|

آشنایی با استایل زیباترین ملکه جهان

نگاهی به استایل سلطنتی ملکه رانیا حامی خانه مُد خاورمیانه؛ آشنایی با ملکه معروف اردن

ملکه رانیا

شاید جالب باشد که بدانید یکی از نمادهای مهم مُد در جهان، ملکه رانیا همسر پادشاه اردن است. تا حدی که همه او را حامی مد خاورمیانه می دانند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از نمادهای مهم مُد در جهان، ملکه رانیا همسر عبدالله دوم پادشاه اردن است، تا حدی که همه او را حامی مد خاورمیانه می دانند. ملکه اردن البته لقب زیباترین ملکه جهان هم گرفته است که اگر نخواهیم در حقش بی انصافی کنیم باید بگوییم که او واقعا زیبا و برازنده لقب هایی که گرفته است می باشد. او از سال 1999 که در سن 28 سالگی ملکه اردن شد و به خاطر پوشش و نوع استایلش بارها مورد تحسین قرار گرفته است. رانیا جدا از کارهای مهم برای زنان و کودکان به ویژه در زمینه بهداشت بارها به دلیل استایل شیک و خاصش توجه‌ ها را به خودش جلب کرده که نگاهی به بعضی از بهترین آنها خواهیم داشت. ملکه رانیا مانند دیگر ملکه ها شیک و الگانت پوش است ولی تا حدی در انتخاب لباس هایش از قوانین پوششی استفاده می کند و تا جایی که امکان دارد سعی می کند در همین چهارچوب جسورانه و مدرن لباس بپوشد. ملکه اردن چنان خوش پوش است که گاهی خیلی از اهالی مد در سرتاسر جهان از ظاهر و استایل او برای طراحی های خود الهام می‌ گیرند.

لباس‌ های ملکه رانیا شامل لباس‌ هایی است که از خانه‌ های مد برتر جهان جمع آوری شده و توسط معروف‌ ترین طراحان طراحی شده اند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب و منحصربفرد ملکه رانیا آشنا شوید.

ملکه رانیا

ملکه رانیا

استایل مونوکروم و جذاب ملکه رانیا در جشن عروسی دخترش

زیباترین ملکه جهان برای جشن عروسی دختر خود یک لباس رسمی و بسیار شیک کرم نسکافه ای را انتخاب کرده بود که می توان گفت مانند همیشه انتخاب درست و هوشمندانه ای بود. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی ملکه رانیا از همان ابتدا شیک پوش بود به همین خاطر در روز عروسی خود هم یک لباس عروس بسیار لوکس و مجلل به تن داشت. لباس عروس ملکه رانیا سفید رنگ بود و با طلادوزی هایی که در قسمت سر آستین و یقه داشت به عنوان یک لباس عروس مجلل شناخته شد. البته این مراسم جدا از لباس به حدی شیک و مجلل بود که به عنوان جشن ملی نامگذاری شد.

ملکه رانیا

ملکه رانیا

ملکه اُردن با لباسی سنتی در روز استقلال

روز 25 ماه می سال 2022 ملکه رانیا و ملک عبدالله دوم روز استقلال اردن را با مراسم ویژه ای جشن گرفتند. برای این مناسبت، ملکه رانیا سبک معاصر و سنتی  خودش را با یک جلابیا (jalabiya) حفظ کرد. او برای شرکت در این مراسم بسیار شیک و زیبا ظاهر شد و در عکس هایی که  از او و یکی از دخترانش از این مراسم منتشر شده می توان گفت تا حدودی دختر او هم همین سبک را انتخاب کرده بود البته کمی مدرن تر و نیمه رسمی تر.

ملکه رانیا

ملکه تاثیرگذار دنیای مد در کنار ملکه اسپانیا با پیراهن مشکی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طی بیست سال گذشته، رانیا لباس برندهای معروفی مثل ژیوانشی، ولنتینو و الی صعب را پوشیده و همین‌ طور جذب طراحانی مثل آنتونیو براردی و پیتر پیلوتو شده است. البته برندهای معروف دیگر هم هستند که این ملکه زیبا و حامی مد آن ها را انتخاب کرده باشد ولی برندهای نام برده جزو برندهای مورد علاقه این ملکه زیبا هستند. البته لازم به ذکر است که یکی از طراحان مورد علاقه رانیا، آمینا موادی (AMINA MUDI) طراح کفش رومانیایی و اردنی است که این روزها به عنوان یکی از بهترین‌ طراحان کفش دنیا شناخته می‌شود. در جریان دیدار رسمی با ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام ملکه اردن با یکی از کفش های این برند ظاهر شد.

ملکه+رانیا

لباس سبز ملکه رانیا در جشن سلطنتی روز استقلال اردن

ملکه اردن امسال پیراهنی به رنگ سبز درخشان با کمربندی طلایی در میانه کمر را را برای مراسم جشن سلطنتی روز استقلال اردن انتخاب نمود. که می توان گفت با انتخاب و پوشیدن این لباس وقار و شکوهش را به عنوان ملکه کشور به زیبایی هر چه تمام به رخ دنیا بکشد. استایل جذاب ملکه با کفش و کیف طلایی رنگ کامل شد. ملکه رانیا یکی از ملکه های شیک پوش جهان است که می توان گفت با انتخاب لباس های مناسب برای مراسمات علاوه بر زیبایی خود مغهمومی عمیق را می رساند، مانند انتخاب لباس سبز در روز استقلا که می توان گفت مانند همیشه انتخاب درستی است.

ملکه رانیا

اگر دوست دارید با زیباترین ملکه های جهان و استایلشان آشنا شوید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    خیلی نچسب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها