|

ژاکت بیسبالی را چگونه ست کنیم؟

استایل با ژاکت بیسبالی؛ کی فکرشو میکرد یه ژاکت قدیمی و مردونه ترند بشه اونم زنونه!

ژاکت بیسبالی

معرفی استایل پاییزی با ژاکت بیسبالی و انواع مانتو پاییزی 1402، جدیدترین مدل های ژاکت بیسبالی دخترانه، عکس ژاکت بیسبالی و خرید ژاکت بیسبالی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ژاکت ها یکی از لباس های پاییزی و زمستانی هستند که ما در تمام دوران های تاریخ شاهد حضور آن ها در دنیای پوشاک بوده ایم، البته در هر دوره با نوعی طراحی جدید ارائه شده اند ولی در کل ماهیت ژاکت بودن خود را داشته اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ژاکت ها هر چند سال یک بار بسیار ترند می شوند. از نحوه استایل ما به آنها گرفته تا نحوه تناسب آنها همه و همه تحت تاثیر ترندهای روز دنیای مد قرار می گیرند، پس می توان گفت لباسی که زمانی برای استایل کردن با شلوار جین و کفش های کتانی بسیار آسان بود، قطعا تغییر کرده است و نوعی ترندی و جدید از خود را برای استایل پاییزی زنانه 1402 به نمایش می گذارد. ژاکت بیسبالی یک ژاکت قدیمی و مردانه در مرد امریکا بوده است که امسال به شکلی زنانه و جذاب در بین ترندهای پاییزی 1402 رخ نمایی می کند.

البته خرید ژاکت بیسبالی یک خرید آسان نیست، بلکه نیاز به دانشی نسبی دارد زیرا ست کردن این مدل ژاکت آن هم در استایل زنانه کار آسانی نخواهد بود. برای مثال اگر کلاسیک پوش هستید بهتر است قبل از خرید یک ژاکت بیسبالی به این نکته فکر کنید که آیا با سبک استایل شما هماهنگ است یا خیر؟ ژاکت بیسبالی یک آیتم کژوال است که می توان گفت در استایل های رسمی و کلاسیک جایی ندارد، پس اگر کلاسیک پوش هستید و می خواهی این ژاکت ترند را برای پاییز امسال امتحان کنید نیاز است علاوه بر خرید خود ژاکت آیتم های مکمل آن را بشناسید و برای تهیه آن ها هم اقدام نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل پاییزی با ژاکت بیسبالی آشنا شوید.

عکس ژاکت بیسبالی

عکس ژاکت بیسبالی

استایل با ژاکت بیسبالی آن هم به سبک 1402

در ابتدا خوب است که بدانید ژاکت بیسبالی دارای مجموعه ای از طراحی های بسیار متمایز هستند، البته در بعضی موارد هم مشترک هستند برای مثال آنها معمولا با جیب ترند می شوند. اما چیزی که آنها را منحصر به فرد می کند و باعث می شود آن ها در برابر سایر کت ها متمایز شوند، نوار بافتنی در پایین و دور مچ و گردن است. حال که تا حدودی با ویژگی ها و استایل ژاکت بیسبالی آشنا شده اید خوب است که این را هم بدانید که این ژاکت ها دیگر جزو لباس های اسپرت و کاملا ورزشی محسوب نمی شوند پس شما می توانید از آن ها در استایل های کژوال و یا حتی اسمارت کژوال هم استفاده کنید تا متفاوت و جذاب به نظر بیایید.

البته به این نکته هم توجه کنید که انتخاب آیتم های مکمل توسط خود شما برای مثال انتخاب ونس به جای کتونی و یا کیف های دارای زنجیر باعث می شود تا استایل شما از حالت ورزشی خارج شود.

عکس ژاکت بیسبالی

عکس ژاکت بیسبالی

ژاکت بیسبالی در استایل گوتیک؛ پاییز را مرموز بگذرانید

ژاکت بیسبالی تقریبا همیشه شیک بوده است و این فقط به ظاهر ژاکت و نحوه طراحی آن بستگی دارد نه به نحوه ست کردن و انتخاب لباس های مکمل توسط شما. به نوعی می توان گفت ست کردن آن با شلوار جین و کفش‌ های کتونی مانند آنچه همیشه افراد انجام می دهند، کمی ظاهری قدیمی برایتان ایجاد می کند برای مثال شما را به اوایل دهه 2010 می برد. ولی اگر بخواهید ژاکت بیسبالی را ترندی و مانند مد روز ست کنید می توانید از سبک گوتیک الهام بگیرید و یک لگ چرم را با بوت های چرم و بلند انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود از شال و عینک آفتابی مشکی استفاده کنید.

 از ویژگی‌ های شاخص استایل گوتیک، رنگ‌ های تیره، مرموز بودن و آرایش غلیظ و تیره است. ویژگی‌ شخصیتی افرادی که استایل گوتیک دارند این است که آن‌ ها در جامعه‌ ای که کاملا یکدست شده است، تمایل دارند تا برجسته و متمایز از بقیه باشند.

عکس ژاکت بیسبالی

عکس ژاکت بیسبالی

ژاکت بیسبالی در استایل ورزشی

یکی دیگر از استایل هایی که می تواندی ژاکت بیسبالی را در آن استفاده کنید استایل اسپرت و ورزشی است که می توان گفت این مدل ژاکت به راحتی با این سبک از استایل مچ می شود. پس اگر می خواهید به دل طبیعت بزنید و یا قصد دارید بروید پیاده روی انتخاب یک ژاکت بیسبالی به همراه یک شلوار جاگر و یک کتونی رانینگ می تواند انتخاب درستی برای شما باشد.

عکس ژاکت بیسبالی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها