|

آشنایی با استایل زیباترین ملکه جهان

آشنایی با ملکه لتیزیا، ملکه خوش پوش و زیبای اسپانیا؛ استایل سلطنتی و مدرن به این میگن!

ملکه لتیزیا

لتیزیا ملکه خانواده سلطنتی اسپانیا است که توانسته است با استایل منحصر به فرد و شیک و چهره زیبای خود توجه دنیای مد را به خود جلب کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب نوبتی هم که باشد نوبت زیباترین ملکه جهان است، ملکه لتیزیا بعد از ملکه رانیا یکی از زیباترین و خوش پوش ترین ملکه های جهان است. برای آشنایی بیشتر با این ملکه جذاب و اهل مد خوب است که بدانید لتیزیا متولد سال 1972 است و از یک خانواده متوسط بود و قبل از اینکه مجری اخبار در شبکه‌ های CNN+ و Televisión Española بشود به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کرد. او در سال 2004 با فیلیپه، شاهزاده آستوریاس و وارث تاج و تخت اسپانیا ازدواج کرد. او اولین ملکه اسپانیایی الاصل بعد از مرسدس اورلئان، همسر اول آلفونسو دوازدهم در سال 1878 است. لتیزیا همچنین اولین ملکه اسپانیایی است که به عنوان یک شهروند عادی به دنیا آمده است. حال با تمام این بیوگرافی ای که درباره ملکه اسپانیا می دانید، جالب است که بدانید این ملکه بیشتر از همه این ویژگی ها به خاطر استایل و اهل مد بودنش شناخته می شود و شهرت دارد. او به معنای واقعی یک ملکه خوش پوش است که گاهی الگانت و گاهی دیگر کلاسیک می پوشد، البته این کار را بسیار ترندی و جذاب انجام می دهد و همین ویژگی باعث تمایز آن از دیگر ملکه های دنیا شده است.

ملکه اسپانیا علاوه بر اینکه بسیار خوش پوش است بسیار خوش سلیقه می باشد و بیشتر به لباس هایی از برندهای لوکس و به نامی مانند برند لوکس Maje، فیلیپ وارلا، کارولینا هررا، مایکل کورس، پدرو دل هیرو، High fashion ،Sandro، Maje، Claudie Pierlot، De Fursac، Proenza Schouler، Intropia، Boss و ... علاقه نشان می دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های ملکه لتیزیا آشنا شوید.

ملکه اسپانیا

ملکه اسپانیا

استایل معروف ملکه اسپانیا با رنگ صورتی باربی

یکی از استایل های معروف و جذاب ملکه اسپانیا استایلی است که در آن ملکه یک پیراهن با رنگ صورتی باربی به تن دارد. این استایل استایلی الگانت و در عین حال مونوکروم می باشد که با اکسسوری ها و آیتم های مناسب و بسیار لوکس ست شده است، دقیقا انتظاری که از یک ملکه جذاب و خوش پوش می رود. لازم به ذکر است که او این لباس را برای شرکت در مراسم تاج گذاری شاهزاده چارلز انتخاب کرده بود و می توان گفت با استایلی شیک و متفاوت خود یک بار دیگر نشان داد که خوب لباس پوشیدن را بلد است.

ملکه اسپانیا

ملکه اسپانیا

ملکه لتیزیا با دامن و شلوار چرم قرمز!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ملکه لتیزیا یکی از ملکه های جسور است که در انتخاب لباس های خود از رنگ هایی مانند قرمز استفاده می کند و بارها و بارها ثابت کرده است که یک ملکه می تواند به همان اندازه که شیک و زیبا دیده می شود ترندی و جسورانه لباس بپوشد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ملکه اسپانیا بارها و بارها از دامن و شلوار چرم آن هم به رنگ قرمز برای شرکت در مراسم ها و جشن های استفاده کرد. البته اگر نخواهیم از حق بگذریم این رنگ به او بیش از رنگ های دیگر می آید و یا حتی بر روی زیبایی چهره او تاثیر مثبتی می گذارد.

ملکه اسپانیا

ملکه اسپانیا

کلاسیک پوشی ملکه زیبای اسپانیا همگام با دنیای مد

یکی از سبک هایی که ملکه اسپانیا بسیار از آن استفاده می کند سبک کلاسیک است، او در خیلی از مراسم های رسمی با کت و شلوار و یا کت و دامن ظاهر می شود، که می توان گفت تا حدودی ظاهر برازنده ای برای یک ملکه است. البته جالب است که بدانید ملکه لتیزیا این کار را به روش های مدرن و همگام با ترندهای دنیای مد انجام می دهد، به همین خاطر است که یکی از نمادهای مد و استایل در دنیا می باشد. یکی از معرف ترین استایل های اینچنینی این ملکه زیبا را می توان کت و شلوار صورتی آن از برند Boss دانست که برای حضور در یک نمایشگاه هنری در کاخ سلطنتی مادرید پوشیده بود.

ملکه اسپانیا

اگر دوست دارید با زیباترین ملکه های جهان و استایلشان آشنا شوید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرحبا ارسالی در

    زنده باد ملکه های زیبا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها