|

روزهای اول پاییز چه مانتویی بپوشیم؟

با چه مانتویی به استقبال پاییز برویم؟ البته مانتو شومیزی یا کت کراپ انتخاب با خودته!

مانتو شومیزی

معرفی انواع مانتو شومیزی یا کت کراپ در شایانیوز، جدیدترین مدل های مانتو شومیزی، مدل مانتو شومیزی مجلسی و مانتو شومیزی جلو بسته به همراه عکس…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از انتخاب های سخت در این روزها که گاهی هوا سرد است و گاهی گرم انتخاب مانتو پاییزه است. زیرا این روزها نه می توان از مانتوهای لینن و خنک تابستانی مانند مانتو شومیزی استفاده کرد و نه می توان به سراغ پالتو و لباس های گرم و پشمی زمستان رفت. در اصل در فصل زیبای پاییز که هوا متغییر است است، باید لباس هایی را به تن کنید که مناسب این نوع آب و هوا می باشند. هر فصلی اصول لباس پوشیدن متفاوتی دارد و در فصل پاییز نیز مانند سایر فصل ها باید لباس های مخصوص خودش را به تن کنید. پس در ابتدا بهتر است به انتخاب سبک استایل و بعد شناخت آیتم های ترندی و جذاب سال جدید بپردازید تا در انتخاب همه لباس های استایل خود موفق باشید. برای مثال مدل مانتو شومیزی ترند در پاییز امسال یا آیتم هایی که برای یک استایل لایه لایه نیاز دارید می تواند برایتان بسیار کمک کننده باشد.

در مورد مانتو شومیزی خوب است که بدانید ست کردن مانتو شومیزی کار چندان سختی نیست، این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. مانتوهای شومیزی در اصل به همان شومیز هایی گفته می شود که قد بلند تری دارند تا شما بتوانید آن را در خیابان به راحتی بپوشید. البته فراموش نکنید که شرایط برای ست کردن کت کراپ که نیز یکی از آیتم های ترندی در سال 1402 است کمی متفاوت خواهد بود و شما باید با دقت بیشتری آیتم های مکمل را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل با مانتو شومیزی و کت کراپ آشنا شوید.

خرید مانتو شومیزی

خرید مانتو شومیزی

با مانتو شومیزی و وست دل پاییزو ببرید

در ابتدا برای انتخاب مانتو شومیزی خود باید به جنس آن دقت کنید، برای مثال توصیه می‌ ­کنیم به هیچ وجه از شومیز با جنس پارچه مصنوعی و پلاستیکی استفاده نکنید زیرا این نوع پارچه­‌ها جدا از اینکه در روزهای گرم می­‌تواند به شدت شما را آزار دهد و باعث تعریق زیاد بدن شما شود.، در روزهای سرد هم تن خور راحتی نخواهند داشت. پس در ابتدا یک شومیز سفید از جنس نخ انتخاب نمایید و در ادامه برای روی آن یک وست پشمی و یا بافت انتخاب نمایید تا هم استایل جذاب و هم پاییزی را تجربه کنید. یکی از ویژگی های مثبت استایل های لایه لایه این است که شما در زمانی که احساس گرما کردید می توانید یکی از لایه های رویه را کم کنید تا استایل متعادل تری داشته باشید.

خرید مانتو شومیزی

خرید مانتو شومیزی

پاییز امسال مانتو شومیزی کتان را فراموش نکنید

از نظر ظاهری باید بگوییم که مانتو شومیزی شباهت بسیار زیادی به شومیزهای زنانه دارند اما از جزئیات کمتری در آن‌ ها استفاده شده است. این مانتوها مانند مانتو نخی به دلیل راحتی و خنکی بسیار زیادی که دارند، به یک انتخاب ایده آل برای فصل تابستان تبدیل شده اند، ولی شاید برایتان جالب باشد که همین مانتو شومیزی های تابستانی وقتی از جنس کمی ضخیم تر تهیه شوند می توانند یک مانتو پاییزه فوق العاده باشند. این مانتوها دارای الگوی مشابهی با پیراهن مردانه هستند و معمولا جلو باز می‌ باشند. پس شما در انتخاب آیتم زیری هم دستتان باز است، برای مثال شما می توانید برای زیر این مانتوها از تاپ یا یک پلیور نازک استفاده کنید این بسته به سلیقه و آب و هوای روزانه متفاوت خواهد بود.

خرید مانتو شومیزی

خرید مانتو شومیزی

کت کراپ؛ پاییز و کت ترندی جذاب 1402

اگر نمی خواهید کت کراپ را نه تنها در تابستان بلکه در پاییز هم تن کنید بهتر است تا یک کت کراپ گلیمی یا پشمی تهیه کنید تا علاوه بر این روزها در روزهای خنک تر پاییز هم ترندی و جذاب لباس بپوشید. کراپ ها در دنیای مد امروز بسیار طرفدار پیدا کرده اند و به نوعی می توان گفت استفاده از این کت ها در استایل، استایل ساده و معمولی شما را تبدیل به یک استایل مدرن و جذاب می کند. البته فراموش نکنید که ست کردن این مدل مانتو به خاطر قد کوتاهی که دارد کمی سخت تر از مانتو شومیزی است، پس شما باز هم برای ست کردن این مدل مانتو نیاز به مانتو شومیزی و یا یک شلوار فاق بلند خواهید داشت.

خرید مانتو شومیزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی