|

چه شلواری مناسب استایل دانشجویی است؟

معرفی چندتا شلوار مناسب برای استایل دانشجویی؛ شلوار دانشجویی هم به اندازه مانتو مهمه

شلوار دانشجویی

معرفی چندتا شلوار مناسب برای استایل دانشجویی و انواع شلوار جین زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های شلوار مناسب استایل دانشجویی و دانشگاه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب نوبتی هم که باشد نوبت استایل دانشجویی و انتخاب آیتم های آن است، زیرا با شروع مهر و باز شدن دانشگاه ها در کنار سرد شدن هوا شاید کمی کار را برای انتخاب مانتو دانشجویی و یا شلوار دانشجویی برایتان سخت کند. البته اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما نه تنها در انتخاب مانتو برای استایل دانشجویی تا به امروز شما را یاری کرده ایم بلکه در این مقاله قصد داریم به معرفی چندتا شلوار مناسب برای استایل دانشجویی بپردازیم. البته قبل از معرفی مانتو شلوار دانشجویی بهتر است این نکته را بدانید که همه لباس ها چه آیتم های اصلی چه آیتم های مکمل در استایل دانشجویی باید راحت باشند و تن خور آسوده ای داشته باشند. زیرا شما تقریبا استایل دانشجویی را در هفته چند روز و به صورت یک روز کامل بر تن دارید، به همین خاطر نیاز است که در آن احساس راحتی داشت باشید.

فراموش نکنید که ظاهر شما اولین چیزی است که دیده و شناخته می شود و دیگران با دیدن آن شما را مورد قضاوت قرار خواهند داد؛ به همین دلیل پوشیدن یک لباس مناسب برای رفتن به دانشگاه به ایجاد ذهنیت مثبت در دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در مورد شما کمک می کند. البته این نکته را از یاد نبرید که استایل مناسب دانشجویی استایلی است که در آن آیتم ها با هم دارای هارمونی و تناسب باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شلوارهای مناسب برای استایل دانشجویی آشنا شوید.

مانتو شلوار دانشجویی رسمی

مانتو شلوار دانشجویی رسمی

استایل دانشجویی شلوار دانشجویی میطلبه؛ کت شلوار هرگز!

اگر می خواهید یک استایل دانشجویی جذاب را تجربه نمایید بهتر است تا همه آیتم های آن را دانشجویی انتخاب کنید، برای مثال انتخاب یک شلوار دانشجویی که می تواند در کنار یک مانتو دانشجویی به خوبی بنشیند و باعث درخشش استایل شما شود. بدترین انتخاب تیپ دانشجویی دخترانه، کت وشلوار اسـت. تحت هیچ عنوان روز اول با کت و شلوار در دانشگاه حاضر نشوید زیرا انتخاب شلوار ست با مانتو باعث می شود شما مانند معلم ها شوید. پس برای داشتن استایلی دانشجویی و جذاب و بهتر است تا یک شلوار دانشجویی مناسب و متناسب با مانتوی خود انتخاب نمایید و خودتان آن ها را با هم ست کنید.

مانتو شلوار دانشجویی رسمی

مانتو شلوار دانشجویی رسمی

به نظرت شلوار بگ هم میتونه یه شلوار دانشجویی باشه؟

یکی از شلوارهایی که برای استایل دانشجویی می توان در نظر گرفت قطعا شلوار بگ است. شلوار دانشجویی باید شلواری باشد که به بدن نچسبد، کوتاه نباشد و در عین حال تن خور راحتی داشته باشد، دقیقا مانند شلوار بگ. شما چه در زمستان باشید چه در تابستانی می توانید از یک شلوار جین بگ استفاده کنید و استایل خود را تکمیل نمایید. البته شلوار بگ را با بوت کات اشتباه نگیرید، زیرا شلوارهای بوت کات فقط در دمپا آزاد هستند ولی شلوار های راسته و بگ از بالا تا کمر یک اندازه هستند. برای تکمیل استایل خود با شلوار بگ می توانید از کتونی های دارای لژ استفاده کنید تا راحت باشید.

مانتو شلوار دانشجویی رسمی

مانتو شلوار دانشجویی رسمی

شلوار اسکینی یه شلوار دانشجویی مناسبه برای پاییز اگه گفتی چرا؟

اگر می خواهید پاییز امسال یک استایل دانشجویی جذاب را تجربه کنید بهتر است یک شلوار جین اسکینی را به عنوان یک شلوار دانشجویی انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود آن را با یک نیم بوت اسپرت بندی یا چلسی ست کنید. فراموش نکنید که پاییز هوای متعادلی ندارد و ممکن است شما روزهای بارانی زیادی را تجربه کنید، در نتیجه انتخاب یک ترنچ کت به همراه شلوار اسکینی و نیم بوت در روزهای بارانی پاییز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مانتو شلوار دانشجویی رسمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها