|

بررسی استایل سارا بهرامی

نگاهی به استایل های الگانت و جذاب سارا بهرامی؛ خانومانه میپوشه اونم چه جور خانومانه!

استایل سارا بهرامی

نگاهی به استایل های الگانت و جذاب سارا بهرامی و دیگر استایل های بازیگران خانم ایرانی در شایانیوز؛ جدیدترین اخبار و عکس های مراسمات سینمایی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا بهرامی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان است و از سال 1388 فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم تهرون آغاز نمود. او فارغ ‌التحصیل رشته تئاتر است و از 9 سالگی با ثبت‌ نام در کلاس‌ های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شده است. سارا بهرامی در سال 1392 با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید، ولی جالب است که هه ما آن را با نقش آفرینی در فیلم دارکوب به عنوان یک زن معتاد به یاد داریم. البته الحق که سارا بهرامی در این فیلم و ایفای نقش متفاوتی مانند نقش مهسا بسیار خوش درخشید. همچنین او در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. از دیگر آثار او می توان به حرفه ای، خانه‌ ای در خیابان چهل و یکم، جمشیدیه، دارکوب، لتیان، گیتا، ایتالیا ایتالیا، کرگدن، هزارپا و سرکوب اشاره کرد.

حال که تا حدودی با بیوگرافی سارا بهرامی آشنا شدید بهتر است برویم سر اصل مطلب که استایل سارا بهرامی است. سارا بهرامی دارای استایل شخصی و امضای خود است که می توان برای سبک شخصی او از الگانت با ردپای آوانگارد نام برد. البته به طور کلی می توان گفت او اصراری روی پوشیدن سبکی خاص یا رنگی خاص ندارد و بیشتر مواقع طرفدار رنگ‌های خنثی از طیف طوسی و مشکی است و در عین حال  علاقه خاصی هم به طیف خاصی از رنگ زرد دارد. او بارها ثابت کرده که به فراخور زمان و مکان، سراغ انتخاب لباس‌ می‌ رود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های سارا بهرامی آشنا شوید.

مهمونی سارا بهرامی

مهمونی سارا بهرامی

استایل جذاب و تابستانی سارا بهرامی در اکران فیلم زالاوا

سارا بهرامی یکی از بازیگران ایرانی خانم است که برای انتخاب لباس هایش بیشتر از سبک الگانت و ترفند شیک پوشی استفاده می کند اما اینکه تاکید خاصی روی پوشیدن مانتو و شلوار، پیراهن یا کت و شلوارهای رسمی داشته باشد هرگز. با نگاهی به تصاویر پایین خواهید دید که سارا بهرامی برای مراسم اکران فیلم زالاوا هم مانند همیشه از لباس های الگانت البته اینبار به سبک تابستانی استفاده کرده است. او برای شرکت در این مراسم یک مانتو بلند و کفتان شکل به تن داشت که به آن را با شال شاین و مجلسی تور ست نموده بود. درست است که ترکیب این مانتو با این شال شاید کمی عجیب باشد ولی از دیدگاه یک آوانگارد اصلا اینگونه نخواهد بود.

مهمونی سارا بهرامی

مهمونی سارا بهرامی

استایل آوانگارد سارا بهرامی البته اینبار با ردپای الگانت در جشنواره فجر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در صنعت فشن هر چیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود، لیبل آوانگارد به خود می‌ گیرد. امروزه بسیاری از طراحان مد تلاش می‌ کنند تا برچسب آوانگارد بودن را برای نام، برند یا محصولات خود بگیرند. حال از گفتن ردپای الگانت چه منظوری داریم را باید اینگونه شرح دهیم که سارا بهرامی از لباس های خاص با طراحی ها و پارچه های منحصر بفرد استفاده می کند ولی دقت می کند این لباس ها دارای پیچیدگی های یاد نباشند و ظاهری یک داشته باشند. زیرا الگانت پوش ها معمولا شیک، ساده و لوکس به نظر می‌ رسند و این دقیقا چیزی است همه در همه استایل های سارا بهرامی قابل مشاهده خواهد بود.

مهمونی سارا بهرامی

مهمونی سارا بهرامی

استایل چهارخونه و پاییزه سارا بهرامی در اکران فیلم علف زار

سارا بهرامی برای شرکت در مراسم اکران فیلم علف زار هم مانند دیگر مواقع الگانت و شیک لباس پوشی بود و می توان گفت در انتخاب لباس هایش کمی محتاطانه تصمیم گیری کرده بود. البته یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این سبک از استایل، استفاده از رنگ‌ های خنثی و لباس‌ های مونوکروم است و معمولا افرادی که مانند سارا بهرامی به سراغ سبک پوشش الگانت می‌ روند، از لباس‌ هایی با رنگ‌ های تند و شارپ و ناهماهنگ با یکدیگر استفاده نمی‌ کنند.

مهمونی سارا بهرامی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سارا بهرامی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی