|

برای باشگاه چی بپوشیم؟

معرفی چندتا لباس ورزشی زنانه؛ البته هوا داره سرد میشه استایل باشگاه بیشتر به کارت میاد

لباس ورزشی

معرفی لباس های ورزشی زنانه و انواع لباس ورزشی زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های لباس های باشگاه از تاپ و شرتک گرفته تا انواع کراپ و رکابی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با سرد شدن هوا و شروع پاییز دیگه خیلی نمیشه تو هوای باز و در دل طبیعت ورزش کرد ولی تا دلتون بخواد می توانید تو باشگاه به انجام فعالیت های ورزشی بپردازید و از ورزش لذت ببرید، البته ناگفته نماند که این لذت بردن از ورزش و اوقات درون باشگاه دقیقا با نوع لباس انتخابی شما و احساسی که در آن دارید بستگی دارد. پس از استایل باشگاه و خرید لباس ورزشی برای خود سر سری نگذرید. البته شاید الان ندانید که قبل از خرید لباس ورزشی زنانه به چه نکاتی باید توجه کنید ولی آن اصلا نگران کننده نخواهد بود زیرا ما در این مقاله به شما خواهیم گفت چه نوع لباس ورزشی برای شما یا نوع فعالیت ورزشی شما در باشگاه مناسب است. البته جدا از اینکه چه رشته ورزشی ای را کار می کنید این را همیشه به یاد داشته باشید که لباس ورزشی باید راحت باشد، به طوری که باعث هیچگونه محدودیت حرکتی برای شما نشود.

پوشیدن لباس ورزشی مناسب هنگام رفتن به باشگاه ورزشی بسیار مهم استریال زیرا لباس ورزشی نا مناسب می‌تواند باعث خارش، جوش، ناراحتی پوستی و صدمات جدی دیگر بشود. پس بهتر است تا جنس لباس ورزشی ای که انتخاب می کنید از مواد منفذ دار مانند نخ یا پلی استر باشد، زیرا موقع تمرین بدن گرم و شروع به تعریق می کند و یک لباس ورزشی خوب نباید گرما رو داخل خودش نگه دارد. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های لباس ورزشی زنانه برای باشگاه آشنا شوید.

minaoutfitss_345492469_258765126634718_6972537640447336854_n

اولین لباس ورزشی مناسب ست تاپ و شلوارکِ

اگر بخواهیم به عنوان اولین پیشنهاد یک لباس ورزشی زنانه معرفی کنیم باید بگوییم ست های ورزشی تاپ و شلوارک و یا کراپ و لگ های ست می توانند گزینه های مناسبی برای باشگاه و فعالیت های اینچنینی هستند. البته در نوع انتخاب شلوار یا شلوارک ست ورزی خود دقت کنید زیرا همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم شلواری که در باشگاه ورزشی می پوشید باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. شلوارک ورزشی، شلوار راحتی و شلوار یوگا همگی گزینه های مناسبی هستند. شلوار ورزشی باید به گونه ای باشه که هنگام انجام تمرینات احساس راحتی داشته باشید و بتونید تمام حرکات پا رو بدون مشکل انجام بدید.

minaoutfitss_345067602_1232165497658947_2064648769389694407_n

minaoutfitss_345256320_622761266102342_1386341420509490012_n

لباس ورزشی 1402را بشناسید؛ لگ و کراپ

همانطو که می دانید کراپ ها و یا حتی لگ های شاین برای استفاده در بیرون از منزل هم این روزها مورد مصرف قرار می گیرند. البته فراموش نکنید که اگر کراپ می پوشید به جای لباس ورزشی بهتر است از جنس های نخی و راحت آن را انتخاب کنید تا راحت تر از قبل بتوانید ورزش کنید و یا جذب تعریق داشته باشد لباستان. لباس ورزشی ای که مانع حرکت مفاصل و عضلات به شکل کامل و صحیح می شود در زمان تمرین آزار دهنده خواهد بود، پس بهتر است از پوشاکی استفاده کنید که دارای کشسانی باشند.

لباس ورزشی

سویشرت و شلوار، لباس ورزشی مناسب پاییز

افراد هنگام ورزش به چند دسته تقسیم می شوند و یکی از آن دسته ها افرادی هستند که معمولا برای تعریق بیشتر در هر فصلی لباس های گرم تر می پوشند تا بیشتر تعریق کنند. این دسته از افراد معمولا چه برای ورزش چه در دل طبیعت و فضای باز چه در باشگاه سویشرت و شلوار را انتخاب می کنند که می توان گفت تا حدودی انتخاب درستی دارند مخصوصا برای این روزها که هوا کمی خنک است و ممکن است شما هنگامی که از باشگاه خارج می شود با وزش باد خنک و به تن داشتن لباس ورزشی مناسب مریض شوید. البته فراموش نکنید که این ست های سویشرت و شلوار برای پیاده روی در طبیعت و یا حتی ورزش در فضای با هم مناسب هستند.

318102809-rvBzD

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها