|

انواع استایل با مانتو جین

مدرن لباس پوشیدن و با مانتو جین تجربه کن؛ انواع استایل های جین خوشگلِ پاییزه

انواع استایل با مانتو جین

مانتو جین یکی از ترندهای اصلی امسال پاییز است که خانم ها با توجه به سلیقه شخصی خود می توانند از رنگ ها و مدل های مختلف آن استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو جین یکی از پرطرفدار ترین مانتو‌ها در بین دختر خانم‌ های اسپرت پوش ایرانی است. پارچه‌ های لی دارای تنوع و ضخامت های مختلفی می باشند، و جالب است بدانید از پارچه‌ های لی کاغذی تا پارچه‌ های دنیم خیلی ضخیم گرفته همگی جذاب و کاربردی هستند. به همین دلیل این مانتو‌ های محبوب را با انتخاب درست ضخامت پارچه می توان برای هر فصلی پوشید، مانتو جین های پاییزه معمولا از پارچه های دنیم ضخیم تهیه می شوند به همین خاطر برای استفاده در روزهای سرد پاییزی مناسب هستند. یکی از تصورات خانم ها برای پوشیدن این نوع مانتو این است که برای ست کردن آن دچار محدودیت می شوند، در حالیکه این تصور بسیار غلط است شما می توانید از استایل اسپرت گرفته تا نیمه رسمی را با این مانتو پاییز و جدید تجربه کنید. 

در انتخاب آیتم های دیگر با مانتو لی موارد مختلفی همچون جنس، رنگ، طرح و مدل برای شلوار، شال و کفش مطرح می شود. مثلا حتی اینکه شال و یا روسری باید از نوع جنسی انتخاب گردد نیز مهم است. اما نگران نباشید برای داشتن استایلی پاییزه و جذاب فقط کافی است با ترفندهای ست کردن و پوشیدن این مانتو مدرن آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا چندتا از استایل های جین پاییزه را بررسی کنیم.

مانتو جین

مانتو جین

پالتو جین بلند؛ استایلی گرم و زمستانی

وقتی صحبت از مانتو جین به میان می آید همه ما یاد مانتو شومیزی های تابستانی جین می افتیم، در حالیکه شاید جالب باشد که بدانید مانتو های جین از ابتدا به صورت کاپشن های ضخیم برای فصل پاییز و زمستان طراحی شدند. امروزه ما شاهد تنوع بیشتری از این مانتو جذاب هستیم برای مثال می توان به پالتوهای داخل پشمی یا دارای آستر جین اشاره کرد که علاوه بر زیبایی بسیار گرم هستند. اگر قصد پوشیدن یکی از این پالتوها را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از یک شلوار جین اسکینی و جذب و یک کتونی یا نیم بوت سفید استفاده کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید.

مانتو جین

مانتو جین

مانتو جین فانتزی؛ پاییزی دخترانه و شیک داشته باشید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مانتوهای جین دارای تنوع بسیار بالایی هستند ولی به جرات می توان گفت یکی از دوست داشتنی ترین مدل های این مانتو نوع فانتزی آن است. مانتو جین معمولا دارای استایل کژوال و اسپرت است ولی گاها به خاطر نوع طراحی و تنوعی که در تولید آنها بکار می رود می توان از آنها برای استایل های نیمه رسمی هم استفاده کرد. به گفته شایانیوز برای ست های اینچنینی بهتر است از آیتم های ساده در کنار مانتو خود استفاده کنید زیرا این مانتوها به خودی خود دارای طرح و جذابیت هستند و استفاد از آیتم های مکمل شلوغ و طرح دار از جذابیت آنها می کاهد.

مانتو جین

مانتو جین

اکسسوری در استایل جین؛ با ظرافت جذابیت ایجاد کنید

یکی از آیتم های ایجاد جذابیت در هر استایلی استفاده از اکسسوری مناسب با همان استایل است، که ما همیشه به استفاده از آن ها در استایل و سبک های مختلف نیز تاکید داشته ایم. برای استایل های جین و پاییزه بهتر است کلاه های جین و یا اسپرت به همراه شال گردن های مدرن استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد گرما با استایل خود زیبایی افزوده باشید. اگر هم قصد سر کردن شال را به همراه مانتو جین خود دارید پیشنها ما شال های ساده و تک رنگ هستند، البته دقت داشته باشید که رنگ شالی که انتخاب می کنید بهتر است با رنگ مانتو شما در تضاد باشد برای مثال اگر مانتو جین نوک مدادی و تیره به تن دارید از یک شال سبز روشن یا سفید استفاده کنید.

مانتو جین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها