|

استایل محجبه پاییزه چگونه است؟

استایل حجاب تابستون و پاییز نداره؛ شما تو هر فصلی میتونید پوشیده و شیک باشید!

استایل محجبه

استایل حجاب تابستون و پاییز نداره، پس با ما همراه باشید با معرفی استایل حجاب؛ جدیدترین مدل های استایل حجاب دخترانه و انواع مانتو عبایی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تصور بیشتر افراد این است که دنیای مد و فشن همیشه برای افراد بی حجاب و بدون محدودیت پوششی نوآوری دارد و شامل ترندهای حجاب نیست. این در حالی است که این تصور کامل اشتباه است و استایل حجاب نه تنها در ایران بلکه یکی از استایل های محبوب در سر تا سر دنیا می باشد. پس اگر شما هم مثل خیلی از خانم های مسلمان در سرتا سر دنیا دارای این سبک شخصی هستید بهتر است با تغییر فصل و شروع پاییز استایلی ترندی و جذاب را تجربه کنید، برای این کار هم تنها کافی است تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. حتما می دانید که حجاب یکی از مسائل مهم در فرهنگ و سنت ایرانی است که به عنوان نشانه‌ تعلق به دین اسلام و احترام به ارزش‌ های مذهبی و فرهنگی، توسط زنان ایرانی رعایت می‌ شود. در واقع در استایل ایرانی، حجاب به عنوان یکی از عناصر مهم در لباس پوشیدن خانم ها شناخته می‌ شود.

پس در ابتدا قبل از اینکه برای خرید لباس های پاییزی اقدام کنید بهتر است با ترندهای جذاب استایل حجاب در 1402 آشنا شوید و در ادامه برای ست کردن آن ها با هم در یک لوک کامل و جذاب محجبه از ترفندها و رازهای این مدل استایل آگاه باشید. برای مثال شما باید بدانید که یک خانم محجبه چگونه می تواند مانتو را با شلوار و یا روسری خود ست کند بدون آنکه مانند زنان مسلمان عرب در زمان های گذشته دیده شود. در ادامه این مقاله همراه من باشید تا با چندتا از  جدیدترین مدل های استایل حجاب آن هم با محدودیت های پوشش اسلامی آشنا شوید.

استایل حجاب ایرانی

استایل حجاب ایرانی

استایل حجاب با رنگ های پاییزی یه چیز دیگه است

همانطور که می دانید چه استایل شما ماکسیمال باشد چه استایل حجاب را برای خود انتخاب کرده باشید انتخاب رنگ در ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. برای مثال شما می توانید از رنگ های ترند پاییز 1402 همانطور که در فرهنگ های و استایل های دیگر استفاده می کنید استفاده کنید و در نهایت استایلی جذاب و ترندی را تجربه نمایید. پیشنهاد ما برای استایل پاییز می تواند رنگ سبز زیتونی و یا رنگ آجری باشد، البته فراموش نکنید که استایل حجاب بر خلاف استایل های معمولی تمایل بیشتری به رنگ های شاد و سرزنده دارد. پس گمان نکنید که اگر محجبه می پوشید باید حتما از رنگ های سرمه ای و یا مشکی استفاده کنید بلکه شما می توانید در استایل خود  از رنگ های شاد و پاستیلی کمک بگیرید.

استایل حجاب ایرانی

استایل حجاب ایرانی

استایل حجاب با مانتو هم میتونه کامل باشه

استایل حجاب ایرانی به دو نوع تقسیم می شود که یکی از آنها حجاب سنتی است که شامل پوشیدن یک روسری بر روی سر و یک پارچه بلند برای پوشاندن بدن است که می توان گفت این شیوه‌ حجاب بیشتر در مناطق روستایی و کمتر شهری به کار می‌ رود. دیگر شیوه‌ حجاب، حجاب مدرن است که شامل پوشیدن یک روسری یا حجاب چندلایه بر روی سر و لباس‌ های گوناگون، از جمله مانتو و شلوار است. این شیوه‌ حجاب بیشتر در شهرهای بزرگ و فضای عمومی استفاده می‌ شود و با کمی قدم زدن می توانید نمونه های آن را مشاهده کنید.

استایل حجاب ایرانی

استایل حجاب ایرانی

اکسسوری های استایل حجاب را بشناسید

اکسسوری ها هم به اندازه آیتم های اصلی در استایل ما تاثیر می گذارند. البته فراموش نکنید که اکسسوری های هر سبک از استایل باید با توجه به خود استایل نیز انتخاب شوند. برای مثال اکسسوری های استایل حجاب با استایل ویبرانت متفاوت است، شما برای استایل حجاب نیاز به یک روسری جذاب و دارای پترن شاد دارید و در کنار آن می توانید برای تکمیل استایل خود از کیف های دستی و جذاب کمک بگیرید. البته استفاده از زیورآلات پر زرق و برق و جذاب به همراه عینک آفتابی را فراموش نکنید.

استایل حجاب ایرانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها