|

معرفی کالکشن جدید برند بادی اسپینر

بادی اسپینر تابستون 1402 چه کرده از مانتو شومیزی گرفته تا کفتان؛ کالکشن جدید اسپینر

بادی اسپینر

بادی اسپینر برندی جوان و خلاق است که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصر به فرد برای شما می باشد، در ادامه کالکشن تابستانی آن را خواهید دید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بادی اسپینر (تن ریس پوشش تدبیر) فعالیت خودش رو از سال 1386 آغاز کرد و در ابتدا متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک آقایان بود و رفته رفته پوشاک بانوان نیز طراحی و تولید شد. بادی اسپینر به مانند طراحی‌ هایش، برندی جوان و خلاق است که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصر به فرد برای شما است؛ سبکی که با حفظ ریشه‌ های فرهنگ ایرانی، هماهنگ با خلاقانه‌ ترین مدهای روز جهان باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل رو برای شما فراهم آورد. این برند به نام و با کیفیت ایرانی امروزه با بیش از 10 سال سابقه در صنعت مد و پوشاک و 43 شعبه فعال در سراسر ایران، به یکی از شناخته‌ شده‌ ترین برندهای ایرانی بدل شده است و با برندهای خارجی در حال رقابت می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این برند ایرانی یک کالکشن جدید برای تابستان 1402 ارائه داده است که این کالکشن شامل مانتو شومیزی؛ کفتان، پیراهن مردانه و انواع شلوار جین می باشد.

برند بادی اسپینر علاوه بر فروشگاه های حضوری دارای فروشگاه آنلاین است که شما می توانید در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته، امکان یک خرید آسان را در کوتاه‌ ترین زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری داشته باشید و خریدی لذت‌بخش و مطمئن را تجربه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات کالکشن تابستانی برند بادی اسپینر آشنا شوید.

بادی اسپینر

بادی اسپینر

معرفی مانتو تابستانی برند بادی اسپینر؛ از مانتو شومیز تا کفتان

بادی اسپینر همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم ابتدا فعالیت خود را در زمینه پوشاک با تولید پوشاک برای آقایان آغاز کرده است و لاین پوشاک زنانه به تازگی به این برند اضافه شده است، ولی جالب است که با عمر کوتاهی که محصولات زنانه این برند دارند از نظر طراحی و مدل با برندهایی مانند زیبو و سرژه که به صورت تخصصی پوشاک زنانه تولید می کنند در حال رقابت هستند. تیم طراحی و تولید بادی اسپینر با مطالعه دقیق و بررسی مد روز جهان و همچنین انجام تحقیق در بازار ایران، بهترین محصولات رو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. در قسمت پایین با چند نمونه از مانتوهای جدیدی که در کالکشن تابستانی برند بادی اسپینر قرار دارد آشنا می شوید، برای خرید این محصولات هم می توانید از طریق لینک به سایت خود برند مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید.

بادی اسپینر

بادی اسپینر

شومیز زنانه بادی اسپینر؛ یه تابستونه و یه شومیز

شومیز یکی از لباس های مورد علاقه خانم ها است که برای همه سبک های استایل و همه فصل های سال قابل استفاده است. البته این ویژگی برای تابستان وجود دارد که شما می توانید از این لباس های ترند برای بیرون و خیابان هم استفاده کنید، برای مثال ست شومیز و شلوار لینن می تواند برای استایل تابستانی حکم یک معجزه را داشته باشد. برند بادی اسپینر یکی از برندهای جذاب و بسیار پر طرفدار ایرانی است که در کالکشن تابستانی امسال از آن شاهد طراحی و ارائه چند شومیز جذاب از جنس لینن هستیم. شومیزهای این کالکشن دارای قدهای متوسط هستند و برای استفاده در خیابان گزینه مناسبی نمی باشند.

بادی اسپینر

بادی اسپینر

تابستان مردانه در بادی اسپینر چگونه است؟

یکی از بخش های کالکشن تابستانی را در این برندایرانی و با کیفت بخش لباس های مردانه دانست، بادی اسپینر در کالکشن تابستانی خود آقایان را مانند همیشه فراموش نکرده است و با طراحی و ارائه پیراهن، تیشرت و شلوارهای جین و یا لینن برای آن ها هم تابستانی شیک و جذاب را در نظر گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند بادی اسپینر توسط رامین جوان‌ ورد، بنیانگذار و رییس هیات مدیره‌ فعالیت خود را ابتدا با تولید لباس های مردانه آغاز کرد و لباس های زنانه در ادامه فعالیت به این برند اضافه شدند.

بادی اسپینر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها