|

مانتو لی را چگونه ست کنیم؟

جین به همه ساز می رقصد چه مانتو چه شلوار؛ استایل تابستونی با مانتو لی یه چیز دیگه است

مانتو لی

مانتو جین را همه خانم ها دوست دارند اما شاید در ست کردن آن دچار مشکل شوند، زیرا جین ها بسیار گول زننده هستند بسیار ساده به نظر می آیند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از پایه های اصلی دنیای مد و استایل را می توان جین ها دانست، شلوار جین و یا مانتو لی هر دو از آیتم هایی هستند که همیشه شما را جذاب و زیبا نشان خواهد داد، پس فرقی ندارد که در چه زمانی و یا برای چه مکانی از آن ها استفاده می کنید زیرا آن ها هیچگونه محدودیتی در دنیای مد ندارند. ست مانتو جین یا لی از نوستالژی ترین استایل های زنانه است که از زمان های گذشته تاکنون همچنان از محبوبیت بالایی در بین خانم ها برخوردار می باشد. این مدل مانتوها راحت و ضخیم هستند و در مناسبت های مختلفی می توان آنها را پوشید و از همه مهم تر اینکه نیازی به اتوکشی زیاد ندارند و به راحتی صاف می شوند. البته دقت کنید که جین هایی که برای تابستان استفاده می کنید حتما از جنس های نازک تری مانند جین کاغذی تهیه شده باشند تا تن خور راحت تری را با آن ها تجربه کنید. پس فراموش نکنید که استفاده از مانتو‌های لی محدود به فصل و زمان خاصی نیست و با تغییر جنس و ضخامت پارچه‌ آن ها می‌ توانند برای همه سال استفاده شوند؛ این مانتو‌ها از مد نمی‌افتد.

 برای ست کردن مانتو لی فراموش نکنید هر چه مانتو جین روشن تر باشد بهتر است شلوار به رنگ روشن انتخاب کنید و هرچه مانتو جین تیره تر باشد شلوار تیره برای آن مناسب است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو لی آشنا شوید.

مانتو لی

مانتو لی

مانتو لی را چگونه با شلوار ست کنیم؟ منوکروم جین بزنید

تقریبا همه ما می دانیم که مانتو لی از جنس پارچه دنیم است و یک نوع پوشش نیمه رسمی یا غیر رسمی به حساب می آید. بنابراین برای مهمانی ها و مجالس رسمی، مهمانی های شبانه، ملاقات های کاری و … مناسب نیست. به همین خاطر پیشنهاد ما برای تکمیل استایل کژوال شما با مانتو لی انتخاب یک شلوار جین است، بله بهترین انتخاب شلوار همجنس مانتوی شما است. شما برای ست کردن مانتو خود می توانید اط شلوار جین مام استایل و یا بگ و یا حتی اسکینی کمک بگیرید، انتخاب شلوار نه تنها به مانتو بلکه به فرم اندام و قد شما هم بستگی دارد. برای انتخاب رنگ پیشنهاد می کنیم هر چه مانتو جین روشن تر بود شلوار هم به با کمی تفاوت از آن روشن تر باشد.

مانتو لی

مانتو لی

وست جین بپوشید؛ تابستانی جذاب ومتفاوت داشته باشید

اصولا از این نوع مانتو برای قرار ملاقات های دوستانه، پیاده روی، مهمانی های عصرانه و مراسم غیر رسمی می توان استفاده کرد. پس نمی توان با شلوار، کفش و کیف رسمی و زیورآلات پر زرق و برق آنها را ست کرد. همچنین برای ست مانتو لی یا جین باید به رنگ پارچه نیز دقت کرد. البته پیشنهاد ما برای شما انتخاب شومیز سفید برای زیر وست و یک ونس سفید برای تکمیل استایل است، زیرا در این حالت شما استایلی جذاب و مطمئن خواهید داشت. البته برای ست انتخاب شومیز می توانید از رنگ های خنثی هم کمک بگیرید، برای مثال رنگ‌ های بژ، سفید، سیاه و خاکستری، به خوبی با مانتو‌های لی ست می‌ شوند و جزو راحت‌ ترین و بی دردسرترین ست‌ های رنگی هستند.

مانتو لی

مانتو لی

کفتان لی را فراموش نکنید؛ ترند تابستان را جین انتخاب کنید

کفتان یکی از مانتوهای ترند و پر طرفدار تابستانی است که از هر نوع پارچه ای که سبک و مناسب فصل تابستان باشد می تواند تهیه شود. پس اگر به دنبال استایلی جذاب و متفاوت هستید می توانید یک کفتان جین را برای تابستان خود انتخاب نمایید و در نهایت آن را با آیتم های ساده مختصری ست کنید. برای کفتان های بلند نیازی به انتخاب شلوار نیست، پس شما می توانید با یک انتخاب یک صندل بندی و شال سر  و ته استایل را جمع کنید. البته جای نگرانی نیست زیرا برای کفتان های کوتاه تر هم می توانید از لگ های ترند و شاین یا شلوراهای جین استفاده کنید.

مانتو لی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها