|

نگاهی به استایل های اکران خصوصی فیلم شماره ۱۰

‎‎اکران خصوصی فیلم شماره 10 با حضور آیشواریای سینمای ایران در پردیس ملت

فیلم شماره 10

اکران خصوصی فیلم شماره 10 با حضور آیشواریا رای سینمای ایران در پردیس ملت و جدیدترین حواشی سینما در شایانیوز؛ عکس صحرا اسداللهی و هلیا امامی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا برایتان سوال شده است که منظور ما از آیشواریا رای سینمای ایران در اکران خصوصی فیلم شماره 10 چه کسی است؟ که در جواب این سوال می توان گفت هلیا امامی یکی از بازیگران خوش چهره سینما است که به دلیل شباهت زیادی که به آیشواریا رای دارد گاها با این لقب شناخته می شود. حال در این مقاله می خواهیم نگاهی بیاندازیم به استایل بازیگرانی که در اکران خصوصی فیلم شماره 10 در پردیس ملت حضور داشتند ولی بهتر است تا در ابتدا تا حدودی درباره فیلم شماره 10 صحبت کنیم تا با این اثر هنری جدید بیشتر از قبل آشنا شوید. فیلم شماره 10 فراری بزرگ از دست کلیشه‌های رایج است و روایتی جنگی دارد. استوار اکبری در سال پایانی جنگ به اسارت نیروهای  عراقی درآمده و در جریان انتقال به خاک عراق چندین فرار ناموفق را تجربه کرده است، البته استوار اکبری در این مسیر حوادث زیادی را پشت سر می‌ گذارد.

همانطور که می دانید فیلم‌ های فرار از زندان طرف‌ داران پر و پا قرصی دارند. علاقه به این دست از آثار آن‌ قدر زیاد است که گاهی اوقات حتی با وجود بعضی ضعف‌ های فنی صرفا به دلیل مضمون، آن‌ ها را تماشا می‌ کنیم. این فیلم هم دقیقا مانند فیلم فرار از زندان فیلم جذابی است و ما پیشنهاد می کنیم که تماشای فیلم شماره 10 در سینما را از دست ندهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جنجالی مانند استایل صحرا اسداللهی و استایل هلیا امامی در اکران خصوصی فیلم شماره 10 آشنا شوید.

‎اکران خصوصی فیلم شماره 10

‎اکران خصوصی فیلم شماره 10

استایل جین آیشواریا رای سینمای ایران در اکران فیلم شماره 10

یکی از جذاب ترین استایل های مراسم اکران فیلم شماره 10 در پردیس ملت را می توان استایل هلیا امامی دانست. هلیا امامی هنرپیشه اهل ایران است که دوره بازیگری خود را را زیر نظر استاد حمید سمندریان گذرانده است. اولین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی در سال 1392 به کارگردانی محسن توکلی بوده است. امامی سال ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش کرد و موفق هم بود. در تصاویر پایین شاهد استایل مونوکروم و جین هلیا امامی هستید که می توان گفت در انتخاب آیتم ها مخصوصا اکسسوری ها بسیار فکر شده بود.

‎اکران خصوصی فیلم شماره 10

صحرا اسداللهی با استایل ترندی و لوکس در اکران فیلم شماره 10

همانطور که می دانید مانتوهای سوزن دوزی یکی از ترندهای جذاب و لوکس در سال 1402 هستند که به نوعی می توان گفت در استایل های رسمی و یا نیمه رسمی به خوبی می نشینند و باعث درخشش شما خواهند شد.  صحرا اسداللهی برای داشتن استایلی ترندی و لوکس در مراسم اکران فیلم شماره 10 یک مانتو سوزن دوزی مخمل را به همراه یک شلوار مشکی بوت کات انتخاب نموده بود و می توان گفت انتخاب های جذاب  و هوشمندانه ای بودند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید صحرا اسداللهی مدرک کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره را دارد و حرفه بازیگری را با فیلم فروشنده اصغر فرهادی آغاز کرده است. او تا کنون در سریال‌ ها و فیلم‌ های مختلفی چون پسرکشی و پری سا به ایفای نقش پرداخته و چند فیلم کوتاه و مستند بلند را نیز کارگردانی کرده است.

‎اکران خصوصی فیلم شماره 10

و در آخر استایل چرم و متفاوت حسام منظور

حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در 18 آذر 1359 در کنارک به دنیا آمده و از سال 1382 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. او تحصیلاتش را در رشته کارگردانی در دانشگاه تربیت مدرس گذرانده و سابقه حضور در آثاری همچون طلاخون، شماره ۱۰، مست عشق و ربوده شده را در کارنامه هنری خود دارد.  او برای شرکت در مراسم اکران فیلم شماره 10 یک استایل چرم و اِجی را انتخاب نموده بود که باعث تمایز استایل او از دیگر مواقع و یا دیگر حضار شده بود.

‎اکران خصوصی فیلم شماره 10

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها