|

معرفی چندتا هایلایتر معروف و قیمت مناسب

برای صورتی شاداب و جذاب هایلایتر بزن؛ اما اگه گفتی بهترین مارک هایلایتر صورت کدومه؟

هایلایتر

معرفی چندتا هایلایتر معروف و قیمت مناسب و انواع هایلایتر یا زیرساز آرایش؛ جدیدترین مدل های پرایمر صورت مانند هایلایتر پودری و هایلایتر مایع…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید باورتان نشود که استفاده از یک محصول آرایشی که یکی از واجبات و یا مراحل اصلی میکاپ هم نیست چه تاثیر زیادی بر روی چگونه دیده شدن شما خواهد داشت. شما با استفاده از هایلایتر می توانید صورتی درخشان و جذاب تر داشته باشید و این خود یک معجزه در دنیای میکاپ محسوب می شود. هایلایتر یکی از بهترین لوازم آرایش های موجود می باشد، که البته همانطور که گفتیم استفاده کردن از آن کاملا اختیاری است و بدون آن، آرایش شما ناقص محسوب نمی شود اما شما می توانید از طریق آن درخشندگی بیشتری به پوست خود ببخشید. هایلایتر صورت سبک یک راه شگفت انگیز برای جذابیت دو برابری صورت شما است و باعث می شود که چهره تان سرحال تر نشان داده شود. البته این محصول آرایشی باعث برجسته دیده شدن بعضی از قسمت های صورت هم خواهد شد اگر استفاده حرفه ای از آن را بلد باشید.

میکاپ آرتیست ها و سلبریتی ها اغلب از این ماده آرایشی شگفت انگیز برای کانتور کردن و لیفت کردن بعضی از قسمت های صورت استفاده می کردند، پس همانطور که اشاره کردیم هایلایتر بیش از ایجاد جذابیت و درخشندگی در چهره شما کارایی خواهد داشت فقط باید بلد باشید که از آن چگونه و در چه قسمت هایی استفاده کنید. برای مثال برای برجسته تر کردن گونه های خود می توانید در بالای استخوان گونه و جایی که رژگونه می زنید از هایلایتر استفاده کنید تا گونه های برجسته و شاداب تر داشته باشید. پس به نوعی می توان گفت هایلایتر کاربردی شبیه به کانتور دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین مارک های هایلایتر در ایران آشنا شوید.

قیمت هایلایتر

دراپ هایلایتر نوت؛ برندی با کیفیت و حامی حیوانات

اگر بخواهیم یک هایلایتر با کیفیت و قیمت مناسب را معرفی کنیم که در ایران هم موجود باشد و شما بتوانید آن را به راحتی از فروشگاه های لوازم آرایشی تهیه کنید، قطعا دراپ هایلایتر نوت می تواند گزینه مناسبی برای معرفی باشد. دراپ هایلایتر مایع نوت به شما کمک می‌ کند یک آرایش بی‌ نظیر و بی‌ نقص داشته باشید و در محافل رسمی و مجلل مانند یک ستاره بدرخشید. دراپ هایلایتر مایع نوت با بافت سبکی که دارد به آسانی بر روی پوست پخش می‌شود و به این دلیل که فاقد چربی است طرحی یکنواخت و منسجم بر روی پوست شما ایجاد می‌ کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید  محصولات آرایشی نوت هیچ کدام دارای تست حیوانی نیستند و در ساخت آن‌ ها از مواد اولیه حیوانی استفاده نمی‌ شود، به طوری که می توان گفت این برند تا حد زیادی به این ویژگی نیز مشهور است و صد البته مورد استقبال حیوان دوستان و انسان های شریف نیز قرار دارد.

قیمت هایلایتر

قیمت هایلایتر

هایلایتر مایع ایکونیک؛ یکی از بهترین های موجود در بازار

بعد هایلایتر نوت می توان به هایلایتر مایع ایکونیک اشاره کرد که البته این را هم حتما باید گفت که این هایلایتر قیمت نسبتا بالاتری از هایلایتر نوت دارد. درخشان کننده ایکونیک یک براق کننده مایع و بسیار غلیظ است که می توانید به کرم پودر، پرایمر و حتی مرطوب کننده خودتان اضافه کنید و از درخشش بی نظیر پوستتان لذت ببرید و یا به سادگی از آن برای درخشندگی و برجستگی بیشتر نقاط مختلف صورتتان استفاده کنید.  بسیاری از میکاپ آرتیست های حرفه ای این هایلایتر را انتخاب می کنند، زیرا هر قطره از این هایلایتر دارای پیگمنت دهی بالایی می باشد و مقدار کمی از آن دارای پوشش دهی وسیعی است و به راحتی blend  یا همان مخلوط می شود. این هایلایتر همچنین دارای سه رنگ صدفی ،مسی و برنز است که هر کدام دارای جذابیتی باور نکردنی هستند.

قیمت هایلایتر

قیمت هایلایتر

هایلایتر مایع رولوشن؛

هایلایتر مایع رولوشن پوشش‌ دهی بسیار بالایی دارد،به همین خاطر شما می‌توانید از آن برای درخشان کردن نواحی مختلف صورت و حتی بدن هم استفاده کنید. یکی از مثبت‌ ترین نکات این هایلایتر مایع بسته‌بندی آن است، زیرا ظرف شیشه‌ای آن رنگ محصول را نشان می‌دهد و قطره‌چکان استفاده از آن را راحت‌تر می‌ کند. حجم این هایلایتر 18 میلی‌ لیتر است و برای استفاده‌ طولانی‌مدت کافی است. این هایلایتر مانند دیگر محصولات برند رولوشن و برند نوت هیچ نوع تست حیوانی ندارد و وگان است. همچنین فاقد گلوتن است و برای افرادی که به این ماده حساسیت دارند، گزینه مناسبی به شمار می‌ رود. هایلایتر مایع رولوشن در هفت رنگ متنوع موجود است. بنابراین هر رنگ پوستی که داشته باشید، یکی از رنگ‌ های این هایلایتر به دردتان می‌ خورد.

قیمت هایلایتر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها