|

معرفی چندتا از محصولات مهم روتین پوستی

فقط با سه تا محصول و یک روتین پوستی ساده پوست پنبه ای بساز؛ البته از چند سالگی؟!

ترتیب روتین پوستی

معرفی فقط سه تا محصول و یک روتین پوستی ساده برای پوست پنبه ای در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های وسایل روتین پوستی و کرم دور چشم

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- چه پوست خشک، خیلی چرب، جوش دار و یا معمولی داشته باشید باید از روتین پوستی برای مراقبت از آن استفاده کنید، به نوعی می توان گفت روتین پوستی برای هر خانم جوانی می تواند از نان شب هم واجب تر باشد. حال اگر به نظرتان روتین های پوستی همه بسیار هزینه بر هستند و از شما در طول روز زمان زیادی را می گیرند باید بگوییم که شما برای داشتن پوستی سالم و شاداب می توانید به جای یک روتین حرفه ای و استفاده از هزاران محصول پوستی یک روتین ساده و مختصر را تنها با چند محصول مناسب پوست خود انتخاب نمایید. حال اگر برایتان سوال شده است که چه سنی برای شروع چنین روتینی مناسب است باید بگوییم که برای پی بردن به اهمیت روتین تخصصی دهه 30 سالگی، بهتر است ابتدا با تفاوت‌های عملکردی و بیولوژیکی پوستتان در بازه زمانی 20 به 30 سالگی آشنا شوید.

خطوط ریز، چین و چروک‌ های کوچک، منافذ بزرگ و افتادگی پوست، تنها بخشی از تغییرات آشنای پوستی و مورد انتظار است. پس بهترین زمان شروع روتین پوستی را می توان از سی سالگی دانست. خوب است که بدانید یک روتین پوستی باید شامل یک سرم پوست، کرم مرطوب کننده یا احیا کننده و یک کرم دور چشم باشد. کرم دور چشم را حذف نکنید زیرا بیشترین ناحیه ای از پوست که ممکن است در سنین بالا چین و چروک بیافتد گوشه های چشم هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات حرفه ای روتین پوستی آشنا شوید.

روتین پوستی

سرم مالتی پپتاید و هیالورونیک اسید اوردینری

سرم مالتی پپتاید و هیالورونیک اسید اوردینری یک سرم حرفه ای و کامل برای روتین پوستی است و از ویژگی های مثبت آن می توان به این موضوع اشاره کرد که آن برای همه نوع پوست قابل استفاده می باشد. این سرم بر پایه آب حاوی عناصر متعدد از جمله پپتایدها، آمینو اسید و هیالورونیک اسید است که پوست را به خوبی آبرسانی می کنند، علائم افزایش سن از جمله چروک ها را هدف قرار می دهد و پوست را صاف و لطیف می کند. همچنین به مرور پوست را سفت می کند و حالت کشسانی آن را بهبود می بخشد. همه سرم ها مخصوصا این سرم تاثیر بالایی در بهبود چروک های پنجه کلاغی دارد. جهت استفاده صبح و شب چند قطره به پوست تمیز بزنید و با دست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

روتین پوستی

روتین پوستی

مجیک کرم شارلوت تیلبری؛ یک مرطوب کننده با کلی کارایی

نوبتی هم باشد بعد از استفاده از سرم استفاده از یک مرطوب کننده یا آبرسان در روتین پوستی است. پیشنهاد ما برای یک روتین ساده ولی در عین حال کامل مجیک کرم شارلوت تیلبری است. این کرم مرطوب کننده ضد چروک به عنوان یکی از محصولات پر فروش شارلوت تیلبری شناخته می شود. مجیک کرم شارلوت تیلبری دارای هیالورونیک اسید است، پوست را عمیقا آبرسانی می کند و رطوبت پوست را تا 24 ساعت تامین می کند. ویتامین سی و ای موجود در این کرم پوست را روشن و یکدست می کنند. آلوئه ورا، کره شی و عصاره های طبیعی این کرم پوست را نرم، لطیف و تغذیه می کنند و بلافاصله پس از استفاده پوست درخشان می شود. پس از یک ماه استفاده جلوه چروک ها به حداقل می رسد و پوست سفت می شود.

روتین پوستی

روتین پوستی

سرم دور چشم و دور لب استی لودر

برای پایان روتین پوستی روزانه خود بهتر است از سرم دور چشم و دور لب استی لودر استفاده کنید. این سرم دور چشم با تغذیه پوست خطوط و چروک ها را هدف قرار می دهد و جلوه چروک ها از جمله چروک های بین ابرو، گوشه و زیر چشم را به حداقل می رساند و بعد از گذشت 3 هفته بهبود و از بین رفتن چروک ها را مشاهده خواهید کرد. پوست دور چشم سفت تر خواهد شد و پف و تیرگی این ناحیه از بین می رود. همچنین این سرم پوست را عمیقا آبرسانی می کند و بعد از یک هفته پوست نرم تر و صاف تر خواهد شد. این اتفاق در نواحی دور لب هم بعد از استفاده رخ خواهد داد.

روتین پوستی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی