|

بهترین سرم های ضد لک را بشناسید

نیازی به نگرانی و پوشاندن کک و مک های صورت نیست؛ معرفی سه تا سرم ضد لک معروف در دنیا

سرم ضد لک

معرفی سه تا سرم ضد لک معروف در دنیا و انواع سرم پوست برای روتین پوستی؛ جدیدترین مدل های کرم دور چشم، سرم ضد لک اوردینری و عکس سرم ضد لک صمیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یک روتین پوستی مناسب و متناسب با نوع پوست شما می تواند شما را جوان تر  زیباتر نشان دهد، پس در انتخاب محصولات مناسب و انجام مرتب و روزانه آن سهل انگاری نکنید زیرا پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. لک صورت همیشه یکی از اصلی‌ ترین مشکلات مربوط به زیبایی بوده است و افراد همواره به دنبال پیدا کردن یک راه حل مناسب و کارآمد برای درمان آن هستند. لک‌ ها ممکن است در هر سنی روی صورت شما ظاهر شده و جلوه‌ نامناسبی به پوست شما بدهند، آن‌ ها رنگ طبیعی پوست را پنهان کرده، توازن صورت را بهم زده و معمولا باعث می‌ شوند که پوست شما تیره‌ تر از آنچه که هست به نظر برسد. برای رفع و یا پوشاندن این کک و مک ها راه های بسیار زیادی وجود دارد ولی بهترین راه حل می تواند استفاد از سرم ضد لک در روتین پوستی باشد، این محصولات همانطور که از اسمشان پیدا است به طور اختصاصی برای درمان لک تولید می‌ شوند.

البته برای این کار ابتدا باید بهترین سرم ضد لک قوی را بشناسید. فراموش نکنید که قطعا استفاده از بهترین برندهای سرم ضد لک بر روی نتیجه و زمان نتیجه گیری شما از درمان تاثیر زیادی دارد، پس از پرداخت هزینه بالاتر نترسید زیرا ممکن است هزینه پرداختی بیشتر باشد ولی طول درمان شما کمتر شود و این خود به پرداخت هزینه بیشتر می ارزد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و بهترین مدل های سرم ضد لک آشنا شوید.

سرم ضد لک

سرم ضد لک و روشن کننده کلینیک

هر کسی که برند کلینیک را بشناسد می داند که این برند نیازی به معرفی و تبلیغ ندارد، زیرا تمام محصولات پوستی این برند نامبروان هر لیستی قرار دارند و در بین سرم های ضد لک هم همین طور می باشد. اولین پیشنهاد ما برای شما سرم ضد لک و روشن کننده کلینیک است زیرا این سرم قوی ترین محصول روشن کننده و ضد لک کلینیک است که رنگ پوست را یکدست می کند. لک های پوست را بر طرف می کند و از لک شدن پوست جلوگیری می کند. پس از 8 هفته استفاده لک های ناشی از آکنه را از بین می برد و پس از 12 هفته 39 درصد لک های پوست کم می شوند. سرم ضد لک و روشن کننده کلینیک دارای ویتامین سی است که پوست را روشن و درخشان می کند. دقت کنید که شما می توانید دو بار صبح و شب از این سرم استفاده کنید، فقط فراموش نکنید که حتما بعد از سرم از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.

سرم ضد لک

سرم ضد لک

سرم ضد لک سه‌گانه رنرژی لانکوم

اگر بخواهیم به عنوان دومین سرم ضد لک در دنیا یک سرم را معرفی کنیم سرم ضد لک سه‌گانه رنرژی لانکوم قطعا همان سرم است. سرم سه‌گانه رنرژی لانکوم برای اولین بار کنسانتره‌ ای از سه عنصر ضد پیری پوست را در یک محصول ترکیب کرده است که تاثیر بالایی در سفت کردن، یکدست کردن رنگ و بهبود بافت پوست دارد. عنصر اول هیالورونیک اسید است که در اعماق پوست نفوذ می‌ کند و با تامین رطوبت خاصیت ضد‌ چروکی دارد. عنصر دوم نیاسینامید و ویتامین سی است که رنگ پوست را یکدست می کند و پوست را صاف می کند. عنصر سوم فرولیک اسید است که خاصیت بازسازی و ترمیم کنندگی دارد، همچنین با رادیکال‌ های آزاد مبارزه می‌ کند و مانع پیری پوست توسط آفتاب می‌ شود. پس از 8 هفته استفاده از این محصول تغییر چشمگیری در کاهش چروک‌ها، سفت شدن پوست، کوچک و کم‌ رنگ شدن لک های پوستی مشاهده خواهید کرد.

سرم ضد لک

سرم ضد لک

سرم ضد لک و روشن کننده کلارنس

سومین سرم ضد لک پیشنهاد ما که یکی از بهترین سرم های ضد لک در دنیا محسوب می شود سرم ضد لک و روشن کننده کلارنس است. این سرم با هدف روشن کردن پوست، از بین بردن لک ها و اکسیژن رسانی طراحی شده است. عناصر گیاهی و ویتامین سی موجود در آن لک ها را از بین می برد و رنگ پوست را یکدست، روشن و درخشان می کند. همچنین هیالورونیک اسید موجود در این سرم به خوبی جذب پوست می شود و آن را آبرسانی می کند.

سرم ضد لک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها