|

نگلهی به استایل الهه حصاری و الناز ملک در اکران زخم کاری

عروس فرش قرمز با تور سیاه؛ الهه حصاری با استایل وینتیج و کهنه در اکران بازگشت زخم کاری

استایل الهه حصاری

عکس های الهه حصاری با استایل وینتیج و کهنه در اکران بازگشت زخم کاری و دیگر بازیگارن این فیلم در شایانیوز؛ جدیدترین اخبار وعکس های سلبریتی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال زخم کاری یک مکبث ایرانی است، یک سریال پرکشش و جذاب به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان که از هنگام پخش تا قسمت‌ های آخر، مخاطب را همراه خود می‌ کشد و تصاویر و بازی‌ های چشمگیری پیش چشم‌ ها قرار می‌ دهد. در این سریال هنرمندان به نامی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، هانیه توسلی، هادی قمیشی، مائده طهماسبی، مه لقا باقری، سعید چنگیزیان، الناز ملک، اکرم محمدی و ... به ایفای نقش پرداخته اند. حال با شروع فصل جدید سریال زخم کاری به نام بازگشت زخم کاری شاهد شروع پر شور و مراسم اکران این سریال در پردیس چارسو با حضور هنرپیشه های این سریال همچون الهه حصاری هستیم که البته ما در این مقاله فقط در مورد استایل و نوع پوشش آن ها صحبت خواهیم کرد نه انتقاد از موضوع و شروع دوباره این سریال محبوب.

استایل الهه حصاری همچنین سارا ملک دو تا از جنجالی ترین استایل های موجود در مراسم اکران بازگشت زخم کاری را به نمایش گذاشتند، به طوری که می توان گفت به الهه حصاری به خاطر استایل وینتیج و تو توری مشکی اش می توان لقب عروس فرش قرمز این سریال را داد. البته  استایل الناز ملک را می توان استایلی هوشمندانه و اسمارت کزوال دانست زیرا او به گونه ای لباس پوشیده بود که رسمی دید می شد ولی در عین حال آیتم های کژوال به تن داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های مراسم اکران بازگشت زخم کاری در پردیس چارسو آشنا شوید.

بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

استایل وینتیج و کهنه الهه حصاری در اکران بازگشت زخم کاری

الهه حصاری برای شرکت در مراسم اکران بازگشت زخم کاری در پردیس چارسو یک استایل وینتیج و قدیمی را انتخاب نموده بود و می توان گفت مینی اسکارف و تور مشکی ای که روی سر داشت نشانه ای از سبک وینتیج البته به صورت دارک را به نمایش می گذاشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل وینتیج اشاره به ترکیب کردن و پوشیدن آیتم‌ های یک ست لباس دارد که در دوره‌ های زمانی گذشته طرفدار داشته است.

بر عکس تصور عام که با شنیدن اسم وینتیج به یاد لباس‌ های کهنه و از مد افتاده می افتند، وینتیج در اصل کالایی ارزشمند و قیمتی است که از زمان‌ های دور الهام گرفته است و قرار است با دیدنش خاطرات خوش گذشته را مرور کنیم. دقیقا مانند استایلی که الهه حصاری برای خود انتخاب نموده بود البته به جز کتونی بقیه آیتم ها همگی دارای ویژگی وینتیج بودند.

بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

استایل اسمارت کژوال و هوشمندانه الناز ملک در کنار الهه حصاری

الناز ملک یکی از بازیگران و هنرمندان تازه کار و خوش چهره ایرانی است که برای حضور در مراسم اکران بازگشت زخم کاری در پردیس چارسو یک استایل اسمارت کژوال و هوشمندانه را انتخاب نموده بود. الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌ های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌ های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌ های مکبث و ایوب‌ خان بود. خانم ملک جدیدا به ایفای نقش کاراکتر آیسان در سریال سقوط مشغول بوده و می توان گفت به نوعی در این کارکتر موفق بوده است که همه ما آن را با این کارکتر به یاد داریم.

بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

مقایسه سبک استایل الهه حصاری با النار ملک

اگر بخواهیم استایل الهه حصاری را با استایل الناز ملک مقایسه کنیم باید بگوییم که الهه حصاری سبکی کاملا آوانگارد و خاص را انتخاب نموده در حالی که الناز ملک یک استایل کزوال و امروزی را استفاده کره است. استایل اسمارت کژوال استایلی از تلفیق پیچیده‌ دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد. در حالی که استایل وینتیجیک استایل رسمی و کاملا زنانه نیز محسوب می شود.

بیوگرافی الهه حصاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بازیگران زخم کاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی