|

بهترین گوشی های زیر ۵ میلیون در بازار امروز / یه خرید جذاب از سامسونگ بگیر تا شیائومی

در بازار امروزی هنوز هم میشه با قیمت های مناسب گوشی های زیر ۵ میلیون تومان خرید که تو این مقاله چند تا از بهتریناشو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا که بازار افسارگسیخته شده در هر زمینه ای خیلی از افراد فکر میکنند دیگه میشه جنسی رو پیدا کرد که هم قیمت پایینی داشته باشه و هم کیفیت خوبی ارائه کنه ولی باید بهتون این نوید رو بدیم که در بازار گوشی با وجود اینهمه تحولات باز هم میتونید گوشی های زیر ۵ میلیون رو پیدا کنید که قیمت ارزونی داشته باشن و بتونن نیازهای روزمره ی شما رو برآوورده کنن یکی دیگه از مورادی که گوشی های زیر ۵ میلیون دارا هستند و باعث میشه که اصلا قیمتشون بهشون نخوره ظاهر جذاب و زیبای اون هاست.

بنابراین و با این حساب میشه گفت که برای این که یه گوشی خوب در این بازه ی زمانی تهیه کنید حتما نیاز نیست که هزینه های هنگفتی صرف کنید چون درسته که قیمت ها داره بالا میره لحظه ای ولی موضوعی که در بیشتر اوقات در هر بازاری خصوصا گوشی صدق میکنه تنوع بالا هست که در نظر گرفتن نیاز هر قشری از جامعه بنابراین اگر بده دنبال خرید بهترین گوشی های زیر ۵ میلیون هستید باید بهتون بگیم که این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید چون قراره گلچینی از بهترین گوشی های تا پنج میلیون رو بهتون معرفی کنیم. 

گوشی های زیر 5 میلیون

ردمی 10 نسخه ی 2021

ردمی 10 شیائومی همونطور که در تیتر هم عنوان شده در سال 2021 به بازار عرضه شد و این روزا یه نسخه ی ی 2022 هم از اون موجوده و یه نکته ی جالبی که در خصوص این دو گوشی وجود داره این هست که این دو باهم هیچ فرقی ندارن و چرایی تولید نسخه ی 2022 اون اصلا مشخص نیست. حالا بریم به سراغ یه سری از ویژگی های این نسخه از ردمی ها؛ نمایشگر این گوشی 6.5 اینچی هست و رزولوشن خوب و قابل قبولی داره.

سیستم پردازشی ردمی 10، هلیو G88 هستش، باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعتی هست و برای تامین انرژی لازم برای تراشه ی پردازشی اون مناسبه. ردمی 10 در حالت کلی دارای پنج تا دوربین هست که دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی داره، سنسور دوربین عریض هم 8 مگاپیکسلیه و همچنین دوربین های عمق میدان و ماکروی این محصول هم 2 مگاپیکسلی هستن و اما از دوربین سلفی هم غافل نشیم که 8 مگاپیکسل هست. حافظه ی داخلی 128 گیگ و رم هم 4 گیگ هست و دوسیمکارته بودن هم از دیگر مزیت هاشه.

گوشی های زیر 5 میلیون

گلکسی M13 نسخه 64/4 گیگابایت (هند)

از این گوشی دو نسخه در جهان تولید میشه و از ابتدا مخصوص بازار هند بوده و علت تفاوت موجود در این نسخه ها به علت ظرفیت بیشتر باتری نسخه ی هندی و یه مقدار هم طراحی متفاوت هست. حالا یه سری از ویژگی های نسخه ی هندی این محصول رو براتون میگیم؛ این گوشی یه نمایشگر 6.6 اینچی داره و رزولوشنش فول اچ دی هست و از تراکم پیکسلی 400 برخورداره. نرخ نوسازی این گوشی یعنی توانایی پنل نمایشگرش جهت تازه سازی تصاویر در هر ثانیه 60 هرتز هست و رزولوشن در مقابل این عدد بیشتره.

سیستم پردازشی و قلب تپنده ی این محصول اگزینوس 850 و با این حساب این تراشه برای کارهای روزمره قدرت خوبی داره ولی نمیشه روی بازی ها و پردازش های سنگین روش زیاد حساب کرد. نگهداری شارژش خوبه و اگر استفاده ی خاصی ازش نداشته باشید تا دو روز بدون شارژ زدن میتونید روش حساب کنید. دوربین اصلی این گوشی اقتصادی سامسونگ 50 مگاپیکسل هست و دوربین سلفی هم 8 مگا. حسگر اثر انگشتی داره که با دکمه ی پاور ادغام شده، 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه ی داخلی داره و دوسیمکارتس.

گوشی های زیر 5 میلیون

گلکسی A14 نسخه 64/4 گیگابایت

توی بازار امروزی یکی از خوش قیمت ترین گوشی های تولید شده توسط سامسونگ گلکسی A14 هست که اوایل سال 2023 میلادی عرضه شد و از جهت سخت افزار کاربردی هستو صفحه نمایش این محصول 6.6 اینچ هست و وضوح تصویر خوبی هم ارائه میکنه. اندروید این گوشی 13 هست که با این حساب امکانات قابل قبولی داره. سیستم پردازشی این محصول Helio G80 هست که یه پردازنده ی 8 هسته ایه.

از این گوشی مدل های متنوعی در بازار موجوده که توی میزان حافظه ی داخلی و اندازه ی رم متفاوت هستند. دوربین اصلی این گوشی 50 مگا و دوربین سلفی هم 13 مگا پیکسل هست و این محصول مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هست. رم 4 گیگ و حافظه ی داخلی 128 گیگ و دو سیمکارته بودن از دیگر ویژگی های  A14 به شمار میره.

گوشی های زیر 5 میلیون

ردمی 12C نسخه 128/6 گیگابایت

ردمی 12 شیائومی از گوشی های جدید این غول چینی بازار محسوب میشهک ه از نظر عملکرد قدرت قابل توجه ای رو ارائه میکنه. نمایشگر این گوشی بزرگ و 6.71 اینچ هست که دارای رزولوشنش اچ دی هستش که با توجه به بزرگ بودن پنل نمایشگر حدود 83 درصد از فضای روبرویی رو پوشونده که با این حساب این نمایشگر برای مشاهده محتوا و مطالعه مناسب و کاربردیه. برسیم به قسمت سخت افزاری این محصول که در وهله ی اول باید بگیم که دارای سیستم پردازشی مدیاتک هلیو G85 هست.

که با این تراشه میتونید به راحتی کارهای روزمره ی خودتون رو باهاش انجام بدید ولی برای کارهایی مثل بازی و امثال اون نمیشه به عنوان یه گوشی قدرتمند بهش تکیه کرد. یه دوربین اصلی 50 مگا پیکسلی داره و دوربین سلفیش هم 5 مگا پیکسل هست. حسگر اثر انگشتی روی قاپ پشتی گوشی جاگذاری شده و رمش 4 گیگ و حافظه ی داخل یاون 128 گیگ هست و همچنین دو سیمکارته هم هست.

گوشی های زیر 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی