|

بررسی استایل صحرا اسد اللهی

کلاسیک پوشی به سبک صحرا اسد اللهی؛ معرفی ساره سریال جادوگر در دنیای مدلینگ و استایل!

استایل صحرا اسد اللهی

صحرا اسداللهی یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است که با بیشتر از دنیای بازیگری با دنیای مدلینگ و استایل های کلاسیکش شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صحرا اسداللهی متولد 27 مرداد 1370 بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که تجربه کارگردانی مستند و فیلم کوتاه را هم دارد. او بازیگری را نزد استاد سمندریان از تئاتر شروع کرد و جالب است که بدانید هنوز هم هرساله چندین اجرای عموم در تئاتر دارد که هر کدام تجربه های متفاوتی برای وی محسوب می شوند. صحرا اسد اللهی بازیگری در سینما را به صورت حرفه ای با بازی در فیلم فروشنده اصغر فرهادی شروع کرد و درکارنامه خود کارهایی مانند ارادتمند نازنین عبدالرضا کاهانی،بیا از گذشته حرف بزنیم حمید نعمت الله و فیلم سینمایی آپاندیس و دریاچه ماهی و همچنین 7 فیلم سینمایی دیگر را دارد. او علاوه بر فعالیت در سینما و تئاتر درتلویزیون هم با سریال هایی مثل جادوگر، دلدار،از یادها رفته، در جست و جوی آرامش، شرایط خاص و .... توانسته حضوری فعال داشته باشد. این بازیگر خوش چهره و جوان که هم اکنون دانشجوی کارگردانی در مقطع فوق لیسانس دانشگاه سوره است دو فیلم مستند داستانی بلند ساخته که 13 جایزه بین المللی و 17 بار کاندید شدن را در کارنامه خود دارند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید او برای فیلم تست دوربین توانسته جایزه بهترین کارگردانی را از فستیوال wind امریکا black moon غنا و ورشوی لهستان...و چندین جایزه جهانی دیگر را از آن خود کند.

صحرا اسداللهی یکی از فعالان دنیای مدلینگ و استایل هم می باشد که به صورت حرفه ای برای برندهای به نامی مانند زیبا استایلیش کار می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جدید و جذاب صحرا اسد اللهی آشنا شوید.

استایل صحرا اسد اللهی

استایل صحرا اسد اللهی

صحرا اسد اللهی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با کُتِش زمینو جارو میکنه!

صحرا اسد اللهی یکی از بازیگران جوان و خوش چهره سینمای ایران است که بیشتر از سینما در دنیای مدلینگ و فشن شناخته می شود. او یکی از فعالان این صنعت است و تا کنون می توان گفت در این حرفه هم مانند بازیگری بسیار خوش درخشید است. پس انتظار ما از یک چنین هنرمندی دقیقا یک استایل کلاسیک و خاص مانند استایل پایین است، او به سبکی جسورانه کلاسیک می پوشد، جالب است که بدانید این بازیگر برای جذابیت بیشتر استایل های کلاسیک خور کمی آن ها را با سلیقه و سبک شخصی خود ادقام می کند و می توان گفت نتیجه این ترکیب سبک ها استایل بی نظیری مانند استایل او در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر شده است.

استایل صحرا اسد اللهی

استایل صحرا اسد اللهی

با دنیای مدلینگ صحرا اسد اللهی آشنا شوید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید صحرا اسد اللهی حتی در دنیای مد هم کلاسیک پوش است، البته فراموش نکنید که بدون چاشنیه استایل های شخصی خود. برای آشنیی بیشتر با این سبک خوب است که بدانید استایل کلاسیک برازنده ترین و شیک ترین سبک لباس پوشیدن است، این استایل شخصیت قوی و موجه به شما می دهد و علاوه بر ظرافت، آراسته بودن، مدرنیته و سادگی را به همراه دارد. پس می توان گفت این سبک سبکی مناسب برای استایل های رسمی زنانه است. همانطور که در تصاویر پایین می بینید و در قسمت های بالاتر هم اشاره کرده ایم، صحرا اسد اللهی برای برند زینا استایلش که به نوعی تولید کننده لباس های مینیمال و کلاسیک است همکاری می کند.

استایل صحرا اسد اللهی

استایل صحرا اسد اللهی

باز هم کلاسیک پوشی صحرا اسد اللهی با شلوار بگ در اکران خصوصی آنیما

سبک کلاسیک سبکی است که اندام شما را دنبال می کند، ویژگی های اساسی این سبک عبارتند از خطوط دقیق، نسبت های مشخص و رنگ های خنثی و جالب است که بدانید این سبک دارای ظرافت و کیفیت واقعی بر اساس دانش و تجربه است. شاید لباس زنانه کلاسیک یک سبک خشک و سنتی با تأثیرات مردانه به نظر برسد، ولی استایل کلاسیک نه تنها استایلی است که زنانگی شما را به شکل زیبایی تفسیر می کند بلکه شما را مانند استایل صحرا اسد اللهی در اکران خصوصی آنیما لوکس و در عیم حال شیک نشان می دهد.

استایل صحرا اسد اللهی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل صحرا اسد اللهی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها