|

خانم های دشت اندام چه شلواری بپوشند؟

قابل توجه خانم هایی که پایین تنه تپل دارن؛ این شلوارا ازت باربی میسازه!

شلوار مناسب خانم های پایین تنه چاق

معرفی چندتا شلوار برای خانم های چاق و یا دارای پایین تنه چاق در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های شلوار زنانه، شلوار جین بوت کات و شلوار مام استای…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید شلوار یکی از آیتم های اصلی پوشش خانم ها و آقایان در ایران است و تاثیر بسیار زیادی در استایل افراد می‌ گذارد ولی باید نسبت به انتخاب نوع مدل شلوار متناسب با استایل خود توجه داشته باشید. پس انتخاب مناسب شلوار با اندام شما اولین و مهم ترین ویژگی ای است که هنگام انتخاب شلوار باید به آن توجه کنید، مخصوصا خانم ها که معمولا دارای ران و یا پایین تنه پُر تر نسبت به دیگر قسمت های بدن خود هستند. البته جدا از نتخاب مدل مناسب باید به انتخاب رنگ مناسب هم بیاندیشید، زیرا بعضی از رنگ های و یا سنگشورها مخصوصا در شلوارهای جین این قابلیت را دارند تا ران های شما را از آنچه هست پُرتر و یا لاغرتر نشان دهند.

گاهی برخی ایرادهای اندامی باعث درگیری ذهن افراد می شوند و برای اینکه جذاب تر به نظر برسند به دنبال راهی برای رفع آن ایراد اندامی هستند. البته با تغییر زاویه دید می توان آن نکته را نه تنها ایراد اندامی بلکه زیبایی خاص و منحصربفرد شخصی بدانیم. مهم این است که خود و بدن خود را همانطوری که هست دوست داشته باشید.ولی یکی از معجزه های استایل نیز دقیقا همین است اینکه ایراداتی که افراد دوست ندارند را پنهان کند و یا به گونه ای نشان دهد که به نوعی یک نقطه قوت دیده شود به جای ایراد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شلوار زنانه برای خانم های تپل آشنا شوید.

شلوار مناسب برای پایین تنه پُر

شلوار مناسب برای پایین تنه پُر

خانم هایی که دارای پایین تنه پُر هستند شلوار بگ را فراموش نکنند

شلوار بگ یکی از شلوارهای ترندی و جذاب در دنیای مد 1402 است که نه تنها تن خور راحتی دارد بلکه می توانید استایل شما را تا حد زیادی تغییر دهد. این شلوار از کمر تا قسمت پایین آزاد است و در هیچ قسمتی به بدن نمی چسبد، به همین خاطر می توان گفت نوع طراحی این شلوار باعث می شود تا ایرادات پاتی شما دیده نشود. برای مثال اگر در قسمت ران و پایین تنه دارای اضافه وزن هستید پوشیدن شلوار بگ یا نیم بگ بلند می تواند به شما کمک کند تا لاغرتر و کشیده تر دیده شوید. البته این نکته را فراموش نکنید که قد شلوار باید حتما روی کفشتان را بگیرد.

شلوار مناسب برای پایین تنه پُر

شلوار مناسب برای پایین تنه پُر

شلوار بوت کات یا دمپا چه چاک دار چه ساده ازت باربی میسازه

یکی دیگر از شلوارهای جذاب دنیای مد که می تواند استایل ساده و در عین حال کپلی شما را از این رو به آن رو کند شلوار بوت کات است. پس اگر پایین تنه پُری دارید بهتر است به جای شلوار مام استایل یک شلوار بوت کات انتخاب کنید، جین یا پارچه ای اش فرقی ندارد این مورد را با توجه به سبک استایل شخصی خود انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که کفش را هم باید متناسب با نوع شلوار انتخاب کنید کنید، برای مثال کفش پاشنه بلند برای بوت کات پارچه ای و کتونی برای بوت کات جین مناسب است.

شلوار مناسب برای پایین تنه پُر

شلوار مناسب برای پایین تنه پُر

شلوار مام استایل یا راسته کدام لاغرتر نشان می دهد؟

قطعا جواب برای این سوال شلوار راسته است. زیرا شلوار مام استایل جزو آن دسته از شلوارهایی است که پاها را پرتر و کوتاه تر نشان می دهد، پس بیشتر برای افرادی که پاهای لاغرتر و کشیده تر دارند پیشنهاد می شود تا افرادی که پایین تنه پُر دارند. پس برای لاغرتر و متناسب دیده شدن پایین تنه خود بهتر است که به سراغ شلوار راسته بروید، زیرا یان شلوار باعث می شود شما استایلی متفاوت و در عین حال متناسب داشته باشید. پس مخصوصا برای زمان هایی که برای رفتن به مهمانی آماده می شود و استایلی شیک و مجلسی مد نظرتان است، انتخاب یک شلوار پارچه ای راسته به همراه یک کفش پاشنه بلند می تواند انتخاب بسیار درستی باشد.

شلوار مناسب برای پایین تنه پُر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها