|

سرم یا کرم آبرسان؟

آیا می دانید تفاوت کرم و سرم آبرسان در چیست؟ چه برندی بهترین سرم ها را تولید می کند؟

تفاوت کرم آبرسان و سرم آبرسان

معرفی چندتا از بهترین مدل های سرم و یا کرم آبرسان و انواع محصولات روتین پوستی در شایانیوز؛ تفاوت کرم و سرم آبرسان و بهترین کرم آبرسان صورت

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تنوع محصولاتی که می توانید در روتین پوستی خود استفاده کنید سر به فلک کشیده است، پس طبیعی است که انتخاب محصول درست کار سختی برای شما باشد. از آنجایی هم که برای داشتن پوستی سالم، شفاف و نرم، استفاده از محصولات مراقبت پوستی بسیار مهم می باشد و تاثیر ویژه ای بر روی پوست شما می گذارد. تنوع بالای محصولات مراقبت پوستی از یک طرف باعث سردرگمی افراد برای انتخاب محصولی مناسب برای خود می شود و از طرفی دیگر، تنوع بالا باعث تخصصی تر شدن محصولات و اثربخشی بهتر محصولات شده است. پس می توان گفت جنبه های مثبتی هم این موضوع دارد، برای مثال اگر انتخاب درستی داشته باشید می توانید نه تنها سلامت و شادابی به پوست خود ببخشید بلکه عیب های پوستی خود را هم درمان کنید.

یکی از مواردی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم تفاوت سرم با کرم است که تا حد زیادی می توان این تفاوت را در کارایی آن ها دانست. سرم ها دارای غلظت کمتر و بافت سبک تری نسبت به کرم ها هستند و همین موضوع باعث جذب سریع تر آن شده است. البته این تنها نکته ای نیست که آن ها را از کرم ها متمایز می کند بلکه تفاوت در کارایی آن ها است. برای مثال سرم ها دارای خواص درمانی مانند ضد لک و یا ضد چروک هستند ولی کرم مرطوب کننده معمولا فقط مرطوب کننده و آبرسان هستند و به طراوت و شادابی پوست کمک می کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تفاوت سرم و کرم آشنا شوید.

تفاوت سرم با کرم

سرم ضد چروک اسمارت کلینیک، نامبروان هرچی سرم پوستِ

اگر بخواهیم یک سرم حرفه ای را معرفی کنیم که مکمل بسیار مناسبی برای استفاده با یک کرم آبرسان می باشد، قطعا سرم ضد چروک اسمارت کلینیک اولین گزینه می باشد. این محصول پیشرفته ترین سرم ضد چروک کلینیک است که تاثیری شبیه لیزر بر خطوط و چروک های پوست دارد و با سه هدف تقویت و بازسازی پوست برای کاهش چروک ها، تسریع جایگزینی سلول ها برای صاف شدن پوست و آبرسانی عمیق پوست برای پر کردن خطوط طراحی شده است. پس از 10 روز استفاده از این محصول چروک ها کمتر خواهند شد، پوست صاف تر و سفت تر می شود. پس از 4 هفته استفاده پوست لیفت می یابد.

تفاوت سرم با کرم

تفاوت سرم با کرم

دومین سرم پیشنهادی؛ سرم وایتال پرفکشن شیسیدو

دوین سرم پوست حرفه ای که می توانید به عنوان سرم پوست در روتین پوستی خود استفاده کنید سرم وایتال پرفکشن شیسیدو است. سرم وایتال پرفکشن شیسیدو لک هایی که در اثر افزایش سن ایجاد شده اند را از بین می برد، پوست را روشن می کند و رنگ پوست را یکدست می کند. علائم پیری پوست از جمله چروک و افتادگی را از بین می برد و پوست را لیفت می دهد و سفت می کند. تا 24 ساعت رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و بدون چربی و پارابن است. به صورت کلی این سرم بر خلاف نوع بالایی بر روی روشنی و شفافیت پوست تاثیر بیشتری دارد تا از بین بردن چین و چروک ها.

تفاوت سرم با کرم

تفاوت سرم با کرم

بعد سرم حتما ژل کرم مرطوب کننده هیدرا زن لانکوم بزنید

نوبتی هم باشد بعد از استفاده از یکی از سرم های بالایی نوبت استفاده از یک کرم آبرسان یا مرطوب کننده است که پیشنهاد ما برایتان کرم مرطوب کننده هیدرا زن لانکوم است. ژل کرم هیدرا زن لانکوم بافتی سبک، ژلی و بدون چربی دارد که تا 24 ساعت رطوبت پوست را تامین می کند و جلوه ای درخشان به پوست می دهد. این محصول حاوی هیالورونیک اسید، سالسیلیک اسید و آمینو اسید است که آثار استرس را روی پوست هدف قرار می دهد و قرمزی پوست را برطرف می کند. علاوه بر آبرسانی پوست جلوه ای درخشان و سلامت به پوست می دهد و پوست را پر می کند. ژل کرم هیدرا زن حاوی چربی نیست و برای پوست های چرب و مختلط گزینه ای ایده آل است همچنین پوست را چرب و چسبناک نمی کند. این ژل قدرت پوست در حفظ رطوبت را افزایش می دهد و مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شود.

تفاوت سرم با کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی