|

معرفی مانتو ترند تابستان ۱۴۰۲

استایل تابستانی را با مانتو کنفی متفاوت تجربه کنید؛ مانتوهای ترند 1402 را بشناسید

مانتو کنفی

استایل تابستونی زمانی شیک و جذابه که ترندهای سال را بشناسید و با توجه به این ترندها مانتو و آیتم های مکمل استایل خود را انتخاب نمایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از ترند بهار یعنی همان کت سوزن دوزی دلبری که بهار را زیبا کرد، حالا نوبت معرفی مانتو ترند تابستان 1402 رسیده است. پس فراموش نکنید که ترندهای دنیای مد وفشن نه تنها با تغییر سال بلکه با تغییر فصل هم تغییر می کنند؛ حال اگر برایتان سوال است که چه مانتویی قرار است تابستان 1402 را برایمان متفاوت و جذاب بسازد باید بگوییم که مانتو کنفی یکی از ترندهای جذاب و بسیار شیک این تایم از سال است. برای آشنایی بیشتر با این ترند جذاب و تابستانی خوب است که بدانید منظور از مانتو کنفی چه نوع مانتویی است، منظور از مانتوی کنفی مانتویی است که از پارچه کنفی و یا خرجکارهای کنفی تهیه شده باشد. حال به نظرتان به چه نوع پارچه ای پارچه کنفی می گویند؟ پارچه کنفی نوعی پارچه با الیاف طبیعی تهیه می باشد که ظاهری منحصر به فرد دارد. از ویژگی هایی که این پارچه دارد می توان به ضخامت و دوام بسیار خوبی آن اشاره کرد، همچنین این پارچه در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد. البته خوب است که بدانید مانتو ترند امسال شامل پارچه و خرجکار کنف به صورت همزمان است، مخصوصا خرجکار های کنفی امسال نقش مهمی را در دنیای مد ایفا خواهند کرد.

یکی از ویژگی های مانتو کنی این است که پرز نمی دهد، نرم است و عمر بالایی دارد. نکته ای بسیار قابل تامل درباره پارچه کنفی این است که عمر آن حداقل 3 برابر عمر پارچه پنبه ای است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانت کنفی آشنا شوید.

مانتو کنفی

مانتو کنفی

کت کنفی را چگونه ست کنیم؟ یادتان باشد ترندهای کوتاه معجزه می کنند

کت کنفی یکی از مانتوها و ترندهای جذاب بالاتنه برای تابستان 1402 است، پس اگر می خواهید تابستان را کژوال ولی در عین حال شیک بگذرانید خوب است که این مانتو را به همراه یک پیراهن یا شلوار کنفی ست کنید تا استایلی ترندی و راحت را تجربه نمایید. فراموش نکنید که استایل تابستانی باید راحت باشد، پس از ست کردن کت های کنفی و یا نخی با شلوارهای جین اسکینی و بسیار جذب پرهیز کنید. زیرا این شلوارها نه راحت هستند و نه با این مدل از مانتوها ترکیب زیبایی را می سازند. یکی از ویژگی های مثبت این مانتو نسبت به مانتو لنین این است که پارچه‌ های کنفی چون الیافی با استحکام بالا و بلند دارند در برابر چروک شدن بر خلاف پارچه لنین حساس نیستند و از دوام بسیار خوبی برخوردار هستند.

مانتو کنفی

مانتو کنفی

پانچو کنفی را فراموش نکنید، بوهو و ترندی لباس بپوشید

پانچو یکی از لباس های زمستانی و جذاب در استایل بوهو است زیرا معمولا به خاطر نوع طراحی ای که دارد پارچه زیادی در تولید آن استفاده می شود و همین ویژگی باعث می شود تا پانچو لباسی سنگین و مناسب زمستان و پاییز باشد. البته فراموش نکنید که این به این معنا نیست که شما نمی توانید در دل تابستان از این رویه جذاب استفاده کنید، پانچو کنفی یک از مانتوهای ترند و جذاب تابستان 1402 است. زیرا از دیگر مزایای پارچه های کنفی، سبک بودن آن‌ ها می باشد که باعث محبوبت این مانتوها در تابستانی می شود. پس از این پارچه به دلیل بافتی که دارد می توان در فصل های گرم سال هم استفاده کرد، زیرا هوا را به خوبی از خود عبور می دهد.

مانتو کنفی

مانتو کنفی

مانتو کنفی بلند؛ چرا که نه با مانتو ترند فصل به مهمانی بروید

یکی از تصورات غلط درباره مانتوهای کنفی این است که ان مانتوها برای استایل های تابستانی کژوال مناسب هستند و جایی در استایل های کلاسیک و رسمی ندارند. البته این تصور کاملا اشتباه است زیرا شما می توانید با مانتوهای کنفی بلند به مهمانی هم بروید. برای مثال فقط کافی است برای ست کردن این مانتوها از آیتم های مکمل رسمی کمک بگیرید، پس شلوار پارچه ای راسته و کفش پاشنه بلند می تواند گزینه مناسبی برای استایل تابستانی شما باشد. پارچه های کنفی نسبت به پارچه های مجلسی دیگری مانند ژاکارد قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری دارند و می توان گفت گزینه بسیار خوبی برای استفاده در پوشاک هستند. به دلیل مقاومت بسیار زیادی که کنف دارد می تواند برای استفاده طولانی مدت شما بسیار خوب باشد.

مانتو کنفی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها