|

تفاوت شال و روسری در استایل

شال یا روسری؟ به نظرتون کدوم از این دو تا اکسسوری برای شما و فرم چهرتون مناسب تره؟

شال و روسری

بارها برای همه خانم ها پیش آمده است که در انتخاب شال یا روسری برای محیط های مختلف و یا اینکه کدامیک بیشتر به آنها می آید دچار تردید شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  بارها برای همه خانم ها پیش آمده است که در انتخاب شال یا روسری برای محیط های مختلف و یا اینکه کدامیک بیشتر به آنها می آید دچار تردید شده اند. به طوری که می توان گفت انتخاب شال و روسری برای خانم ها یکی از دشوار ترین انتخاب ها است . اینکه برای هر پوششی چه نوع شال یا روسری انتخاب کنیم و در هر موقعیتی، چه نوع پوششی مناسب تر است یکی از چالش بر انگیز ترین انتخاب ها برای خانم ها است. البته فراموش نکنید که علاوه بر این موضوعات باید به فرم چهره و این موضوع که کدامیک بیشتر مناسب چهره شما است هم دقت نمایید. از آنجایی که خیلی از ما نمی دانیم که کجا و با چه لباسی باید شال سر کنیم یا روسری را باید در چه جاهایی و با چه لباس هایی همراه کنیم. گاهی فکر می کنیم شال کلا گزینه بهتری است یا اینکه روسری ساتن ابریشم برای همه لباس ها انتخاب مناسبی نیست. در حالی که این نکته را باید بدانید که هیچ کدام از این دو، بهتر یا بدتر نیستند، بلکه هر کدام برای یک سبک از استایل و نوع پوشش مناسب تر هستند.

البته همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم در انتخاب شال و روسری باید رنگ پوست، فرم صورت و نوع آرایش را هم در نظر گرفت، در غیر اینصورت نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل شال و روسری مناسب استایل خود آشنا شوید.

شال یا روسری

شال یا روسری

روسری بزرگ یا مینی اسکارف؛ کدام مناسب استایلتان است؟

روسری ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که این تنوع شامل تفاوت در سایز آن ها هم می شود، حال اگر برایتان سوال شده است که مینی اسکارف بهتر است یا روسری های ساتن ابریشم قواره بزرگ باید بگوییم که اگر دارای استایلی رسمی و کلاسیک هستید بهتر است از روسری های ابریشمی و بزرگ استفاده کنید ولی اگر برای مثال مانتو کتی را با کتونی یا ونس ست کرده اید مینی اسکارف می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته فراموش نکنید که این قوانین به معنای نه مطلق نیستند، بلکه شما می توانید در استایل های نیمه رسمی هم از روسری های مجلسی و بلند استفاده کنید، فقط کافی است آیتم های دیگر را هم متناسب با آن ست کنید.

شال یا روسری

شال یا روسری

شال یا روسری؟ یادت نره شال سر کردن که الکی نیست!

قبل از هرچیز این نکته را یادتان باشد که به طور کلی شال نسبت به روسری، بیشتر حالت اسپرت و کژوال دارد و روسری بیشتر شما را رسمی را نشان می دهد. اما این اصل بسته به طرح دار بودن یا نبودن روسری شما و همین طور بسته به اینکه شال تان را چطور و با چه مدلی روی سرتان می بندید، می تواند تغییر کند. به عنوان یک نکته کلی فراموش نکنید که اگر صورت پُری دارید شال برای شما مناسب تر است و اگر صورت لاغری دارید برعکس بهتر است که روسری سر کنید. پس برای لاغر یا پُرتر دیده شدن صورت فقط کافی است اکسسوری مناسب را انتخاب نمایید.

شال یا روسری

شال یا روسری

شال مناسب برای استایل رسمی و کلاسیک؛ مجبور به روسری سر کردن نیستید

حال اگر با توجه به نکته های ذکر شده در قسمت بالاتر متوجه شده اید که شال بیشتر از روسری به شما می آید بهتر است که حتی برای استایل های رسمی و کلاسیک خود هم از شال استفاده کنید. البته فراموش نکنید که شال های نخی و ساده هم گزینه مناسبی برای این سبک ها نیستند، در نتیجه بهتر است به سراغ شال های حریر، کارشده و یا توری بروید تا استایل رسمی تری را تجربه نمایید. پس این تصور که شال استایل شما را اسپرت و روزمره می کند کاملا درست نیست چونکه شال دارین تا شال!

شال یا روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها