|

معروف ترین مارک رژ لب چه مارکی است؟

معرفی سه تا از بهترین مارک های رژ لب های دنیا؛ یادت نره رژ لب دیور یه چیز دیگه است!

رژ لب دیور

معرفی سه تا از بهترین مارک های رژ لب های دنیا مانند رژ لب دیور، رنگ رژ لب گوشتی، رنگ رژ لب برای پوست گندمی و انواع رژ لب در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر خانم جوانی می داند که رژ لب چه نقش مهم و حیاتی ای در زیبایی چهره و تکمیل میکاپ ایفا می کند و چقدر می تواند انتخاب نوع و یا رنگ آن کار مهم و سختی باشد. البته دیگر جای نگرانی نیست زیرا ما در ادامه این مقاله به شما بهترین مدل های رژ لب را از رژ لب دیور گرفته تا رژ لب اینلی معرفی خواهیم کرد. امروزه، رژ لب های متنوعی با بافت های مختلف و تنوع رنگی گسترده از برندهای معتبر ایرانی و خارجی، تولید و روانه بازار شده اند که همین تنوع می توان گفت تا حدودی کار انتخاب را برای خرید بهترین مارک رژ لب، سخت می کند.

در ابتدا خوب است که بدانید رژ لب چه تعریفی دارد و بعد به سراغ انتخاب بهترین مدل آن بروید به همین خاطر ما ان را اینگونه معرفی می کنیم و می گوییم که رژ لب، یکی از محبوب ترین لوازم های آرایشی برای لب ها است که دارای طیف رنگی متنوعی بوده و باعث خوشرنگ و خوش فرم به نظر اومدن لب ها می شود و در نتیجه، چهره شما را شاداب و سرحال نشان می دهد. حال آن را می توان به چند دسته بالم لب ها،  رژ لب مایع، رژ لب جامد و لیپ گلاس تقسیم کرد که باز در بین این مدل ها لیپ گلاس و رژ لب جامد را می توان ترندی ترین مدل ها نامید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های رژ لب دیور و مارک های معروف آن آشنا شوید.

رژ لب دیور

رژ لب‌ دیور ادیکت؛ معجزه برند دیور در قالب یک رژ لب جامد

اولین رژ لب پیشنهادی ما به عنوان رژ لب دیور قطعا رژ لب‌ دیور ادیکت است، این رژ لب جلوه ای براق دارد و 90 درصد مشتقات آن را عناصر طبیعی تشکیل می دهند. رژ لب‌ دیور ادیکت تا 24 ساعت لب ها را آبرسانی می کند و تا 6 ساعت روی لب دوام دارد. همچنین بافتی سبک با رنگدانه های قوی و گیرا لب های شما را پوشش می دهد م باعث ظاهری مناسب و مخملی لب هایتان می شود. رژ لب‌ دیور ادیکت واقعا پرفکت و عالی است و می توان گفت که همان رژ لبی است که باید همیشه در کیف لوازم آرایشی تان داشته باشید تا خیالتان از میکاپ حرف ای خود راحت باشد. تصور کنید برای مهمانی رفتن آماده می شوید به نظرتان به جز این رژ لب چه رژ لبی می تواند برای این مهمانی مناسب باشد؟

رژ لب دیور

رژ لب دیور

تینت لب دیور؛ این یه سور به رژ لب دیور زده حتما امتحان کن

اگر به دنبال ترندهای دنیای آرایشی هستید و می خواهید چهره ای ترندی داشته باشید بهتر است تا به جای رژ لب دیور به سراغ انتخاب تینت لب دیور بروید. تینت لب دیور 12 ساعت روی لب دوام دارد، پخش نمی شود و با جلوه ای مات لب های شما را برجسته می کند. 95 درصد این تینت از عناصر طبیعی ساخته شده است که تا 24 ساعت لب را آبرسانی و تغذیه می کند. تینت ها دارای ظاهری طبیعی تر و جذاب تر هستند و می توانند چهره شما را دخترانه و جوان تر نشان دهند به همین خاطر می توان گفت در ترندهای آرایشی سال جدید جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کرده اند.

رژ لب دیور

رژ لب دیور

رژ لب دیور لیمیتد ادیشن؛ تجربه ای مخملی و جذاب

رژ لب دیور دنیای متنوعی دارد و می توان گفت انتخاب از این دنیای وسیع می تواند کمی گمراه کننده باشد ولی قطعا برای داشتن تجربه ای مخملی و جذاب رژ لب دیور لیمیتد ادیشن یک گزینه مناسب است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رژ لب دیور لیمیتد ادیشن دیور دارای بسته بندی جدید و قابل تعویض است. 95 درصد این رژ لب از عناصر طبیعی ساخته شده است و می توان گفت تا 24 ساعت لب ها را نرم ومرطوب نگه می دارد و با عصاره گل ها و گیاهان لب را تغذیه می کند. رژ لب دیور لیمیتد ادیشن رنگدانه هایی قوی دارد و از دوام بالایی برخوردار است.

رژ لب دیور

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی