|

گوشی دخترانه که دست هر خانوم خاص پسند باید باشه؛ به کمتر از اینا راضی نباش به هیچ وجه

یه گوشی دخترانه خوب باید علاوه بر این که ظاهر جذاب و زیبایی داشته باشه، بسیار ظریف و دارای وزن سبکی هم باشه مثل گوشی A53.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر دقت کرده باشید در اکثر مواقع خیلی از وسایل هستند که مردونه و زنونه دارن مثلا خیلی ها رنگ صورتی رو زنونه میدونن و در مواقعی که یه آقا از این رنگ توی استایلش استفاده کنه براشون عجیب میاد و خب این تبدیل به یه ذهنیت شده و به این راحتی از میون نمیره اما یه موضوعی که وجود داره مردونه و زنونه بودن وسیله ها به ماشین و گوشی هم رسیده حتی و خیلی ها به دنبال گوشی دخترانه میگردن که توی دستشون بگیرن و شاید حتی خود شما هم از این دسته از افراد باشید که به دنبال این مدل گوشی ها هستید چرا که به نظرتون داشتن این گوشی ها برای یه خانوم شکیل تره.

خب تا حدودی فکرتون درسته چرا که یه گوشی دخترانه باید دارای یه طراحی زیبا باشه و در رنگبندی های متنوعی هم قابل خرید باشه و میشه گفت این موضوع بسیار برای اکثر خانوم ها اهمیت داره و مهمه، یکی دیگه از شرایطی که باید اینجور گوشی ها داشته باشن وزن سبک و نازک بودن صفحه هست و مورد دیگه داشتن یه دوربین خوب چرا که بیشتر خانوم ها علاقمند به ثبت عکس با گوشی هاشون هستن، مورد حائز اهمیت بعدی ظرفیت باتری هست که برای یه گوشی دخترانه مهمه چرا که در صورت استفاده ی بیش از حد برای مکالمه و کارهای روزمره زود خالی نشه که حالا در ادامه چند تا گوشی دخترانه خوب بهتون معرفی میکنیم.

گوشی دخترانه

 Samsung A53 5G / یک گوشی دخترانه شکیل

 A53 5G سامسونگ میتونه یه گوشی دخترانه عالی باشه چرا که این گوشی تمام ویژگی های خوبی که یه موبایل مخصوص بانوان باید داشته باشه رو دارا هست . میتونه یه انتخاب ایده آل باشه. از ویژگی های این محصول میشه به نمایشگر با کیفیت بالا، ظرافت در طراحی، دوربین های کارآمد و قوی برای عکاسی و پردازنده ی قوی اشاره کرد. صفحه نمایش این گوشی 6.46 اینچ هست و اندازه ی خوبی داره. پردازنده اش هشت هسته ای Exynos 1280 هست، دارای 256 گیگابایت حافظه ی داخلی و دوربینش هم چهارگانه هست که همه ی این ویژگی ها کنار هم این محصول رو فوق العاده کرده.

گوشی دخترانه

Samsung S22 Ultra 5G / گوشی دخترانه ظریف

یکی دیگه از گوشی هایی که میشه اون رو برای خانوم ها مناسب دونست  S22 Ultra سامسونگ هست. از ویژگی هایی این گوشی میشه به مجهز بودن به دو سیمکارت 5G، پردازنده ی گرافیکی Adreno 730، پردازنده ی 8 Gen 1 Qualcomm SM8450 Snapdragon و مجهز بودن به چهارتا لنز دوربین قوی اشاره کرد که همه و همه با هم باعث شدن که S22 Ultra علاوه بر این که یه گوشی ظریف هست یه گوشی قوی و کارآمد هم برای استفاده های حتی سنگین باشه.

گوشی دخترانه

Samsung A12 Nacho / گوشی دخترانه با قیمت مناسب

اگر دنبال یه گوشی دخترانه هستید که علاوه بر زیبایی و قابلیت قیمت به صرفه و اقتصادی هم داشته باشه میشه گفت که A12 Nacho یه انتخاب هوشمندانه میتونه باشه. شاید خیلی ها معتقد باشن که این گوشی از لحاظ سخت افزاری در رده ی پایینی قرار داره ولی میشه گفت که به راحتی میتونه از پس کارهای روزمره ی شما بربیاد. پردازنده ی گرافیکی این محصول Mali-G52، پردازنده ی اصلیش هشت هسته ای Exynos 850 و اندازه ی صفحه نمایشش 6.5 اینچ هست و همچنین 64 گیگ حافظه ی داخلی داره و دوربینش هم یه چهارگانه ی تقریبا با کیفیته.

گوشی دخترانه

 Nokia G21 / گوشی دخترانه کاربردی

G21 نوکیا هم یکی دیگه از گوشی های دخترانه ی کاربردی محسوب میشه. این گوشی دارای پردازنده ی گرافیکی Mali-G57 MPI هست و  پردازنده ی اصلیش هشت هسته ای Unisoc T606 هستش. در خصوص حافظه داخلی این محصول، 128 گیگا بایت فضا داره و اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ هست و از دیگر ویژگی هایی که داره قیمت مناسب اون در مقابل این ویژگی هایی هست که داره و باعث شده که این محصول به یه گزینه ی مناسب بین گوشی های مناسب بانوان هستن تبدیل بشه.

گوشی دخترانه

 Xiaomi 11T Pro 5G / گوشی دخترانه پرچم دار

گوشی Xiaomi 11T Pro 5G در حال حاضر یکی از گوشی های پرچمداری هست که برای بانوان بسیار مناسبه و حتی بین گوشی های تولید شده توسط توسط برند شیائومی هم بسیار معروف و محبوبه. اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ هست و پردازنده ی گرافیکی تعبیه شده داخلش Adreno 660 و دارای یه دوربین سه گانه هست که کیفیت بالایی هم داره. از دیگر ویژگی های این گوشی میشه به بلندگوهای باکیفیت، باتری با قدرت بالا، دوربین های با کیفیت قوی و قابلیت فیلمبرداری با وضوح 8K اشاره کرد.

گوشی دخترانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی