|

گل هایی که ثروت میارن / با فنگ شویی درست سکه پارو کن اونم با این جینگولا

در فنگ شویی گل هایی که ثروت میارن علاوه بر این موضوع در برخی از موارد باعث افزایش عشق و محبت هم میشن که چندتاشو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا مطالب جدیدی بیان میشه که یکی از اون ها فنگ شویی منزل هست که ریشه در اعتقادات چینی ها داره چر اکه اون ها معتقد هستن که قرار گیری وسایل در منزل در جای درست و بجا میتونه سبب انعکاس انرژی های مثبت بشه که در نهایت سبب یه سری از تغییرات جالب در زندگی افراد میشه و به همین منظور اون ها معتقد هستن که در صورتی گل هایی که ثروت میارن رو در منزلتون داشته باشید میتونید از انرژی اون ها در جهت جذب پول و ثروت بهره بگیرید و از نظر مادی تامین بشید.

البته که شاید براتون این سوال پیش بیاد که اصلا گل هایی که ثروت میارن وجود دارن؟ خب استفاده از گل و گیاه در منزل از قدیم الایام بین ما ایرانی ها مرسوم بوده و هست چه در اون زمان که اکثر خونه ها ویلایی بود و پر از گل و گیاه و چه امروز که خونه ها آپارتمانی شدن و خیلی ها به دنبال گیاهان سازگار با این شرایط برای نگهداری هستن ولی نکته ای که وجود داره این هست که گل و گیاه همیشه حس آرامش و نشاط رو منتقل میکنن که خودشون یه نوع ثروت هستن بنابراین این گل ها وجود دارن و ما میخواهیم چندتا از گل هایی که ثروت میارن رو بهتون معرفی کنیم.

گل هایی که ثروت میارن

پاچیرا از گل هایی که ثروت میارن

پاچیرا رو در علم فنگ شویی میشه از جمله گیاهان پولساز بشمار آوورد که از قرار هم گرفتن چندین شاخه تنیدگی اون ها کنار هم به شکل طنابی شکل به وجود میاد که میتونه ظاهر زیبا و شکیلی به دیزاین خونه ی شما ببخشه و جالبه که بدونید طبق اصول فنگ شویی خیلی ها معتقد هستن که حداقل باید سه تنه از گیاه در هم تنیده بشه تا تاثیرش رو توی جذب ثروت بذاره.

در خصوص این که چرا این گیاه رو پولساز میدونن هم باید بگیم که قصه ی اون اینطوره که یه کشاورز فقیر تایوانی بوده که با فروختن این گیاه به ثروت فراوونی میرسه و چون این گیاه برای اون فرد فقیر پول و برکت آوورده از اون به بعد خیلی ها اون رو گیاه پولساز دونستن. در خصوص احتیاج به نور هم باید بگیم که این گیاه بسیار مقاومه و در محیط های کم نور هم قابلیت رشد داره.

گل هایی که ثروت میارن

گل ارکیده در گلدون از گل هایی که ثروت میارن

گل ارکیده در فنگشویی از اون دست از گیاهان پولساز بسیار زیبا محسوب میشه. توی این حیطه از این گیاه به عنوان تقویت کننده ی روابط موجود و همچنین بالا برنده ی شانس برای پیدا کردن شریک زندگی و عشق یاد میکنن. همچنین از دیگر ویژگی های خوب ارکیده میشه به این موضوع اشاره کرد این گیاه با تولید اکسیژن در طول شب باعث میشه که یه خواب لذتبخش و راحت رو تجربه کنید.

البته که گفتیم ارکیده علاوه بر جذب عشق و خوشبختی با خودش ثروت هم میاره و از همین رو خیلی ها معتقد هستن که در صورتی که به مشکل مالی خوردید این گیاه رو تو یه جای مناسب در منزلتون قرار بدید تا با انرژی که این گیاه تولید میکنه مشکلتون برطرف بشه. این گیاه بومی و زیبا توی مناطق گرمسیری رشد میکنه و برای نگهداری اون باید رطوبت و دمای بالا رو براش فراهم کنید. این رو هم اضافه کنیم که ارکیده در گلدون انرژی بیشتری به محیط منعکس میکنه.

گل هایی که ثروت میارن

کراسولا یا گیاه یشم از گل هایی که ثروت میارن

یکی از فوق العاده ترین گیاه هایی که در فنگ شویی به پولسازی معروفه گیاه یشم یا کراسولا هست که گفته میشه حتی دو برابر بیشتر از گیاه های دیگه باعث جذب پول و ثروت میشه. این گیاه از خونواده ی ساکولنت ها محسوب میشه و دارای برگ های بیضی شکل گوشتیه و که همین میتونه علتی بر اعتقاد بر جذب دو برابری ثروت توسط اون باشه چون در این حالت برگ های این گیاه شبیه سکه هستن.

شرایط نگهداری این گیاه خیلی راحته ولی باید به این نکته توجه کنید که نیاز بالای اون به نور رو رفع کنید. هر چقدر رشد این گیاه پولساز آهسته و مداوم باشه نشون دهنده ی افزایش ثروت به شکل مداوم و پیوسته هست که شادی حتی خوتون متوجه اون نباشید. این رو هم اضافه کنیم که یکی از دلایل نامگذاری این گیاه شباهت بالای اون به سنگ یشم هم هست. در خصوص مکان نگهداری این گیاه هم باید بگیم که شما باید اون رو توی قسمت جنوب شرقی منزلتون نگهداری کنید.

گل هایی که ثروت میارن

کوردیلین از گل هایی که ثروت میارن

کوردیلین رو هم میشه یکی از گیاهان پولساز بشمار آوورد که در فنگ شویی اعتقاد بر این هست که این گیاه منحصر به فرد دارای قدرت عرفانی هست و این انرژی سرشار خودش رو به همه ی افرادی که اطرافش هستن منتقل میکنه و به همین دلیل سبب افزایش ثروت و محبت در زندگی این افراد میشه و میتونه آرامش بینهایتی رو نصیب اون ها کنه. در صورتی که اقدام به نگهداری این گیاه کردید سعی کنید به شکل دوشاخه باشه چرا که این امر انرژی دریافتی اون رو دو برابر میکنه.

گل هایی که ثروت میارن

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی