|

بررسی استایل های مراسم عروسی پرنسس ایمان

نگاهی به استایل های جنجالی و جذاب ملکه رانیا در عروسی دخترش؛ ملکه آینده اردنُ ببین!

ملکه رانیا

در مراسم جشن عروسی دختر پادشاه اردن که در کاخ سلطنتی اردن برگزار شد، ملکه رانیا و ملکه آینده اردن با استایل های خود همه را متعجب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید در مراسم جشن عروسی دختر پادشاه اردن که در کاخ سلطنتی اردن برگزار شد، مانند همیشه ملکه حامی مد خاوریانه یعنی همان ملکه رانیا چه لباس هایی را برای خود انتخاب نموده بود. البته در این مراسم ملکه آینده اردن یعنی عروس ملکه رانیا هم مانند مادر شوهر خود با استایلی جذاب و شیک ظاهر شد. پرنسس ایمان، دختر بزرگ ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا، به تازگی در مراسمی خصوصی با حضور برخی از اعضای خانواده سلطنتی خلیج فارس و دوستان خانوادگی با یک سرمایه دار ساکن نیویورک از خانواده سرشناس یونانی ازدواج کرد. پرنسس 26 ساله و داماد جمیل الکساندر ترمیوتیس 28 ساله هر دو پس از امضای سند ازدواج در مقابل پادشاه در بخشی از مراسم که به طور زنده از تلویزیون دولتی پخش شد، آیه‌ای از قرآن را خواندند. در این مراسم پیش از خطبه عقد دختر پادشاه اردن، با لباس سفید عروس بسیار بلند و آستین‌ های توری با یک تاج الماس، توسط ولیعهد حسین بن عبدالله، برادر بزرگش، از باغ‌ های کاخ اسکورت شد. در ادامه به بررسی لباس عروسی و حنابندان شاهزاده ایمان هم خواهیم پرداخت.

یک هفته قبل از مراسم عروسی پرنسس ایمان، ملکه رانیا یک مراسم حنابندان برای عروس سلطنتی اردن برگزار کرد. مهمانان این مراسم هم از زنان خاندان هاشمی بودند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از  استایل های جنجالی در عروسی پرنسس ایمان آشنا شوید.

عروسی پرنسس ایمان

عروسی پرنسس ایمان

عروسی پرنسس ایمان

لباس عروس جذاب ترین عروس خاورمیانه از برند دیور

اگر برایتان جالب است که بدانید لباس عروس پرنسس ایمان را چه کسی طراحی کرده است، باد بگویم که این  لباس عروس سفارشی، توسط برند دیور آماده‌سازی شده بود. لباس عروس دختر پادشاه اردن لباسی جذاب و در عین حال ساده بود که همه قوانین پوششی سلطنت اردن در آن رعایت شده بود. پرنسس ایمان برای جشن حنابندان هم یک پیراهن سفید به تن داشت، که کمربندی را از روی آن به کمر بسته بود، این کمربند متعلق به مادرش رانیا بوده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نمای کلی لباس حنابندان سفید و طلایی بود و پارچه‌ اصلی آن کرپ بود. رویه‌ لباس الهام گرفته از نجدی معروف به ثوب السحابی بود که خاستگاه آن عربستان سعودی است. این لباس تلفیقی از طرح سنتی لباس زنان عرب به همراه طرح مدرن و به روزشده‌ آن بود.

عروسی پرنسس ایمان

عروسی پرنسس ایمان

ملکه رانیا در مراسم عروسی دخترش؛ خودش یه پا عروسه هنوز

ملکه رانیا در انتخاب لباس برای عروسی دخترش بسیار محتاطانه عمل کرده است تا مبادا زیبایی و استایل او از توجه همگان به عروس بکاهد، به همین خاطر او در این مراسم یک پیراهن نود از کالکشن کوتور برند کریستین دیور را به تن داشت و با یک کفش پاشنه بلند و کیف کلاچ استایل خود را تکمیل نموده بود. شاید تعجب کنید ولی این لباس در اوج سادگی باز هم باعث درخشش زیباترین ملکه جهان شد، این پیراهن مجلسی به رنگ نود یا خاکی از پارچه پلیسه تهیه شده بود و می توان گفت به خاطر انتخاب این نوع پارچه یک لباس ترندی هم محسوب می شد.

عروسی پرنسس ایمان

عروسی پرنسس ایمان

استایل ملکه آینده اردن در عروسی خواهر شوهرش

عروس ملکه رانیا بودن کار سختی است، زیرا وقتی مادرشوهری داشته باشید که لقب ملکه مد خاورمیانه را داشته باشد می توان گفت کار انتخاب لباس و رقابت با او سخت خواهد بود. ملکه آینده اردن برای شرکت در مراسم عروسی خواهر شوهر خود یعنی همان پرنسس ایمان یک لباس زرد رنگ و دارای شنل را انتخاب نموده بود که می توان گفت تا حد زیادی انتخاب درست و برازنده ای برای یک ملکه جوان می توانست باشد. یکی از ویژگی های جذاب استایل همسر ولیعهد اردن انتخاب اکسسوری بود، یک جفت گوشواره برلیان هماهنگ با استایل و یک کیف دستی ست از او یک ملکه واقعی و تمام عیار ساخته بود.

عروسی پرنسس ایمان

اگر دوست دارید با زیباترین ملکه های جهان و استایلشان آشنا شوید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها