|

چگونه اورال بپوشیم؟

استایل تابستونی با مانتو و اورال؛ شومیز و شلوار که همیشه هست مانتو و سرهمی رو امتحان کن

ست مانتو و اورال

اورال از جمله لباس های نو ظهور در عرصه مد و پوشاک است که این روزها به عنوان یک آیتم مهم و کاربردی بهاری و تابستانی شناخته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اورال یا سرهمی زنانه یکی از لباس هایی است که از ترندهای فصل تابستان محسوب می شود، پس شما به جای شومیز و شلوار می توانید ست مانتو و اورال را تجربه کنید تا استایلی شیک و در عین حال راحت داشته باشید. سرهمی، اورال، جامپسوت و… همگی اسامی نوعی لباس هستند که در بیش تر موارد توسط خانم ها پوشیده می شوند. این لباس زنانه، در قسمت بالای خود دو بند دارد که برای نگه داشتن لباس بر تن، بر روی شانه ها قرار می گیرد. البته اگر بخواهیم به تاریخچه این لباس پرکاربرد اشاره کنیم باید بگوییم که در اصل اورال‌ ها نخستین بار برای مشاغل و به عنوان لباس کار شکل گرفتند. پوشش کامل این شکل از لباس‌ ها، آن‌ ها را به محافظ خوبی برای بدن در برابر انواع آسیب‌ های بیرونی چون تابش خورشید تبدیل می‌ کرد. البته خوب است که بدانید اورال های اولیه از الیاف‌ ها و پارچه‌ های ضخیم و مقاومی چون جین تویلی می شدند و فقط به عنوان لباس کاراستفاده می‌ شدند. پس تا حدودی اورال های امروزی با نسخه اولیه متفاوت هستند، چه از نظر کارایی و چه از نظر طراحی و نوع جنس پارچه.

امروزه سرهمی ها در مدل های مختلف و برای استفاده های مختلف طراحی و تولید می شوند، یعنی مثال شما چه برای رفتن به مهمانی چه برای استایل کژوال و رفتن خیابان می توانید اورال استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با اورال و مانتو آشنا شوید.

مانتو و اورال

مانتو و اورال

اورال و مانتو بلند؛ چه پای برج ایفل چه لب ساحل تابستانُ لوکس تجربه کنید

شاید برایتان کمی عجیب باشد که بدانید هیچ محدودیت سنی‌ای برای پوشیدن سرهمی‌ ها وجود ندارد، اینگونه از لباس برای خانم‌ ها، آقایان و حتی کودکان طراحی و تولید می شوند. پس اگر می خواهید در هر سنی جذاب لباس بپوشید بهتر است که یک اورال در کمد خود داشته باشید. شما می توانید از اورال چه برای مهمانی های رسمی و یا برای مسافرت و قدم زدن لب ساحل استفاده کنید، فقط کافی است که اورال را با توجه به استفاده خود انتخاب نمایید و با آیتم های همان سبک ست کنید. برای مثال اگر برای سفر و یا لب ساحل این لباس را انتخاب نمود اید می توانید از صندل های بندی، مانتوهای بلند و عبایی و شال های رنگی و شاد برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید.

مانتو و اورال

مانتو و اورال

اورال و مانتو کوتاه؛ شومیز های ترند تابستان را فراموش نکنید

سرهمی ها به طور معمول به دلیل داشتن ظاهر اسپرت، بیش تر در استایل کژوال مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین جنس پارچه های مختلفی برای تولید آن ها استفاده می شود که رایج ترین آن ها جین می باشد. اورال ها مانند سایر آیتم های استایل، رنگ ها و مدل های مختلفی دارند. ولی برای استایل های کژوال و استفاده آن ها به همراه یک مانتو کوتاه یا مانتو شومیزی بهتر است که از سرهمی های لنین و یا نخی استفاده کنید. البته فراموش نکنید که برای ست کردن این سرهمی ها باید از کتونی های ونس استفاده کنید چون این سبک از اورال خیلی مناسب کفش پاشنه بلند نیست، بلکه کفش های پاشنه بلند را بهتر است با اورال های مجلسی استفاده کنید.

مانتو و اورال

مانتو و اورال

اورال و مانتو مجلسی؛ چرا که نه با سرهمی به مهمانی بروید

همانطور که در قسمت های ابلاتر اشار کریم اورال ها انواع های مختلفی داند و یکی از نوع های بسیار پر طرفدار تابستانی آن ها نوع مجلسی می باشد. شما می توانید این سرهمی های کرپ و رسمی را با مانتوهای مجلسی ژاکاد و یا مانتوهای حریر لوکس ست کنید تا استایلی شیک و الگانت را تجربه نمایید. کفش های پاشنه بلند و کیف های کلاچ و یا دستی می توانند در تکمیل این استایل بسیار به شما کنند، پس از انتخاب کفش های اسپرت و تخت با این نوع از مانتو اروال خودداری کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نوع اورال ها معمولا به خاطر داشتن ایستایی لخت و در عین حال داشتن کمر شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهند.

مانتو و اورال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها