|

مانتو سفید را چگونه ست کنیم؟

هنوزم وقت داری مانتو سفید بپوشی؛ البته یادت نره پاییز همه چی آبنباتی و رنگی میچسبه!

مانتو سفید

معرفی جدیدترین مدل های مانتو سفید و انواع مانتو سوزن دوزی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو ابروبادی، مانتو بلند جلو بسته و مانتو مجلسی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه خدا همه خانم ها برای ست کردن مانتوی خود دچار مشکل و سردرگمی هستند مخصوصا اگر بخواهند برای رفتن به مهمانی آماده شوند. زیرا همه ما می دانیم که برای داشتن استایلی زیبا و ظاهری آراسته باید اصول صحیح ست کردن رنگ مانتو با سایر لباس ها را بدانیم چرا که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر ما دارد و هسته مرکزی استایل ما را تشکیل می دهد. البته وقتی صحبت از مانتو سفید به میان می آید این کار برایتان قطعا کمی راحت تر خواهد شد زیرا رنگ سفید به راحتی با همه رنگ ها ست می شود و به نوعی می توان گفت شما برای ست کردن این مانتو در استایل خود دچار محدودیت نخواهید بود. البته قبل از انتخاب رنگ های مکمل برای استایل خود ابتدا دقت کنید که رنگ ها را هماهنگ با فصل و نوع استایلی که انتخاب کرده اید انتخاب نمایید.

برای مثال برای ست کردن مانتو سفید در تابستان شما می توانید از رنگ های شارپ و جیغ مانند رنگ سبز زارا و یا رنگ های سرخابی، نارنجی و آبی کاربنی کمک بگیرید ولی برای ست کردن مانتو سفید در استایل پاییزی بهتر است از رنگ های پاستلی و در عین حال از رنگ های آبنباتی و البته پترن های پلنگی یا گورخری کمک بگیرید. زیرا این رنگ ها برای استایل پاییزه مناسب تر هستند و همچنین حال  و هوای پاییز را بهتر منتقل می کنند. البته فراموش نکنید که مدل مانتو سفید انتخابی هم می تواند بر روی انتخاب آیتم های مکمل یا حتی رنگ های انتخاب شما تاثیر بگذارد، پس به این موضوع هم توجه کنید. ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل زنانه با مانتو سفید آشنا شوید.

مدل مانتو سفید کوتاه

مدل مانتو سفید کوتاه

مانتو سفید و معجزه پاییز را تجربه کنید

اگر می خواهید این روزهای اولیه پاییز را با مانتو سفید آغاز کنید، پیشنهاد ما برایتان انتخاب یک مانتو سفید به همراه آیتم های مکمل است. البته نه هر آیتم مکملی بلکه آن هایی که دارای رنگ های پاییزی یعنی زرد، کرم، قهوه ای، یاسی و نارنجی اخرایی هستند. شما در این حالت استایل مطمئن تر و کلاسیک تری خواهید داشت. پس اگر به دنبال یک استایل شیک و مجلسی برای مهمانی های پیش رو هستید این ترکیب رنگی می تواند برایتان مناسب باشد در غیر اینصورت بهتر است تا از رنگ های شاد تر انتخاب کنید زیرا استایل های کژوال رنگ های شاد را بهتر می پذیرند. پس می توان گفت مانتو سفید این قابلیت را دارد که برای شما هم یک استایل الگانت و لوکس بسازد و هم یک استایل کژوال و روزمره را به شما هدیه دهد؛ انتخاب هر کدامیک از این موارد به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل مانتو سفید کوتاه

مدل مانتو سفید کوتاه

مانتو سفید را به سبک تابستان 1402 امتحان کنید

اگر می خواهید مانتو سفید خود را در استایلی کژوال و سرزنده به کار ببرید بهتر است تا از رنگ های ترند تابستان امسال یعنی سبز زارا، سرخابی و آبی کاربنی استفاده کنید زیرا این رنگ ها به استایل شما روح می بخشند و استایل شما را از سادگی در می آورند. البته فراموش نکنید که استایل کژوال یک مانتو کژوال هم می طلبد برای مثال بهتر است در استایل های اینچنینی از مانتو شومیزی سفید و یا یک کت اسپرت کراپ به جای مانتو کتی کلاسیک کمک بگیرید. فراموش نکنید که استایل های کژوال را می توانید با کتونی های جذاب و یا ونس های سفید ست کنید، تا در حین تجربه یک استایل شاد و جذاب یک استایل منحصربفرد و راحت را نیز  تجربه نمایید.

مدل مانتو سفید کوتاه

مدل مانتو سفید کوتاه

پاییز را به جای مانتو سفید با وست سفید جشن بگیرید

اگر می خواهید استایلی جذاب و در عین حال لایه لایه و مناسب پاییز را تجرب کنید بهتر تا به جای مانتو سفید از یک وست سفید کمک بگیرید.  فراموش نکنید که به صورت کلی وست ها نسبت به مانتوها دارای استایلی نیمه رسمی هستند و می توان گفت با قرار گیری در هر استایلی از یک استایل ساده یک استایل مهیج خواهند ساخت. شما برای ست کردن و پوشیدن وست ها به شومیز نیاز دارید و همین موضوع موجب می شود به صورت ناخواسته استایلی لایه لایه و جذاب را خلق کنید. سعی کنید وست هایی که برای پاییز انتخاب می کنید دارای جنس های نسبتا ضخیم باشند برای مثال پارچه ژاکارد می تواند گزینه مناسبی برای یک وست پاییزی باشد.

مدل مانتو سفید کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی