|

بررسی استایل های عروسی ولیعهد اردن

نگاهی به استایل های عروسی پسر ملکه مد خاورمیانه؛ از مهمونا گرفته تا عروس ولیعهد اردن

عروسی ولیعهد اردن

به تازگی مراسم ازدواج ولیعهد اردن و عروس خانم عربستانی در امان پایتخت اردن و با حضور مقامات سلطنتی و شخصیت‌ های برجسته بین المللی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نوبتی هم باشد نوبت معرفی استایل های جذاب و شلطنتی مرام عروسی ولیعهد اردن است. شاهزاده حسین وارث تاج و تخت اردن، یکی از قدیمی‌ ترین پادشاهی‌ های خاورمیانه و رجوه یک معمار سعودی با شجره‌ای اشرافی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شاهزاده حسین نیز در 28 ژوئن 1994 به دنیا آمد. مسیر جانشینی او زمانی مشخص شد که پدرش، ملک عبدالله دوم، در سال 2004 عنوان ولیعهد را از برادر ناتنی خود، شاهزاده حمزه سلب کرد. پنج سال بعد حسین در 15 سالگی به‌طور رسمی وارث تاج و تخت معرفی شد. پس ازدواج ولیعهد اردن طبیعتا یک مراسم لوکس و کاملا سلطنتی باید باشد؛ حال در ادامه این مقاله ما می خواهیم نگاهی به لباس عروس و یا استایل مهمان های مهمی مانند ملکه رانیا، یعنی همان مادر داماد و شیخه موزه ملکه قطر بیاندازیم. البته به جز این شخصیت های سلطنتی افراد مشهور دیگری انند کیت میدلتون از خاندان سلطنتی انگلستان با استایل جذاب خود باعث خیره ماندن همه نگاه ها شد. یکی از نکته هایی که نباید فراموش کنید این است که مادر ولیعهد اردن خود یکی از پیشتازان دنیای مد می باشد، به طوری که لقب ملکه مد خاورمیانه را گرفته است.

پس می توان گفت مار انتخاب لباس و استایل تا حدودی برای مهمان های این مراسم عروسی کار سختی بوده است، زیرا رقابت با زیبایی و شیک پوشی ملکه رانیا کار سختی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب و در عین حال معروف عروسی وارث پادشاهی اردن آشنا شوید.

عروسی ولیعهد اردن

عروسی ولیعهد اردن

لباس عروس ملکه آینده اردن با طراحی الی ساب

همیشه یکی از بخش های مهم هر مراسم عروسی ای را می توان لباس عروس دانست، مخصوا اگر ان عروس ملکه اینده اردن باشد. الی ساب طراح مد لبنانی برای طراحی و دوخت این لباس عروس یک تیم 20 نفره را به مدت 3 ماه در خدمت خود داشت که نتیجه آن لباس اول عروس خانم بود که پس از رفتن به خانه بخت لقب سلطنتی والاحضرت شاهزاده رجوه الحسین از سوی دربار اردن به او اعطا شد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید برای ایم لباس عروس دارای طراحی ای زیبا و منحصربفرد است که تلفیقی از اصالت و مدرنیته را به نمایش می گذارد. البته لباس عروس دوم همسر ولیعهد اردن هم از برند دولچه گابانا بود که می توان گفت به اندازه لباس اول زیبا و جذاب بود.

عروسی ولیعهد اردن

عروسی ولیعهد اردن

استایل جذاب ملکه رانیا در عروسی وارث سلطنت اردن

ملکه رانیا در مراسم عروسی پسرش مانند همیشه با دو استایل متفاوت و منحصربفرد ظاهر شد و بازهم ثابت کرد لقب ملکه مد خاورمیانه همچنان برازنده او است. او برای مراسم اول یک پیراهن جذاب و مشکی دیور به تن داشت که در قسمت های سرآستین و یقه با پارچه‌ کارشده‌ طلایی رنگ تزئین شده بود. اگر کمی با دقت به تصاویر پایین توجه کنید خواهید دید که استایل دوم زیباترین ملکه جهان در مراسم شام عروسی زیباتر  و بسیار لوکس تر از لباس اول است، ملکه رانیا با لباسی سفید و طلایی در این قسمت از مراسم حضور یافت که توسط برند الی صعب دوخته شده بود. این پیراهن با شنلی زیبا از جنس پارچه لباس و لبه‌ دوزی‌ های طلایی آن، تزئین شده بود.

عروسی ولیعهد اردن

عروسی ولیعهد اردن

استایل دوسش کمبریج و ملکه قطر در عروسی پادشاه آینده اردن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ملکه رانیا عنوان خوش پوش ترین و خوش سلیقه ترین بانوی سلطنتی عرب را همراه با شیخه موزه همسر امیر قطر در اختیار دارد. همانطور که می بینید شیخه موزه برای مراسم عروسی ولیعهد اردن به رقابت با کیت میدلتون، دوسش کمبریج یک استایل فوق العاده لوکس از برند والنتینو و جواهرات کارتیه را انتخاب نموده بود. البته لازم به ذکر است که ملکه آینده بریتانیا هم مانند ملکه قطر پیراهنی صورتی و بلند از الی صعب را انتخاب نموده بود که می توان گفت تا حد بسیار زیادی او را زیباتر کرده بود. پرنسس ولز برای استایل دومش هم، مجددا با لباسی صورتی و بسیار پر زرق و برق دیده شد. این لباس از برند جنی پکهام برگزیده شده بود و نوار نقره‌ای رنگی که در قسمت کمر آن کار شده بود، به عنوان تزئین لباس به کار رفته بود.

عروسی ولیعهد اردن

عروسی ولیعهد اردن

اگر دوست دارید با زیباترین ملکه های جهان و استایلشان آشنا شوید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها