|

هایلایتر چیست و چگونه استفاده می شود؟

مثل کیم کارداشیان پوستی شاداب و هالیوودی داشته باشید؛ معرفی انواع هایلایتر صورت

هایلایتر

هایلایتر یکی از محصولات آرایشی جذاب ئ ترند است که اگر استفاده صحیح آن را بلد باشید می توانید چهره ای جذاب و شاداب را تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فراموش نکنید که هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود، به دلیل علاقه سلبریتی هایی نظیر کیم کارداشیان و جی جی حدید و جنیفر لوپز به کانتورینگ و هایلایت صورت، این دو تکنیک تبدیل به تکنیک های مورد علاقه دوست داران آرایش و زیبایی شده است. البته یاد گرفتن این تکنیک ها هم کار ساده ای نیست؛ همانطور که پیدا کردن نوع هایلایت مناسب پوست مان هم به دلیل وجود انواع برندهای مختلف کار سختی شده است. حال اگر می خواهید شما هم چهره ای هالیوودی و شاداب را تجربه کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا خیالتان از دغدغه های ذکر شده راحت شود. البته جدا از انتخاب هایلایتر مناسب با رنگ پوست و ترفندهای زدن آن، دانش انتخاب ابزارهای استفاده هایلایتر هم بسیار مهم است زیرا هایلایت کردن می تواند کار دشواری باشد و استفاده بیش از حد از این معجزه زیبایی در یک قسمت از صورت باعث درخشش غیرطبیعی آن قسمت شود و به شما ظاهری هالووینی ببخشد! پس می توان گفت ترفند مناسب این تکنیک استفاده کم و محدود و تنها در نواحی خاص با ابزار مناسب است تا درخشش طبیعی پوست تان را جلوه دهد.

هایلایتر با کانسیلر و پالت کانتور متفاوت است، پس فراموش نکنید که این محصولات جایگزین یکدیگر نیستند، بلکه می توانند مکمل های مناسبی مخصوصا در تابستان برای همدیگر باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از هایلایترهای جذاب و با کیفیت آشنا شوید.

هایلایتر

هایلایتر

هایلایتر لیمیتد ادیشن شنل؛ چهره ای شاداب و جوان

اولین هایلایتر پیشنهادی ما برای تابستان 1402 هایلایتر لیمیتد ادیشن شنل است، این هایلایتر نه تنها از جلوه ای بسیار متفاوت برخودردار است بلکه ماندگاری بالایی دارد و در عین حال طبیعی می باشد. هایلایتر لیمیتد ادیشن شنل در سایز بزرگ 16 گرمی با جلوه ای ساتنی به صورت بُعد می دهد و جالب است که بدانید نشانه اصالت او طرح منحصر به فرد شیشه عطر شنل 5 روی ماه است. این هایلایتر جزو نوع های پودی محسوب می شود، پس اگر این مدل را انتخاب کردید بهتر است از براش مخصوص برای استفاده آن کمک بگیرید. فراموش نکنید که بیوتی بلندر ها برای این مدل از هایلایتر مناسب نیستند، آن ها را برای زدن نوع های مایع و کرمی نگه دارید.

هایلایتر

هایلایتر

هایلایتر مایع ایکونیک؛ iconic london illuminator

دومین پیشنهاد ما برای شما انتخاب هایلایتر مایع ایکونیک است؛ این هایلایتر بر خلاف نوع بالایی کاملا مایع است و برای استفاده آن باید از بیوتی بلندر استفاده کنید. البته در کل فراموش نکنید که زدن این نوع هایلایتر از نوع بالایی سخت تر است چون احتمال شره کردن و پخش شدن ان بیشتر می باشد. البته خوب است که بدانید اگر در زدن رژگونه مایع مهارت دارید، دیگر جای هیچ نگرانی ای نخواهد ماند. بسیاری از میکاپ آرتیست های حرفه ای این هایلایتر را انتخاب می کنند. شما می توانید آن را با کرم پودر و مرطوب کننده خود ترکیب کنید و یا به سادگی به عنوان هایلایتر از آن بهره ببرید. این هایلایتر در سه رنگ ارائه شده است و هر قطره از این هایلایتر دارای پیگمنت دهی بالایی می باشد و مقدار کمی از آن دارای پوشش دهی وسیعی است و به راحتی blend می شود.

هایلایتر

هایلایتر

هایلایتر استیکی نیکس مدل DOSE Of DEW

سومین مدل پیشنهادی ما برای شما استیک هایلایتر نیکس است، این هایلایتر دارای رنگ صدفی ملایم و شاین، با بافتی کرمی و لطیف است و در انواع آرایش کاربرد دارد. این محصول با پیگمنت بالا و کیفیت عالی، درخشش و جذابیت بسیار زیبایی بر روی پوست شما ایجاد می کند، اما به هیچ وجه احساس سنگینی و چربی به شما نخواهد داد. این هایلایتر برای انواع پوست مناسب بوده و می توان آن را در سبک های متفاوت آرایشی به ویژه آرایش تابستانی و بر روی پوست برنزه استفاده کرد. خوب ایت که بدانید استفاده و بلند کردن این مدل هایلایتر کار آسان تری از نوع های دیگر است، پس اگر در آرایش و یا زدن هایلایتر مبتدی هستید بهتر است این مدل را انتخاب نمایید.

هایلایتر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها