|

پاییز ۱۴۰۲ چه مانتویی بپوشیم؟

مانتو لیننُ بزار کنار؛ این آب و هوا مانتو پاییزه میطلبه اونم از جنس کتان و جین!

مانتو پاییزه

معرفی جدیدترین مدل های مانتو پاییزه و انواع مانتو جین و لی در شایانیوز؛ پاییز 1402 بازم مانتو کتان و شکت مُده البته نه به شکل سال های قبل

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل پاییزی هم دقیقا مانند استایل تابستانی می تواند جذاب و دوست داشتنی باشد تنها کافی است تا برای انتخاب لباس های استایل جدید با آیتم های ترندی و دنیای مد و فشن بیشتر از قبل آشنا شوید. برای مثال شما می توانید کمی جسارت به خرج دهید و برای داشتن ظاهری جذاب‌ تر در پاییز، مجموعه‌ ای از رنگ‌ های روشن را انتخاب کنید. این کار با تمایل مد به سبک‌ های نوستالژیک هم مطابقت دارد، البته فراموش نکنید که مانتو آیتم اصلی استایل شما است و انتخاب یک مانتو پاییزه و مناسب بیشتر از هر آیتم دیگری می تواند مهم و تاثیرگذار باشد. ولی چگونه می توان یک مانتو پاییزه و مناسب انتخاب کرد و اطمینان داشت که با سبک استایل شخصی و ترندهای دنیای مد هماهنگ است؟

در جواب باید بگوییم که این کار اصلا کار سختی نیست و شما برای این کار تنها نیاز به شناخت از استایل شخصی و فرم بدنی خود دارید. برای مثال خوب است که بدانید مانتو بلند بیشتر به فرم بدنی شما می آید یا مانتو کوتاه و یا آیا مدل های راسته شما را خوش فرم تر نشان می دهند یا مانتوهای عروسکی و چین چینی بیشتر به شما می آیند؟ اگر جواب همه این سوال ها را داشته باشید و تا حدودی ترندهای سال 1402 را مانند کت سوزن دوزی مخمل بشناسید می توانید انتخابی آگاهانه و در عین حال مدرن داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو پاییزه به سبک سال جدید آشنا شوید.

مانتو پاییزه

مانتو پاییزه

کت جین و کتان را فراموش نکنید؛ تو هر سنی ترندی و جوان دیده شوید

یکی از لباس های پایه و جذاب برای فصل پاییز را می توان مانتو یا کت جین دانست، جین ها از سال های بسیار دور تا امروز همراه همیشگی همه ما بوده اند و جالب است که بدانید همیشه هم در راس دنیای مد و ترندهای جذاب هر فصل رخ نمایی کرده اند. پس پاییز امسال هم استثنا نیست و شما می توانید برای داشتن استایلی مدرن و جذاب از کت جین و یا کت کراپ به جای مانتو پاییزه استفاده کنید. فراموش نکنید که برای زیر این کت ها باید از شومیز استفاده کنید زیرا معمولا قد نسبتا کوتاهی دارند. البته این مدل مانتو پاییزه بیشتر برای استایل کژوال و روزمره پیشنهاد می شود، برای استایل های کلاسیک و یا مجلسی پیشنهاد می کنیم به سراغ کت شانل و یا ترندهای کلاسیک بروید تا ظاهری شیک تر پیدا کنید.

مانتو پاییزه

مانتو پاییزه

شکت و بارونی بپوشید البته نه به سبک گذشته

بارونی یک نوع پوشش پاییزه است که از سال های بسیار دور دقیقا مانند کت جین همراه ما بوده و به عنوان یک مانتو پاییزه در استایل های کلاسیک و یا نیمه رسمی استفاده شده است. شکت ها هم با این که محصولاتی جدید هستند و برای خانم های جوان بیشتر پیشنهاد می شوند ولی می توان گفت جزو آیتم های ترندی و در عین حال جذاب در این چند سال اخیر محسوب شده اند. پس اگر می خواهید پاییز امسال را شیک و در عین حال مدرن بگذرانید پیشنهاد ما به شما یک بارونی بلند است، زیرا نوع بلند این مدل مانتو پاییزه در فشن شوهای سال جدید بیشتر مورد استقبال قرار گزفته است و یا می توان گفت بیشتر مورد استقبال شخصیت های معروف قرار داشته است تا به امروز.

مانتو پاییزه

مانتو پاییزه

برای استایل لوکس و مجلسی مانتو سوزن دوزی مخمل را انتخاب کنید

حال اگر می خواهید برای رفتن به یک مهمانی و مجلس مهم آماده شوید و آیتم های کژوال و نیمه رسمی معرفی شده به کارتان نمی آیند، انتخاب یک مانتو سوزن دوزی مخمل می تواند برایتان بسیار انتخاب درستی باشد. این مانتوها ظاهرهایی بسیار لوکس و جذاب دارند و در جایگاه یک مانتو پاییزه شیک می توانند استایل مجلسی شما را از این رو به آن رو کنند. البته فراموش نکنید که برای ست کردن ان ها حتما از ایتم های کلاسیک کمک بگیرید، برای مثال شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند گزینه های مناسبی هستند.

مانتو پاییزه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها