|

افرادی که پوست های خشک دارند چه کرم هایی بزنند؟

پوست خشک شب و روز رسیدگی میخواد؛ معرفی سه تا کرم مرطوب کننده برای پوست های خشک و حساس

کرم مرطوب کننده

معرفی سه تا کرم مرطوب کننده برای پوست های خشک و حساس و انواع کرم های روتین پوستی در شایانیوز؛ بهترین و پرفروش ترین کرم مرطوب کننده صورت

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید خوب باشد که بدانید افرادی که پوست خشک و حساس دارند به صورت مداوم و در تمام زمان ها مانند شب و روز نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند و از نوع های دیگر پوستی بیشتر مستعد آسیب و یا ایجاد چین و چروک بر روی لایه های خود هستند. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که پوست خشک و حساس دارند، بهتر است که بدانید کرم مرطوب کننده برای پوستتان معجزه خواهد کرد، پس جدا از انتخاب انواع سرم و کرم های دیگر بهترین مرطوب کننده را برای روتین پوستی خود چه در شب و چه در روز انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا پرفروش ترین کرم مرطوب کننده دنیا را بشناسید و در ادامه در بین بهترین ها گزینه مناسب خود را انتخاب نمایید. 

شاید باور شما این باشد که فقط افرادی باید از کرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کننده که پوست های خشک و کم آب دارند اما باید این را بدانید پوست صورت نیز همانند بدن نیاز به آبرسانی دارد. بدن برای اینکه خوب به نظر برسد و سالم باشد به آب کافی نیاز خواهد داشت پوست هم دقیقا همینطور است صرف نظر از اینکه چه نوع پوستی دارید، پس ضروری خواهد بود کرم مرطوب کننده و آبرسان گیاهی خوبی را انتخاب کرده و برای حفظ سلامت پوست صورتتان از آن استفاده نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مدل های بهترین کرم مرطوب کننده صورت آشنا شوید.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

کرم مرطوب کننده چند منظوره استی لودر

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند کرم مرطوب کننده استی لودر است. این کرم مرطوب کننده بافتی بسیار سبک و ابریشمی دارد و پوست را عمیقا آبرسانی می کند تا درخشش و جوانی پوست احیا شود. حاوی ویتامین سی و عصاره های گیاهی است که اختلاف رنگ پوست، لک و جای جوش را بهبود می بخشد به طوری که پس از 2 هفته کاهش لک ها روی پوست قابل مشاهده خواهند بود. این مرطوب کننده  بافت و حالت کشسانی پوست را بهبود می بخشد، پوست را سفت می کند، جلوه خطوط و چروک ها را بهبود می بخشد و کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد. همچنین به سرعت جذب می شود و روی گردن نیز قابل استفاده است.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

کرم مرطوب کننده کلارنس؛ معجزه ای با روغن زردآلو

کرم مرطوب کننده کلارنس یکی از کرم های جذاب  و آبرسان است که برای افرادی که دارای پوست خشک و دارای چین و چروک هستند می تواند با روغن زردآلو معجزه کند. این کرم روز 2 در 1 با بافتی سبک و ابریشمی حاوی عناصر گیاهی ضد پیری است که نشانه های افزایش سن و آثار خستگی و استرس را هدف قرار می دهد. این کرم مرطوب کننده پوست را به وضوح سفت می کند و مانع افتادگی و چروک شدن آن می شود. روغن زردآلو، عصاره پاپریکا و سایر عناصر ارگانیک موجود در این کرم پوست را تغذیه و آبرسانی می کنند و جلوه ای درخشان و سلامت به پوست می دهند. فرمولاسیون این کرم از پوست در برابر آلودگی ها محافظت می کند.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

کرم مرطوب کننده تاچا

یکی از کشورهای پیشگام در تولید محصولات مراقبت از پوست ژاپن می باشد، پس طبیعی است که بهترین کرم مرطوب کننده را هم این کشور تولید کند. کرم مرطوب کننده غنی تاچا حاوی عصاره برنج بنفش ژاپنی و هیالورونیک اسید است که پوست را به خوبی تغذیه و آبرسانی می کند و جلوه ای سلامت و درخشان به آن می دهد. از پوست در مقابل آلودگی و استرس محافظت می کند همچنین به مرور زمان پوست را سفت می کند. این کرم برای پوست های خشک و افرادی با پوست مختلط که به کرم های غنی تر تمایل دارند مناسب است.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی