|

آشنایی با استایل یکی از زیباترین ملکه های جهان شیخه موزه

استایل های جذاب و لوکس ملکه زیبای قطر؛ زلزله زنانه خاورمیانه برند پوشه اونم چه برندهایی

ملکه قطر

موزه بنت ناصر دومین همسر امیر قطر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است. او یکی از مدافعان سرسخت حقوق زنان و فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا تا به امروز اسم ملکه قطر موزه بنت ناصر را شنیده اید، ولی شاید ندانید که او یکی از زنان قدرتمند و شیک پوش خاورمیانه است که لقب زلزله زنانه را گرفته است. موزه بنت ناصر بن عبدالله المسند دومین همسر امیر قطر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است، او یکی از مدافعان سرسخت حقوق زنان و فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی است. شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی این ملکه شیک پوش به همان اندازه که در استایل و دنیای مد جسور و ترندی است در زندگی خصوصی هم همینگونه عمل کرده است. برای مثال شیخه موزه اولین زن از خاندان سلطنتی است که مناصب حکومتی دارد، او تابو هایی که در بین عرب ها در مورد زنان وجود داشت شکست به طوری که نماینده ویژه یونسکو در امور آموزش پایه و پیشرفته و رئیس بنیاد آموزش و علوم و توسعه جامعه قطر شد. جالب است که بدانید تنها چند سال پس از ورود این زن متفاوت به خانواده سلطنتی برحسب اتفاق، شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی همسر موزه بنت مسند در یک کودتای آرام و بدون خونریزی بر تخت سلطنت می نشیند.

اگر بخواهیم به استایل و سبک پوشش ملکه قطر اشاره کنیم باید بگوییم که او تا حد زیادی برند پوش و لوکس است و برای رشد صنعت مد و فشن در خاورمیانه هزینه زیادی را می پردازد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب و لوکس ملکه قطر آشنا شوید.

ملکه قطر

ملکه قطر

ملکه قطر با لباسی که استفان رولند طراحی کرده بود

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم ملکه قطر یکی از شیک پوشت ترین و زیباترین ملکه های جهان است که با لباس های برند خود تا به امروز در حوضه مو و فشن پیشرو و همگام با ملکه رانیا بوده است. او برای زمانی که مهمان خاندان سلطنتی انگلیس بود یک پیراهن طوسی و بسیار شیک به تن داشت که طراح این پیراهن استفان رولند می باشد. خوب است که بدانید یکی از ویژگی هایی که این ملکه را متمایز می کند استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق حتی در مراسمات غیر رسمی و سلطنتی است.

ملکه قطر

شیخه موزه و رابطه خوبش با برند والنتینو

یکی از برندهای محبوب و بسیار لوکسی که ملکه قطر می پسندد و می توان با نگاهی کلی به استایل های او تا حد زیادی لباس های این برند را مشاهده کرد برند والنتینو می باشد. شیخه موزه علاوه بر این برند از لباس های برند شانل، هرمس و ژان پپل گوتیه هم استفاده می کند، البته او از برندهای بسیار زیادی لباس می پوشد ولی می توان گفت این برندها برندهای مورد علاقه این ملکه زیبا و خوش پوش هستند. شاید برایتان جالب باشد که این ملکه جذاب بر خلاف ظاهر و استایل هایش سن کمی ندارد، او متولد سال سال 1959 می باشد.

ملکه قطر

ملکه قطر

بازهم زیباترین ملکه جهان با لباس والنتینو و جواهرات کارتیه

یکی دیگر از استایل های جذاب و بسیار لوکس ملکه قطر که بسیار سر و صدا به پا کرد و باعث شد تا حد زیادی این ملکه شیک پوش باز هم در دنایا مد و فشن سر زبان ها بی افتد استایل او با یک پیراهن فسفری از برند والنتینو بود. البته این استایل علاوه بر این پیراهن نیمی از جذابیت خود را از اکسسوری های لوکس و پر زرق و برق برند کارتیه می گیرد، اگر کمی به تصاویر پایین دقت کنید خواهید دید که شیخه موزه از دستبند و کمربند این برند معروف استفاده کرده است.

ملکه قطر

ملکه قطر

دیور؛ برند مورد علاقه زلزله زنانه در انتخاب اکسسوری

برند دیور یکی از برندهای جذاب و بسیار معرف دنیای مد و فشن است که می توان ردپای این برند را تا حدی زیادی در استایل های ملکه قطر دید. شیخه موزه نه تنها برای لباس هایش بلکه برای انتخاب اکسسوری هم از این برند کمک می گیرد، برای مثال با نگاهی کلی به استایل پایین خواهید دید کیف کوچک شیخه موزه از برند دیور است. البته این تنها استایلی نیست که زیباترین ملکه جهان در آن از این برند به نام استفاده کرده است، اگر در ادامه استایل خاندان سلطنتی با ما همراه باشید با دیگر استایل های دیور هم آشنا خواهید شد.

ملکه قطر

ملکه قطر

اگر دوست دارید با زیباترین ملکه های جهان و استایلشان آشنا شوید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها