|

چگونه بینی گوشتی را کانتور کنیم؟

آموزش کانتور بینی گوشتی مرحله به حرحله؛ بینی قلمی آرزوی همه است ولی نه با جراحی!

کانتور بینی گوشتی

آموزش کانتور بینی گوشتی مرحله به حرحله و مدلینگ صورت تنها با چند ترفند ساده در شایانیوز؛ کانتور حرفه ای بینی و کانتورینگ صورت بدون تزریق ژل…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ حرفه ای نه تنها می تواند شما را زیباتر نشان دهد بلکه می تواند عیوب و ایرادات چهره شما را تا حدودی اصلاح کند. برای مثال اگر بینی شما پهن و گوشتی است یا ظاهر آن را دوس ندارید و به دنبال راهی سریع و آسان برای تغییر فرم بینی خود هستید، تکنیک‌ های گریم و کانتورینگ صورت می توانند برایتان معجزه کنند. پس قبل از رفتن به سراغ جراحی بینی و روش های پر خطر دیگر بهتر است تا کانتور بینی گوشتی را آموزش ببیند، زیرا شما می توانید به جای عمل جراحی و پرداخت هزینه های بالا و سرسام آور با چند قلم محصول آرایشی به نتیجه دلخواه خود برسید بدون آنکه نگران عوارض دیگری باشید که در آینده خواهید داشت. در واقع می توان گفت گریم و تکنیک کانتورینگ بینی، راهی ساده، سریع و بی خطر است که شما را با کم‌ ترین امکانات و هزینه‌ ها به فرم دلخواه بینیتان می‌ رساند.

به صورت کلی، گریم و کانتورینگ بینی روشی کم هزینه است که اگر به خوبی آن را یاد بگیرید، می‌توانید به وسیله آن در مدت زمان کوتاه، اندازه و فرم بینی خود را تغییر دهید.البته فراموش نکنید که جدا از آموزش مرحله به مرحله داشتن ابزار و یا محصولات آرایشی مناسب و متناسب با پوست شما هم می تواند بر روی نتیجه کانتور بینی گوشتی شما تاثیر زیادی بگذارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از روش های جدید کانتور بینی گوشتی آشنا شوید.

کانتور بینی گوشتی

ابزار و محصولات مورد نیاز برای کانتور بینی گوشتی

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم جدا از دانش و دانستن ترفندهای کانتور بینی گوشتی داشتن ابزار ها و محصولات مورد نیاز برای کانتور بینی گوشتی هم می تواند بر روی نتیجه مطلوب شما بسیار تاثیرگذار باشد. پس قبل از شروع بهتر است ابتدا به سراغ خرید و تجهیز کیف لوازم آرایش خود برای داشتن بینی قلمی بروید. شما برای این کار نیاز به پرایمر یا آبرسان و مرطوب‌کننده مناسب دارید و در ادامه به ترتیب پالت کانتورینگ یا پالت سایه معمولی، کانتور پودری، کانتور مایع یا کرمی، براش آرایشی متراکم، هایلایتر مخصوص، کانسیلر و پودر تثبیت کننده آرایش دارید. در ادامه با نوع استفاده و زمان استفاده هر کدام از این محصولات آشنا خواهید شد. 

کانتور بینی گوشتی

کانتور بینی گوشتی

مرحله اول کانتور بینی گوشتی

در ابتدا برای داشتن یک بینی قلمی و جذاب باید با استفاده از یکی از قلم‌ های آرایشی که سری کوچکی دارد کرم پودر یا فوندیشن تیره یعنی دو تا سه درجه تیره‌ تر از رنگ پوست را در دو طرف پل بینی یک خط صاف و نازک را از بالا تا پایین بکشید. این خط نازک را از بالا به نزدیکی ابتدای ابروها و از پایین، به نوک بینی امتداد دهید. برای باریک دیده شدن بینی های گوشتی لازم است در پایین و نوک بینی هم جدا از خط های موازی به شکل هفت، خط تیره‌ای بکشید. در ادامه با کانتور رنگ روشن روی پل بینی، دقیقا فاصله بین دو خط کانتور تیره را پر کنید.

کانتور بینی گوشتی

مرحله پایانی کانتور بینی گوشتی

در ادامه و مراحل پایانی کانتور بینی گوشتی لازم است تا قسمت‌ های باقی مانده از بینی در کناره‌ ها را با براش آرایشی با سری بزرگ فوندیشن روشن بزنید. البته باید توجه داشته باشید که این رنگ روشن، وارد خطوط تیره کنار پل بینی نشود. برای فید کردن خط های کشیده شده از یک بیوتی بلندر کمک بگیرید البته دقت کنید که فید کردن خطوط کانتور هم باید در راستای خط های کشیده شده و به صورت عمودی باشد نه به صورت افقی و نامرتب.

کانتور بینی گوشتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها