|

صحرا اسداللهی بازیگر در جستجوی آرامش با آرایشی غلیییظ مثل نقاشی باب راس؛ انصافا برگام!

sahra asadolahi shayanews

صحرا اسداللهی بازیگر سرایل جادوگر می باشد که به تازگی وارد دهه چهارم زندگی خود شد و با میکاپی غلیظ به دست مریم رهنما جشن خود را گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا خیلی از بازیگران نوپا و نو چهره ای هستند که به واسطه سریال های شبکه خانگی دیده و مشهور میشن. این سریال ها که مثل بنننز دارن ساخته میشن و به نمایش داده میشن باعث شدن تا بسیاری از این هنرمندان هر پله رو ده تا یکی برن اما خب قطعا نوع کاراکتر و بازی خود شخص هم بستگی داره. صحرا اسداللهی یکی از همین چهره هاست که البته قبلا هم ایفای نقش داشته اما این روزها او را در سریال جادوگر می بینیم. صحرا اسداللهی در "بچه مهندس 2" نیز ایفای نقش داشته و لیلا رو به تصویر کشیده. صحرا اسداللهی اما هنوز اونقدرها که باید مشهور نیست و بیشتر این بازیگر جوان رو با چهره اش می شناسند تا اسم و رسم!

از این ها که بگذریم میکاپ آرتیستی به نام مریم رهنما وجود داره که خیلییی کارش درسته. خانوم خانوما خواهر بهاره رهنما می باشد که برخلاف آبجی جانش در راه و هدفی پرتلاش حرکت میکنه و به تبلیغات و پول گرفتن بسنده نکرده. مریم رهنما بازیگران خانوم رو برای مراسمات مختلف و یا تولداشون میکاپ هایی جذاب میکنه به طوری که انگاری امضای این میکاپ آرتیست این سبک آرایش هاست و اگر بازیگری با چنین فیسی باشه مشخصه که دست و پنجه مریم رهنما توش دخیل بوده.

صحرا اسداللهی یک شیر مردادی است و در این ماه متولد شده. خانوم بازیگر دهه هفتادی اما از اون مدلاست که دقیقا لب مرز به دنیا اومده. صحرا اسداللهی به مناسبت تولدش به سالن خانوم رهنما رفت و با یه میکاپ جذاب و خوشگل همراه شد. در ادامه تصاویری از وی مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

صحرا اسداللهی و رُخ همیشه پر ملاتش ...

صحرا اسداللهی از خانومای بازیگری هستش که نچرال فیس نیست و خیلی هم زیاااد علاقمند به آرایش می باشد، به خصوص پر ملات شدن چشم ها! صحرا اسداللهی تمام عکس هایی که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته با میکاپ هایی غلیظ است که خب نشون میده این بازیگر هم علاقه ای به نشون دادن چهره اصلیش بدون اینهمه لوازم آرایش نداره! مگه اینکه چهرش در فیلم و یا سریالی بوده باشه ...

Untitled

صحرا اسداللهی و تاج گذاریش به دست میکاپ آرتیست خفن!

صحرا اسداللهی این بار اولی نبود که مهمان و مدل مریم رهنما میشه و مدتی پیش نیز به مناسبت روز معمار، مریم رهنما از تعداد بازیگر دعوت کرد تا به عنوان مدلی مشهور حاضر بشن و بر روی چهاه هایشان از آثار تاریخی ایران گریم شود!

صحرا اسداللهی نیز یکی از این خانومای بازیگر بود که گریم بنای تاریخی گنبد علویان همدان بر روی او اجرا شد. ناگفته نمونه باز هم به غیر از این، چند بار دیگری هم خانوم خانوما به عنوان مدل زیر دستان هنرمند مریم خانوم رفته!

Untitled

صحرا اسداللهی فقط بازیگر و مدل نیست، بلکه کارگردانی شاخ می باشددد!

صحرا اسداللهی البته که تنها یک بازیگر نیست و خانوم خانوما بعد از حضور موفق در نمایش مائوزر در سال 92 مدتی شروع به ساخت فیلم کوتاه و مستند کرد که از جمله می تواند به فیلم کوتاه زود بر می گردم، دیوار و کادو اشاره کرد.

در سال 96 فیلم مستند تست دوربین به کارگردانی صحرا اسداللهی و تهیه کنندگی محمد رضوی ابتدا در جشنواره بلک استار کشور غنا و سپس فستیوان فیلم های بین المللی آمریکا و جشنواره Pelonnisos یونان حضور پیدا کرد.

این فیلم در فستیوال نویدا هند موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران شد و رزومه بسیار محکمی برای ادامه فعالیت او گردید.

Untitled

بیوگرافی صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی متولد 27 مرداد 1371 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس معماری و دانش آموخته دانشگاه سوره می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با فروشنده درخشید و تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگری زنده یاد حمید سمندریان قبل از فوت ایشان در سال 1391 شروع کرد و کم کم در نمایش های مختلف تئاتری حضور پیدا کرد.

ازدواج

صحرا اسداللهی همانند بسیاری از بازیگران خانوم هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

Untitled

صحرا اسداللهی یه دختره عشششق ماشین!

ماشین عشق ابدی من است، قطعا اگر تو سینما اتفاقی برام نیفتد نمایشگاه ماشین میزم که چرخ بزنم تو نمایشگاه و لذت ببرم، یا اگر نشد راننده ترانزیت می شوم.

یا اگر نشد دلال ماشین می  شم تا بتونم دائم ماشین های خوب سوارشم و بفروشم و اگر هیچکدام اینا نشد میرم کارواش که بتونم ماشینای خوب رو بشورم و کیف کنم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها