|

چگونه مونوکروم بپوشیم؟

استایل مونوکروم چیست؟ به نظرت چه جوری میشه یه استایل تک رنگ ولی جذاب داشت؟

استایل مونوکروم

استایل مونوکروم چیست و چگونه می توان مونوکروم پوشید؟ جواب همه این سوال ها، جدیدترین استایل مونوکروم زنانه و استایل مونوکروم مشکی در…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه ست کردن رنگ ها در استایل مخصوصا برای خانم ها که استایل های رنگی بیشتر مورد پسندشان است کار سختی بوده است که حتی ممکن است آن ها را از انتخاب لباس های رنگی منصرف کند. البته مژده به افرادی که با این چالش سر و کار دارند زیرا استایل مونوکروم این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است و راه میانبر برایتان آورده است. بله یکی از ساده‌ ترین و آسان‌ ترین راه‌ ها برای داشتن ظاهری فوق‌ العاده شیک، انتخاب استایل مونوکروم زنانه یا تک رنگ و تونال است. در این استایل هیچ قانونی وجود ندارد که شما باید یک رنگ خاص را انتخاب کنید یا اینکه نمی توانید اکسسوری با رنگ مخالف داشته باشید، اما ترکیب کلی لباس باید مناسب باشد. گاهی اوقات ما در حالی که اصلا تمایلی به این کار نداریم تک رنگ می پوشیم، و اغلب آن لباس تک رنگ کاملا مشکی است که می توان گفت تمام مشکی شیک‌ ترین و ساده‌ ترین رنگ از خانواده تک رنگ است.

البته شاید خوب باشد که در ابتدا به صورت کاملا واضح بدانید استایل مونوکروم چیست و چه لباس هایی برای این استایل مناسب می باشند، زیرا در این حالت است که می توانید استایل بی نظیری داشته باشید. مونو به معنای تک و یکی است و کروم به رنگ اشاره دارد؛ پس می توان گفت استایل منوکروم یک استایل تک رنگ برای داشتن ظاهری جذاب است. با این استایل می توانید ظاهری متفاوت داشته باشید، البته اگر خودتان را محدود به یک تناژ و سایه از یک رنگ نکنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل پاییزی مونوکروم برای پاییز 1402 آشنا شوید.

عکس استایل مونوکروم

عکس استایل مونوکروم

استایل مونوکروم چیست؟ قوانین سبک مونوکروم را بشناسید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم استایل مونوکروم به استایلی گفته می شود که تک رنگ باشد. البته این به این معنا نیست که همه لباس های خود را از یک رنگ انتخاب کنید زیرا در این حالت هم استایلی خسته کننده و تکراری خواهید داشت. پس اگر می خواهید استایل مونوکروم را جذاب و متفاوت تجربه کنید بهتر است برای تکمیل استایل خود از طیف هاس مختلف یک رنگ استفاده کنید و با بازی با سایه های رنگ اصلی در استایل خود جذابیت ایجاد کنید. برای مثال لباس های خود را به صورت تناژی بپوشید یعنی اگر لباس قهوه ای می پوشید، می توانید همه طیف هایی که شامل رنگ قهوه ای با سایه های مختلف هستند را بپوشید. این کار به استایل شما عمق و تعادل می بخشد.

عکس استایل مونوکروم

عکس استایل مونوکروم

استایل مونوکروم زنانه البته از نوع پاییزی

اگر می خواهید برای پاییز امسال استایل بی نظیری مانند استایل مونوکروم را تجربه کنید، پیشنهاد ما برایتان انتخاب رنگ های نود است زیرا این رنگ ها دقیقا حس و حال پاییز را منتقل می کنند. پس برای پاییز امسال رنگ های کرم، قهوه ای، آجری و یا حتی کالباسی تیره نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. فراموش نکنید که اگر در تابستان و یا بهار قرار داشتید رنگ های پیشنهادی تغییر می کردند، پس این رنگ ها متناسب با فصلی که در آن حضور داریم پیشنهاد شده اند. پس بعد از انتخاب رنگ اصلی خود برای استایل پاییزی 1402 به یاد داشته باشید که استایل تک‌ رنگ فقط به رنگ‌ های اصلی محدود نمی‌ شود و فقط هم خود رنگ را شامل نمی‌ شود و می‌ توان در آن از طیف‌ های مختلف یک رنگ استفاده کرد. یعنی با بازی رنگ و سایه و روشن و تیره بودن یک رنگ می‌ توان استایل مونوکروم زد و شیک به نظر رسید.

عکس استایل مونوکروم

عکس استایل مونوکروم

استایل مونوکروم زنانه البته تابستانی و جیغ

اگی برایتان سوال شده است که استایل مونوکروم تابستانه در این روزهای آخر تابستان چگونه می تواند باشد باید بگوییم که هنوز برای انتخاب مونوکروم های جذاب و تابستانی وقت استف پس می توانید از رنگ های جیغ و جذابی مانند سبز زارا و یا آبی کاربنی برای استایل خود استفاده کنید و از طیف های جیغ تر یا پاستیلی تر برای ست کردن آیتم های اصلی کمک بگیرید. البته انتخاب یک رنگ پاستیلی و فانتزی هم می تواند به عنوان رنگ اصلی استایل مونوکروم جذاب و در عین حال بسیار دخترانه انتخاب درستی باشد. پس از صورتی های پاستلی یا نعنایی ترند غافل نشوید.

عکس استایل مونوکروم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها