|

چگونه با جین ها استایل تابستونی داشته باشیم؟

معجزه جین در استایل زنانه؛ از مانتو لی گرفته تا کت جین و شلوار دنیم پایه هر سبکی هستن

مانتو لی

مانتو لی یکی از نواع مانتو می باشد که در رنگ و طرح های مختلف عرضه می شود تا خانم های خوش پوش بتوانند استایل دلخواه خود را داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بگوییم با ورود پارچه‌ جین به دنیای مد و لباس، انقلابی به پا شد که توانست میخ‌ های محکمش را برای دهه‌ های بعد هم بکوبد و جای خودش را دل میلیون‌ ها آدم باز کند، اشتباه نکرده‌ایم. در کل می توان گفت که این روزها کمتر خانمی پیدا می­ شود که به لباس‌ هایی از جنس جین علاقه‌ مند نباشد. اما شاید برایتان گاهی پیش آمده که در ست کردن مانتو لی داخل کمد خود به مشکل بر خورده باشید؛ زیرا مانتو جین را نمی ­‌توان راحت با هر چیزی ست کرد و باید در انتخاب اجزای ست به خصوص شال حسابی دقت کنید. پس اگر می خواهید تابستان امسال را با کت جین و یا یک شلوار جین راحت تجربه کنید، بهتر است ابتدا با  انواع جین ها و معجزه آن ها در استایل آشنا شوید. برای مثال خوب است که بدانید کت کراپ جین را که یکی از ترندهای جذاب سال محسوب می شود را چگونه می توان ست کرد و یا برای ست کردن مانتو لی چه نوع شلوار و یا شالی مناسب است. برای گرفتن جواب همه این سوال ها می توانید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با مانتو جین و یا کت لی آشنا شوید.

پس فراموش نکنید که ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش اصولی دارد که باید رعایت کنید. به عنوان مثال برای ست نمودن مانتو لی می توانید از شلوار کتان و شلوارهای جین با صندل اسپرت و دیگر کفش های اسنیکر استفاده کنید.

مانتو لی+کت جین

مانتو لی+کت جین

کت جین البته بپوشید به سبک 1402

یکی از ترندهای جذاب دنیای مد را در سال جدید می توان کت های کراپ دانست، این کت ها برای تابستان امسال از نوع کنفی گرفته تا جین بسیار پر رنگ ظاهر شده اند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال شیک تجربه کنید، بهتر است که به جای مانتوهای بلند و نخی یک کت جین کراپ انتخاب نمایید و آن را بسیار هوشمندانه با شلورا جین های تابستانی و خنک و شومیزهای لینن ست کنید. بله درست متوجه شدید کت های کراپ به دلیل قد کوتاهی که دارند نمی توانند به صورت تنهایی مورد استفاده قرار بگیرند، پس اگر می خواهید از این کت ها برای استایل بیرونی خود استفاده کنید لازم است که برای زیر آن ها از شومیز های لینن نچرال با قد متوسط کمک بگیرید.

مانتو لی+کت جین

مانتو لی+کت جین

با وست و اورال جین استایلی متفاوت و جذاب بسازید

دومین پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما این است که از اورال ها و یا وست های جین برای تمایز استایل خود استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب رنگ جین ها برای هر آیتمی که باشد باید با توجه به رنگ پوست و یا فرم استایل و بدن تصمیم گیری شود. برای مثال اگر اندام درشتی دارید می توانید از لی های تیره تر استفاده کنید تا شما را لاغرتر و کشیده تر نشان دهند و اگر هم لاغر اندام هستید می توانید از لی های دارای سنگشور و روشن برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. برای ست کردن اورال های جین بهتر است از یک شومیز یا مونت تک رنگ استفاده کنید، البته فراموش نکنید که شومیزهای جین هم می توانند مکمل های خوبی برای این استایل جذاب و تابستانی باشند.

مانتو لی+کت جین

مانتو لی+کت جین

شلوار و مانتو لی را فراموش نکنید؛ مثل سلبریتی ها تابستان را بگذرانید

مانتو لی یکی از مانتوهایی است که حتی در استایل بسیاری از سلبریتی های جوان مانند ترلان پروانه به دفعات دیده شده است، پس اگر می خواهید شیک و در حین حال مانند افراد مشهور لباس بپوشید بهتر است از مانتو لی غافل نشوید. رنگ‌ های بژ، سفید، سیاه و خاکستری، چون جزو رنگ‌ های خنثی هستند به خوبی با مانتو‌های لی ست می‌ شوند و راحت‌ ترین و بی دردسرترین ست‌ های رنگی را برایتان می سازند. البته اگر به دنبال استایل های خاص تر و جسورانه تر می گردید می توانید به جای این رنگ ها از رنگ های جذابی مانند قرمز، سبز زارا و یا زرد استفاده کنید، در این حالت استایل پویاتری هم خواهید داشت.

مانتو لی+کت جین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها