|

بهترین لپ تاپ برای ترید / از غول ترین لپ تاپ در بازار تا ارزان ترین

اگر تریدر باشید احتمالا تا به حال براتون سوال شده باشه که بهترین لپ تاپ برای ترید کدوم لپ تاپ هست که توی این مقاله به این سوال پاسخ دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها خیلی از افراد رو آووردن به سمت بازار بیت کوین و ازرهای دیجیتال و دیگه هر کسی هم که حتی در این زمینه علمی نداره یه چیزایی از بازارش میدونه و شروع به تحیلی بازار میکنه! اما در این بین بازار شروع میکنه به ناک اوت کردن و هر کسی رو که ناشی باشه رو از بازی میندازه بیرون و بعد با اون سری از افرادی که غولن توی این کار شروع میکنه به جنگیدن و در آخر یا بازار میبره و یا سر تعظیم فرد میاره و حساب اون کسی رو که مقاومت کرده رو شارژ میکنه، اما خب میدونید که ترید کردن در بازارها کریپتوکارنسی نیازمند یه سری عوامل هست.

این عوامل میتونه: آرامش روانی، علم کافی، ریسک پذیری کنترل شده، محیط آروم و ساکت و اما یکی از مهم ترین عوامل و ابزاری که باعث میشه شما بتونید یه ترید خوب داشته باشید لپ تاپ هست؛ مثلا تا به حال از خودتون پرسید که بهترین لپ تاپ برای ترید کدوم مدل و مارک هست؟ اصلا برای ترید کردن لپ تاپ هایی ساخته شده؟ چقدر لپ تاپ خوب میتونه توی ترید کردن موثر باشه؟ توی این مقاله سعی کردیم که یه فهرست از بهترین لپ تاپ ها برای ترید براتون تهیه کنیم که بهتون پیشنهاد میکنیم در صورت که میخواهید مقداری از استرس این کار رو کم کنید حتما اقدام به تهیه ی یکی از این مدل ها کنید.

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید چه ویژگی هایی داره؟

مسلما الان که در حال خوندن این مقاله هستید یا یک تریدر هستیئد و یا میخواهید که به یه تریدر تبدیل بشید، بنابراین میدونید که معاملات در این بازار لحظه ای صورت میگیره و شما باید برای تحلیلی لحظه ای داده ها ابزار کار قدرتمندی داشته باشید، بنابراین داشتن یه لپ تاپ که دارای قدرت پردازش فوق العاده و نمایشگر با کیفیت جهت ترسیم نمودارها باشه و بشه با استفاده از اون چندین مرورگر رو با هم اجرا کرد، ضروری هست.

همونطور که میدونید برای ترید کردن باید یه سری برنامه های سنگین جهت تجزیه و تحیلی دادها روی لپ تاپ نصب و اجرا کنید و ممکن هست که معامله هایی که شما باز میکنید براس ساعت طولانی کش پیدا بکنه بنابراین باید یه لپ تاپی داشته باشید که بتونه در این شرایط که احتمالا دائمی باشه مقاومت کنه و یهو وسط نبض بازار دست شما رو توی حنا نذاره! بنابراین در ادامه چند تا از بهترین لپ تاپ ها برای ترید رو بهتون معرفی کردیم.

بهترین لپ تاپ برای ترید

 Apple MacBook Pro 16  از بهترین لپ تاپ ها برای ترید

لپ تاپ Apple MacBook Pro  یکی از بهترین لپ تاپ ها برای ترید هست چرا که دارای برتری های زیادی هست که اون را برای این کار مناسب میکنه و توصیه میکنیم که اگر کارتون در ارتباط با بورس و ارزهای دیجیتال هست حتما اقدام به خرید این لپ تاپ کنید که سوددهی شما بالا و بالاتر خواهد رفت با این ابزار کار حرفه ای که در اختیارتون قرار میگیره. از ویژگی های این سیستم صفحه نمایش 16 اینچی اون هست که باعث میشه یه تصویر شفاف و دقیق از نمودارها و آمار داشته باشید و علاوه بر اون به علت پردازنده ی قوی و اون که M1 هستید میتونید خیلی راحت و همزمان چندتا برنامه رو در حال اجرا داشته باشید بدون هنگی.

بهترین لپ تاپ برای ترید

VICTUS 16 از بهترین لپ تاپ ها برای ترید

یکی دیگه از پیشنهادهای ما برای شما جهت داشتن معامله هایی در کمال آرامش با ابزار کار خوب خرید لپ تاپ VICTUS 16هست که پردازنده ی این لپ تاپ core i5 هست و صفحه نمایش حدود 16 اینچی داره فضای رمش 8 گیگ هست و شما میتونید با تکیه بر اون عملکرد بهتری در ترید کردن داشته باشید. یکی از مزایای خرید این لپ تاپ قیمت مناسب اون هست نسبت به دیگر لپ تاپ های همتای خودش در بازار.

بهترین لپ تاپ برای ترید

 Pavilion 14 از بهترین لپ تاپ ها برای ترید

یکی از ویژگی هایی که یه لپ تاپ خوب برای ترید میتونه داشته باشه طراحی و وزن سبک اون هست تا شما بتونید بدون سختی و راحت اون رو با خودتون حمل کنید. Pavilion 14 همونطور مشخصه یه لپ تاپ 14 اینچی هست که با وزن تقریبی 1.4 کیلوگرم و ضخامت حدودی 2 سانتی متر میتونه یکی از بهترین لپ تاپ ها در زمینه ی حمل آسون در برابر لپ تاپ های همتای خودش باشه. پردازنده ی این لپ تاپ core i5 هست و 16 گیگ هم فضای رم داره و با توجه به چیزهایی که گفته شده یه طراحی جمع و جور و مناسب داره که میتونه برای حمل راحت باشه ولی یکی از معایبش داشتن صفحه نمایش کوچیک هست.

بهترین لپ تاپ برای ترید

IdeaPad 3 15 ارزان ترین لپ تاپ برای ترید

IdeaPad 3 15 همونطور که توی تیتر هم گفته شده از ارزان ترین لپ تاپ هایی هست که اگر بودجه ی کافی ندارید میتونه در زمینه ی ترید براتون مناسب باشه و البته که بهتره بگیم که به قولی کار راه بندازه! پردازنده ی این لپ تاپ AMD Ryzen 3 3250U هست و 4 گیگ فضای رم داره. اما یکی از معایبی که این لپ تاپ داره پایین بودن وضوح کیفیت HD هست که به مرور زمان ممکن هست چشمتون رو اذیت کنه.

بهترین لپ تاپ برای ترید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی