|

گوشی هایی که ایران ساخته / داریم آیفون میسازیم تو ایران اصلا خبر داری یا جا موندی

در بین گوشی هایی که ایران ساخته تعدادی از اون ها وجود دارن که قابلیت و عملکرد فوق العاده ای ارائه میدن که با توجه به قیمتشون باورنکردنیه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این رواز تکنولوژی یه بخش جداناپذیر از زندگی مردم شده که هیچ جوره نمیشه اون رو نادیده گرفت خصوصا گوشی های همراه یا همون موبایل که اصلا انگار استفاده ازشون توی خیلی ها تبدیل به یه اعتیاد بزرگ شده و حتی تو برخی از کشورها برای ترک کردنش یه سری کمپ ها هم وجود داره! بگذریم آیا در این دنیای تکنولوژی از گوشی هایی که ایران ساخته خبر دارید؟ اصلا میدونستید که توی کشور خودمون هم در این زمینه تولید ملی و داخلی داریم که در برخی از مواقع میتونن خیلی با کیفیت هم عمل کنن و کاربر رو راضی نگه دارن!

شاید یکی از بهترین نکاتی که در مورد گوشی هایی که ایران ساخته وجود داره این هست که در صورت نداشتن بودجه ی کافی و احساس نیاز شدید به موبایل جدید شما میتونید این گوشی ها رو تهیه کنید که سازندگان ایرانی برای تصاحب بازار داخلی اقدام به تولیدشون کردن و مسلما سعی دارن که روز به روز امکانات و قابلیت های اون  ها رو بالا ببرن تا مشتری های های داخلی رو جذب خودشون کنن و ما مردم هم به نوبه ی خودمون با خرید این گوشی ها در رونق پیدا کردن اقتصاد و تولید داخلی سهمی داشته باشیم. حالا در ادامه چند تا از گوشی هایی که ایران ساخته رو براتون گلچین کردیم که معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

گوشی هایی که ایران ساخته

جی پلاس S10 یکی از بهترین گوشی هایی که ایران ساخته

یه نمونه از گوشی های مطرح و بنامی که داخل از کشور ساخته شده و تونسته به خوبی نظر کاربرا رو به خودش جلب کنه GPlus S10 که دارای اندورید 11 هست. دوربین اصلی و روی قاب پشتی این گوشی 13 مگا پیکسل و دوربین سلفی اون 8 مگا پیکسل هست. باتری این گوشی کیفیت قابل قبولی داره و میتونه به مدت طولانی شارژ نگه داره و بنابراین شما نیازی به این که مدام گوشیتون رو شارژ بزنید ندارید. 

جک این گوشی 3.5 میلی متر هست و آپشن های مختلفی مثل حسگر اثر انگشتی روی قاب پشتی داره. در خصوص حافظه ی داخلی باید بگیم که این گوشی دارای 64 گیگ حافظه ی داخلی و 4 گیگ رم هست. اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ هست و قلب تپنده و پردازنده ی اون  UNISOC SC9863A هست و در آخر میشه اینطور عنوان کرد که این گوشی با توجه به قیمتی که داره عملکرد مناسبی ارائه میکنه.

گوشی هایی که ایران ساخته

جی ال ایکس شاهین سه از بهترین گوشی های که ایران ساخته

از دیگر گوشی ها یی که ایران ساخته میشه به شاهین سه اشاره کرد. این گوشی در شرکت جی ال ایکس تولید و روونه ی بازار میشه و میتونیم بگیم که امکانات خوب و قابل توجهی داره که حالا در ادامه اون ها رو براتون شرح میدیم. اندازه ی صفحه نمایش شاهین سه 5.9 اینچ هست و AMOLED و رزولوشنش هم +FHD هست. ظرفیت رمی که این گوشی داراست 8 گیگا بایت هست و در خصوص حافظه ی داخلیش هم باید بگیم که 128 گیگا بایت حافظه ی داخلی داره و از کارت حافظه ی جانبی هم پشتیبانی میکنه.

دوربین اصلی این گوشی روی قاب پشتی 64 مگا پیکسل هست و باتریش 4200 میلی آمپر ساعتی قدرت داره. اندروید این گوشی 11 هست و در خصوص قیمتش هم اینطور ارزیابی میشه کرد که با توجه به امکانات و مشخصاتی که داره دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هست و میتونه هر کاربری رو راضی نگه داره. یکی از ویژگی های مهم و نقاط قوت این محصول بدنه ی فلزی و مستحکم اون هست و علاوه بر این سنسور اثر انگشت هم برای باز کردن قفل گوشی روی اون تعبیه شده.

گوشی هایی که ایران ساخته

 صاایران ویرا وی 6 از بهترین گوشی های که ایران ساخته

برسیم به یکی دیگه از محصولات برتر ایرای در زمینه ی گوشی که صاایران ویرا وی 6 هست. ابعاد و اندازه ی صفحه ی نمایش این گوشی 6.3 اینچ هست و رزولوشنش FHD+ هست. قدرت باتری این گوشی 6350 میلی آمپر ساعتی هست و به همین علت از بابت نگهداری شارژ اون خیالتون راحت باشه. دوربین اصلی این گوشی 16 مگا پیکسل هست که شما رو قادر به ثبت و گرفتن عکس های با کیفیتی میکنه همچنین دوربین سلفی هم 16 مگا پیکسله. 

حافظه ی داخلی که برای این گوشی در نظر گرفته شده ظرفیت 64 گیگا بایتی داره و ظرفیت رمش هم 4 گیگا بایته. اما این رو هم اضافه کنیم که علاوه بر این که این گوشی کیفیت و توان قابل قبولی ارائه میکنه روی ظاهر و به قولی خوش دست بودن اون هم فکر و کار شده و به همین علت میشه گفت دارای طراحی زیبا و بسیار شیکی هست که مخاطبان زیادی رو به خودش جذب کرده.

گوشی هایی که ایران ساخته

جی پلاس Q10 از بهترین گوشی های که ایران ساخته

نوبت به یکی دیگه از برتری گوشی های ساخته شده در داخل ایران رسید یعنی جی پلاس Q10 که وزن اون سبک و خوش دسته و تنها 175 گرم وزن داره که همین موضوع باعث شده که خیلی راحت اون رو جابه جا کرد و موقع انداختن عکس هم دستتون به علت وزن بالاش نخواهد لرزید. اندازه و ابعاد صفحه نمایش این گوشی 6.26 اینچ و از نوع ips هست و رزولوشنش قابل قبولی داره.

ظرفیتی که برای حافظه ی داخلی این گوشی در نظر گرفته شده 32 گیگا بایت و حافظه ی رمش هم 3 گیگا بایته و امکان این که ظرفیت حافظه ی گوشی رو با کارت حافظه ی جانبی ارتقا هم بدید وجود داره. دوربین اصلی این گوشی در قاب پشتی 13 مگا پیکسله و میشه باهاش عکس های متوسطی رو به ثبت رسوند. انرژی باتریش هم 3500 میلی آمپر ساعتی هست و با توجه به امکانات کلی قیمت خوبی داره.

گوشی هایی که ایران ساخته

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی