|

بهترین ریمل های نوت کدامند؟

معرفی چندتا از معروف ترین مدل های ریمل نوت؛ از اونایی که مژه هاتو میکنه خود والیوم!

ریمل نوت

معرفی معروف ترین مدل های ریمل نوت و انواع ریمل حجم دهنده در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های ریمل بلند کننده، قیمت ریمل اسنس و ریمل لدورا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برند نوت یکی از برندهای محبوب و در عین حال معروف دنیای آرایشی است که می توان گفت به تازگی به یکی از برندهای محبوب در ایران تبدیل شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوت برندی چند ملیتی است که دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن در منطقه آزاد تجاری و اروپایی ترکیه واقع شده است. بیشتر محصولات این برند در کارخانه واقع در شهر آلتونا تولید شده و بقیه محصولات این برند مانند مدادها در کشورهای اتحادیه اروپا تولید می‌ شوند. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است برند نوت به یکی از برندهای پر طرفدار در کل دنیا باشد این است که محصولات آرایشی نوت هیچ کدام حتی ریمل نوت دارای تست حیوانی نیستند و در ساخت آن‌ ها از مواد اولیه حیوانی استفاده نمی‌ شود. به طوری که می توان گفت این برند تا حد زیادی به این ویژگی نیز مشهور است و صد البته مورد استقبال حیوان دوستان و انسان های شریف نیز قرار دارد.

برای معرفی محصولات آرایشی نوت می توان گفت آن ها مناسب برای زندگی وگان و فاقد پارابن هستند، به همین خاطر شعار این برند، تمام چشم ها روی توست است. حال ما در این مقاله قصد داریم تا چندتا از معروف ترین مدل های ریمل نوت را معرفی کنیم تا شما بتوانید انتخاب مناسب تری در این زمینه داشته باشید. حال اگر برایتان سوال شده است که چرا ریمل در بین دنیای وسیع برند نوت باید بگوییم که ریمل یکی از مهم ترین محصولات آرایشی برای یک میکاپ است. زیرا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از معروف ترین ریمل نوت آشنا شوید.

قیمت+ریمل+نوت (6)

ریمل نوت مدل حجم‌ دهنده وان تاچ

فراموش نکنید که ریمل خوب در زیبایی چهره و آرایش کردن نقش بسیار مهمی دارد. به طوری که اگر ریمل نزنید، انگار اصلا آرایشی نکرده اید. ریمل‌ های باکیفیت از مواد اولیه یکسانی از جمله موم، رنگدانه و روغن ها ساخته می‌ شوند؛ البته ریمل خوب برای هر کسی با توجه به نوع مژه و همچنین آرایشی که برای چشم‌ هایش در نظر می‌ گیرد، با نفر دیگر متفاوت است. حال اگر بخواهیم یک ریمل نوت را معرفی کنیم که جزو بهترین ریمل های این برند محسوب می شود باید ریمل نوت مدل وان تاچ را نام ببریم. اگر مژه‌ هایتان نازک یا کم‌ پشت و بافاصله هستند به هیچ‌ وجه نگران نباشید. چون ریمل حجم دهنده وان تاچ نوت انتخابی ایده‌آل با عصاره درخت چای، مژه‌ های شما را حجیم و خوش‌حالت می‌ کند و در کنار این ویژگی باعث تغذیه مژه های شما خواهند شد. فرچه فیبری این ریمل با ظرافتی خاص مژه‌ ها را حالت می‌ دهد و باعث گوله شدن و تجمع مایع ریمل نمی‌ شود.

قیمت ریمل نوت

قیمت ریمل نوت

ریمل نوت مدل ریل لوک، یه ریمل 4 کاره

دومین ریمل پیشنهادی از برند نوت را می توان ریمل نوت مدل ریل لوک دانست. این ریمل یک ریمل 4 کاره است که می توان گفت به نوعی هم حجم دهنده است هم بلند کنند، البته این ریمل نوت علاوه بر این دو ویژگی مژه ها را از هم جدا می کند و از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری می کند. ریمل نوت مدل ریل لوک حاوی ویتامین E برای تقویت مژه ها است و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، البته از ویژگی های مهم این ریمل می توان به خاصیت ضد حساسیت بودن آن هم اشاره کرد که ویژگی مهمی است مخصوصا برای خانم هایی که چشم های حساس دارند. ریمل ریل لوک مانند همه محصولات آرایشی برند نوت فاقد پارابن‌ بوده و از این نظر برای چشم‌ های حساس مناسب است. ضمن اینکه در حجم 16 میلی‌ لیتر روانه بازار شده و قیمتی معقول برای یک ریمل باکیفیت دارد.

قیمت ریمل نوت

قیمت ریمل نوت

ریمل نوت مدل لش مستر

یکی دیگر از ریمل های باکیفیت نوت را می توان ریمل نوت مدل لش مستر دانست که می توان گفت یکی از ریمل های پر طرفدار در کل دنیا است. ریمل نوت مدل لش مستر علاوه‌ بر حجم‌ دهی زیاد به مژه‌ ها برای افرادی که چشم‌ های حساس دارند، مناسب است. این ریمل حجم دهنده و بلند کننده حرفه ای بوده، برس قابل انعطاف منحصر به فرد این ریمل مژه ها را بلندتر می‌ کند و به آن ها حالت می دهد. ویتامین E موجود در ریمل نوت موجب مرطوب کنندگی، تغذیه ریشه مژه ها می شود همچنین وجود آنتی اکسیدا‌ن ها در فرمولاسیون ساخت این ریمل نت کیفیت موجب کاهش حساسیت، آبریزش و خارش چشم ها می شود.

قیمت ریمل نوت

قیمت ریمل نوت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها