4 رو میشه جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ دونست که دارای دو تا نمایشگر هست و به شکل عمودی تا میشه. درسته که اسم این گوشی در لیست بهترین هایی که با قلم کار میکنن آوورده شده ولی یه موضوعی که در رابطه با اون وجود داره این هست که شما نباید داخل جعبه ی این محصول به دنبال قلم باشید بلکه باید یه قلم مجزا براش تهیه کنید و لازم به ذکره که این محصول از قلم s-pen‌ سامسونگ پشتیبانی میکنه و چون دارای یه نمایشگر بزرگه میتونید خیلی راحت و در هر زمانی با استفاده از گوشیتون به طراحی بپردازید.

در خصوص اندازه ی نمایشگر این محصول باید بگیم که 7.6 اینچ هست و قابلیت نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتزه و از طرفی هم قلم فوق العاده ای که گفتیم باید تهیه اش کنید تاخیر بسیار کمی خواهد داشت و در نتیجه شما حسابی از کار کردن با این گوشی لذت خواهید برد. در خصوص پردازشگر این محصول هم باید بگیم که اسنپدراگون 8 نسل 1 هست و عملکرد بسیار خوب و قوی داره و شما میتونید بدون به وجود اومدن مشکلی تا مدت ها روی قدرت سخت افزاری گلکسی زد فولد 4 حساب کنید بدون ذره ای پشیمونی.

 گوشی هایی که قلم دارند

گلکسی s23 اولترا از گوشی هایی که قلم دارند

این محصول رو میشه یکی از گوشی هایی که قلم دارند به شمار آوورد که در رده ی بهترین پرچمدار و از جدیدترین ها ی سامسونگ قرارش داد. این گوشی برعکس محصول قبلی که بهتون معرفی کردیم قلم رو در آغوش خودش به همراه داره تا یه وقت نگران این نشید که اون رو گم کنید و یا خراب بشه. این گوشی رو از بسیاری از جهات میشه شبیه سری نوت سامسونگ دونست و برای دسترسی به قلم اون شما میتونید از طریق فریم پایینی این گلکسی اقدام کنید. اندازه ی نمایشگر گلکسی s23 اولترا، 6.8 اینچ هست و نوعش داینامیک امولد هست.

نرخ نوسازی اون در ثانیه 120 هرتز هست. بگیم از قلم این محصول که شما شاهد تاخیر بسیار کم و جزئی در اون خواهید بود و میشه ترکیبی که این قلم و نمایشگر با هم درست میکنن رو جزء برنده های بازار امروز دونست. البته که این پرچمدار بجز نمایشگر و قلمی که داره حرف هایی دیگه هم برای گفتن داره و در این خصوص میشه به دوربین 200 مگاپیکسلی اون اشاره کرد که کامالا دست شما رو برای ثبت عکس و فیلم های فوق العاده و با کیفیت کهکشانی باز گذاشته.

 گوشی هایی که قلم دارند

موتورولا Moto G Stylus 5G از گوشی هایی که قلم دارند

دو گوشی که اسم بردیم جزء پرچمدار هستن و به همین جهت قیمت بالایی دارن ولی در این بین میخواهیم یه محصول بهتون معرفی کنیم که در مقایسه با اون ها از قیمت بسیار مطلوبی در بازار برخورداره و همونطور که متوجه شدید  Moto G Stylus 5G تولید شده توسط موتورولا دارای قیمت بسیار مناسبی هست و از این لحاظ میشه اون رو در بین گوشی های میان رده به شمار آوورد. یه نکته ی مثبتی که این محصول داره این هست قلم اون همراهشه و داخل بدنه تعبیه شده و شما نیازی به این که قلم جدا براش تهیه کنید نخواهید داشت

اندازه ی نمایشگر این محصول 6.8 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دی هست و نرخ نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 120 هرتز هست و به علت بزرگ بودنش شما فضای زیادی رو برای انجام طراحی و کشیدن نقاشی های متنوع در اختیار خواهید داشت. پردازنده ی این محصول اسنپدراگون 695 و عملکرد خوبی ارائه میکنه در این زمینه و همچنین باتریش هم 5000 میلی آمپر ساعتیه.

 گوشی هایی که قلم دارند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی