|

نگاهی به فشن شوهای پاییز ۱۴۰۲

میدونی پاییز امسال چه لباس هایی مُده؟ از مانتو گرفته تا اکسسوری باید ترند 1402 باشه!

پاییز امسال چی بپوشیم؟

میدونی پاییز امسال چه لباس هایی مُده؟ از مانتو گرفته تا اکسسوری به سبک 1402 انتخاب کن، جدیدترین مدل های ترنچ کت و شلوار جین در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید با تغییر فصل، لباس ها و استایل ههه افراد هم تغییر می کنند. پس بسیار طبیعی است که در این روزهای آغازین و خنک پاییز بخواهیم به سراغ تغییر استایل و انتخاب لباس هایی متفاوت از لباس های امروزی خود باشیم. پس زیاد به خود سخت نگیرید و تنها برای انتخاب لباس های پاییز امسال یا همان پاییز 1402 کافی است تا به سراغ شناخت لباس های ترند بروید و با آیتم های جدید دنیای مد در این فصل آشنا شوید. این کار برای داشتن استایل ترندی و جذاب کفایت می کندو البته فراموش نکنید که همخوانی آیتم های جدید و انتخابی با سبک استایل و شخصیت شما هم مرتبط است، پس سعی کنید به سراغ انتخاب لباس هایی بروید که با استایل شخصی شما هماهنگ هستند.

جدا از انتخاب آیتم های ترندی و مدرن انتخاب رنگ های ترندی و جذاب هم برای پاییز امسال می تواند به داشتن استایلی شیک و منحصربفرد کمک کند. برای پاییز امسال انتظار یک پالت تماما خنثی را نداشته باشید، زیرا پنتون بر انواع و اقسام رنگ‌های خلاق از ارغوانی متمایل به سرخ گرفته تا سرخ‌ های گرم و زرد پسته‌ ای تاکید دارد، که مطمئن باشید همه این‌ها را در سکوهای مد پاییز 2023 خواهید دید. پس در ابتدا آیتم های ترندی و در ادامه رنگ هایی که مد هستند را فراموش نکنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های لباس برای پاییز امسال آشنا شوید. 

پاییز امسال چی مده؟

پاییز امسال چی مده؟

پاییز امسال شاهد آیتم های متفاوتی  مثل ژاکت بیسبالی خواهید بود

ژاکت بیسبالی یکی از ژاکت های دنیای مد امریکا است که می تواند استایل پاییزه را تا جایی که برایتان امکان دارد متفاوت و جذاب نمایید. این روزها می توان گفت که ژاکت بیسبالی دیگر تنها یک ژاکت ورزشی نیست که برای ورزش بیسبال انتخاب شود بلکه یک آیتم ترندی و کژوال است که می تواند استایل جذاب شما را کامل نماید. پس اگر استایلی متفاوت و در عین حال مدرن را برای پاییز 1402 می خواهید ، می توانید با انتخاب یک ژاکت بیسبالی به همراه یک لگ چرم و یا یک شلوار جین مام استایل یک لوک کامل برای خود دست و پا کنید. 

پاییز امسال چی مده؟

پاییز امسال چی مده؟

پاییز امسال با کت شانل یه چیز دیگه است

پارچه شنل بافت نوعی پارچه است که ابتدا توسط برند شانل به دنیای مد معرفی شد. این مدل پارچه معمولا ضخیم است و می توان گفت از آن برای تهیه لباس های پاییزه و زمستانی استفاده می شود. کت شانل یکی از معروف ترین و جذاب تری لباس های پاییز امسال است که از این پارچه تهیه می شود و می توان گفت به طور معمول دارای استایلی رسمی و لوکس خواهد بود. پس اگر برای پاییز امسال می خواهید یک لباس جذاب و در عین حال ترندی را تجربه کنید و در عین حال لوکس دیده شوید انتخاب یک کت شانل به همراه یک شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند می تواند استایل ساده شما را از این رو به آن رو کند و باعث شود بدرخشید.

پاییز امسال چی مده؟

پاییز امسال چی مده؟

با ترنچ کت پاییز امسال را ترندی و جذاب بگذرانید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترنچ کت، پوششی بارانی و دارای کمربند، دو ردیف دکمه و بند روی شانه است که معمولا از پارچه نخی تولید می‌ شود. تاریخچه استفاده از این کت‌ ها به سال‌ ها پیش در جنگ جهانی اول می‌ رسد و نام این لباس هم برگرفته از همین موضوع است. البته ترنچ کت های امروزی شباهت زیادی به ترنج کت های نظامی آن روزها ندارند و می توان گفت طراحی جدیدی دارند. دقیقا مانند ژاکت بیسبالی ای که امروزه در دنیای مد وجود دارد.

پاییز امسال چی مده؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها