|

بهترین مدل رژ لب برای چه برندی است؟

معرفی چندتا از بهترین رژ لب های دیور؛ به زیبایی و سلامت لب هایتان اهمیت دهید

رژ لب دیور

معرفی چندتا از بهترین رژ لب های دیور و انواع رژ لب از بالم لب گرفته تا تینت لب در شانیوز، جدیدترین مدل های رنگ رژ لب برای پوست گندمی

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انتخاب رژ لب با کیفیت اهمیت زیادی داردحتی بیشتر از انتخاب خط چشم و یا کرم پودر؛ چرا که این محصول روی لب‌ ها قرار می‌ گیرد و ممکن است به صورت ناخواسته وارد دهان و بدنتان شود. البته استفاده از کلمه "ممکن است" درست نیست زیرا قطعا این اتفاق خواهد افتاد، شما اگر رژ لب بزنید با هر بار خوردن یا آشامیدن مقداری از رژ لب خود را وار بدن خود خواهید کرد البته اگر چیزی نخورید هم با زبان و لمس لب هایتان هم ممکن است این اتفاق بی افتد. پی بیشتر از هر چیز دیگری انتخاب رژ لب می تواند بر روی سلامت شما تاثیر بگذارد. پیشنهاد ما برای اینکه با خیال راحت رژ لب بزنید این است که از برندهای معروف و باکیفیت رژ لب خود را انتخاب نمایید. برای مثال رژ لب دیور می تواند یک گزینه مناسب برای یک میکاپ حرفه ای و سالم باشد.

البته به این موضوع دقت نمایید که منظور از رژ لب می تواند بالم لب و یا حتی تینت لب هم باشد، پس به ترندهای دنیای آرایشی هم بی توجه نباشید آن ها در مدرن دیده شدن چهره شما تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. البته خود رژ لب ها هم دارای نوع های مختلفی هستند، برای مثال به چند دسته رژ لب مایع، رژ لب جامد و رژ لب مدادی می توان اشاره کرد که از نوع های رایج رژ لب هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدتری مدل های رژ لب دیور آشنا شوید.

رژ لب دیور

رژ لب دیور اونم از مدل ادیکت و فوراور

اگر بخواهیم بهترین مدل های رژ لب دیور را معرفی کنیم می توانیم بگوییم رژ لب های جامد ادیکت و فوراور دیور دو تا از بهترین مدل های این برند هستند که علاوه بر کیفیت و ماندگاری بالا دارای رنگ بندی متنوع و جذاب هستند. شما از قرمز جیگری می توانید در بین این رژ لب ها پیدا کنید تا کالباسی و رنگ های نود. رژ لب دیور ادیکت جلوه ای براق دارد و 90 درصد مشتقات آن را عناصر طبیعی تشکیل می دهند. این رژ لب جامد تا 24 ساعت لب ها را آبرسانی می کند و تا 6 ساعت روی لب دوام دارد. همچنین وقتی از این رژ لب استفاده کنید خواهید متوجه شد که بافتی سبک با رنگدانه های قوی و گیرا لب های شما را پوشش می دهد.

رژ لب دیور

رژ لب دیور

تینت لب دیور؛ رژ لب های ترند سال را بشناسید

تینت لب و گونه دیور یکی از شگفتی های دنیای آرایشی است که می توان گفت تحولی عظیم در راستای میکاپ حرفه ای محسوب می شود. درسته که تینت با رژ لب کمی تفاوت دارد ولی در نهایت نتیجه ای یکسان چه بسا طبیعی تر و جذاب تر به شما رائه می دهد. تینت لب دیور 12 ساعت روی لب دوام دارد، پخش نمی شود و با جلوه ای مات لب های شما را برجسته می کند. 95 درصد این تینت از عناصر طبیعی ساخته شده است که تا 24 ساعت لب را آبرسانی و تغذیه می کند.

رژ لب دیور

رژ لب دیور

بالم لب دیور؛ هیچی از یک رژ لب کم نداره

درسته که بالم لب، رژ لب نیست ولی هیچی از یک رژ لب کم نداره مخصوصا اگه بالم لب دیور باشه. بالم لب دیور حاوی 97 درصد عناصر طبیعی است که لب ها را تا 24 ساعت آبرسانی می کند و رنگی طبیعی و ملایم به لب ها می دهد. این محصول به تنهایی یا به عنوان پرایمر زیر رژ لب قابل استفاده است و تا 6 ساعت جلوه ای درخشان به لب ها می دهد. همچنین حاوی روغن گیلاس و کره شی است که لب ها را به خوبی تغذیه می کنند. پس شما می توانید هم به صورت تنهای و هم به همراه یک رژ لب جامد دیور مانند رژ لب فوراور از آن استفاده کنید، البته پیشنهاد ما این است که برای داشتن لب هایی طبیعی و ترندی تنها از او استفاده کنید.

رژ لب دیور

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی