|

خودتون صورتتونو زاویه سازی کنید

دیگه دنبال زاویه سازی با تزریق ژل نباش؛ با این چند قلم محصول آرایشی خودت انجامش بده!

مدلینگ صورت

کانتورینگ و زاویه سازی صورت مانند فتوشاپ عمل میکند. با این دو ترفند آرایشی، استخوان های گونه شما برجسته شده، صورت شما جذاب و درخشنده می شود…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که یکی از رازهای زیبایی، داشتن چهره ای جذاب و بی نقص است؛ حال به نظرتان برای داشتن چهره ای بی نقص چه کارهایی باید انجام داد؟ اگر نظر ما را می خواهید برای داشتن چهره ای جذاب ابتدا باید پوستی شاداب و شفاف داشته باشید و بعد از آن از ترفندهای آرایشی ترند 2023 مطلع باشید. برای مثال یکی از این ترفندهای آرایشی کانتور صورت است، پس به جای اینکه به دنبال جراحی و یا تزریق ژل و فیلر برای زاویه سازی صورت خود باشید با کانتور حرفه ای در خود تغییر ایجاد کنید. کانتورینگ و زاویه سازی صورت مانند فتوشاپ عمل می کند. با کانتورینگ و زاویه سازی صورت، استخوان های گونه شما برجسته شده، صورت شما جذاب و درخشنده می شود و به طور کلی ساختار استخوانی صورت شما بیشتر نمایان می گردد. البته همه این موارد به این بستگی دارد که شما بدانید چگونه صورت خود را کانتور کنید. بعد از کانتور خوب است که بدانید یک کرم پودر و یا پنکیک آرایشی خوب می تواند تا حدودی راز داشتن چهره ای جذاب و زیبا باشد.

گریم و تغییر صورت با لوازم آرایشی های  مخصوص انجام می شود، شما به واسطه این ابزارهای آرایشی می توانید عیوب صورت را پنهان کنید. البته یک نکته را در کانتور صورت فراموش نکنید که آن هم این است که رنگ های روشن برای برجسته تر کردن استفاده می شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشد تا با چندتا از ترفندهای جذاب دنیای آرایش برای داشتن چهره ای بی نقص آشنا شوید.

مدلینگ صورت

کرم پودر اسکین ایلوژن ولوت کلارنس بزنید البته بعد پرایمر

فراموش نکنید که یکی از قدم های اولیه برای داشتن پوستی شاداب و شفاف استفاده از پرایمر و یک زیرساز مناسب پوستتان است. پس بعد از استفاده از پرایمر می توانید کرم پودر بزنید، کرم پودر پیشنهادی ما برای یک میکاپ تابستانی و جذاب کرم پودر اسکین ایلوژن ولوت کلارنس است. زیرا این فونداسیون برای همه پوست ها گزینه مناسبی است و بافتی مایع با جلوه ای مات و طبیعی دارد که بلافاصله نواقص را محو می کند و از براق شدن پوست جلوگیری می کند. بافت سبک آن به خوبی روی پوست می خوابد و پوست را مات، مخملی و سلامت جلوه می دهد. عصاره های طبیعی موجود در این کرم پودر پوست را آبرسانی و تغذیه می کنند و مانع ترشح چربی اضافه می شوند که در نتیجه آن دوام آرایش بالا می رود.

مدلینگ صورت

مدلینگ صورت

پالت کانتور فیلم استار شارلوت تیلبری؛ خودتون دکتر زیبایی خود باشید

بعد از زدن زیرساز و کرم پودر می توانید به سراغ جذاب ترین قسمت آرایش حرفه ای خود بروید، شما در این قسمت قرار است صورت خود را مانند یک دکتر زیبایی مدلینگ کنید، البته بدون در و خطرات جانبی. برای انجام حرفه ای این کار بهتر است که از پالت کانتور فیلم استار شارلوت تیلبری استفاده کنید. پلت کانتور فیلم استار شارلوت تیلبری شامل یک برانزر و یک هایلایتر است که به وسیله آن می توانید به صورت بُعد دهید. برانزر دارای رنگدانه و دانه های مرواریدی است که رنگی آفتاب گرفته به پوست می دهد. هایلایتر با ته رنگ طلایی برای هر رنگ پوست قابل استفاده است. فراموش نکنید که همیه رن های روشن تر برای برجسته سازی استفاده می شوند.

مدلینگ صورت

مدلینگ صورت

پنکک گوچی؛ زاویه سازی صورت خود را فیکس کنید

یکی از ابزارهای جذاب آرایشی که باعث می شود شما آرایشی طولانی تر و مرتب تر داشته باشید پنکیک آرایشی است. پس لازم است در مرحله آخر آرایش پوست خود از یک پنکک مناسب پوست خود استفاده کنید. پیشنهاد ما برای هوای گرم تابستان پنکک گوچی است زیرا، پنکک گوچی با جلوه ای مات و بی نقص سطح پوست را صاف و یکدست می‌ کند. بافتی سبک و ابریشمی دارد و با اپلیکاتور نرم اسفنجی آن به تنهایی یا روی آرایش قابل استفاده است. این پنکک آرایشی به خوبی روی پوست می خوابد و پوششی ملایم تا متوسط دارد، البته فرامو نکنید که رایحه گلی این پنکک بر جذابیت آن می افزاید.

مدلینگ صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب این چند عدد وسایل ارایش برای بانوان خوب است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها